Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין נתוני ייבוא אישי, אבל יש ייבוא מקביל של אוטומקס ואיילון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כואב לראות את כמות המסירות של הפוקוס.

לאחר מתיחת הפנים האחרונה מדובר בלא פחות מרכב מצוין, מהיחידים שעוד ניתן להגיד כיפים לנהיגה, ואמין (שזה לא מובן מאליו היום).

 

חבל שדלק מוטורס נותנים למותג הזה לדעוך ככה.

פורסם

יקח עוד שנים רבות עד שהתדמית שנוצרה ע"י הדגם הקודם תשתנה.

אותו דבר לגבי הקרוז של שברולט.

חברות הליסינג הפסידו המון כסף על הדגמים הללו בכך שנאלצו למכור אותם במחירי שחיטה רק כדי לפנות אותם מהמגרשים.

לכן, אותן החברות לא רוכשות אותן יותר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

מי שרצה קרוסואוברים הנה:

 

קרוסאוברים קטנים

נירו 2512

קרוסואבר 1448

סובארו XV 1073

ASX 1306

ויטרה 549

דאסטר 528

קונה 413

2008 373

CX3 365

ארונה 357

ג'וק 287

טראקס 255

קקטוס 230

HRV 207

יטי 170

קפצ'ר 161

מוקה 77

טיבולי 48

MG ZS 13

 

 

קרוסאוברים בינוניים

טוסון 3754

ספורטאז' 3453

CHR 2081

אאוטלנדר 1926

קשקאי 1571

CX5 1510

אקסטרייל 1475

ראב 4 943

3008 816

אקווינוס 426

פורד קוגה 346

טיגואן 317

קדג'אר 308

אקליפס קרוס 240

אטקה 217

פורסטר 209

CRV 177

פיאט 500X 46

גרנדלנד 2

 

 

קרוסאוברים גדולים

קודיאק 777

סורנטו 416

טראוורס 306

5008 218

סנטה פה 95

אקספלורר 90

אדג'62

טוארג 3

חייב לציין לטובה שהקרוסאוברים החדשים של שברולט , האקווינוקס והטרוורס נמכרים יפה, למרות החסרון במערכות בטיחות.

 

ספורטיביות עממיות

לאון קופרה 52 (אם קראתי נכון)

גולף GTI 42

אוקטביה RS 28

מוסטנג 12

500 ABARTH 11

370Z 7

308 GTI 7

BRZ 6

שירוקו 5

קליאו RS 5

MX5 4

סיוויק טייפ R 4

קאמרו 3

124 אבארת' 3

STI 2

אדם S 1

קורסה OPC 1

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם (נערך)
מי שרצה קרוסואוברים הנה:

 

קרוסאוברים קטנים:

ויטרה 549

דאסטר 528

קונה 413

2008 373

CX3 365

ארונה 357

ג'וק 287

טראקס 255

קקטוס 230

יטי 170

קפצ'ר 161

מוקה 77

טיבולי 48

MG ZS 13

 

קרוסאוברים בינונניים:

קיה נירו 2515

chr טויוטה 2081

סוזוקי קרוסאובר 1448

ask מיצובישי 1306

xv סובארו 1073

hrv הונדה 207

 

קרוסאוברים קומפקטיים:

טוסון 3754

ספורטאז' 3453

קשקאי 1571

CX5 מאזדה 1510

ראב 4 943

3008 816

אקווינוס 426

פורד קוגה 346

טיגואן 317

קדג'אר 308

אקליפס קרוס 240

אטקה 217

פורסטר 209

CRV הונדה 177

פ500x פיאט 46

גרנדלנד 2

 

 

קרוסאוברים גדולים:

אאוטלנדר 1926

אקסטריל 1475

קודיאק 777

סורנטו 416

5008 פיזו 218

סנטה פה 95

 

 

קרוסאוברים סמי פרימיום:

טרוורס 306

אקספלורר 90

אדג'62

 

(טוארג 3, שייך לקטגוריית פרימיום קרוסאוברים)

 

חייב לציין לטובה שהקרוסאוברים החדשים של שברולט , האקווינוקס והטרוורס נמכרים יפה, למרות החסרון במערכות בטיחות.

 

ספורטיביות עממיות

לאון קופרה 52 (אם קראתי נכון)

גולף GTI 42

אוקטביה RS 28

מוסטנג 12

500 ABARTH 11

370Z 7

308 GTI 7

BRZ 6

שירוקו 5

קליאו RS 5

MX5 4

סיוויק טייפ R 4

קאמרו 3

124 אבארת' 3

STI 2

אדם S 1

קורסה OPC 1

 

תודה על הנתונים המסודרים!

 

סידרתי את הקטגוריות באופן מדוייק יותר לדעתי.

 

(האבחנה בין הקטגוריות דרך אגב קשה לגבי חלק מהרכבים, למשל את הסיאט אטקה והניסאן קשקאי השארתי בקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים למרות שהם באורך זהה לקיה נירו, אבל הם טיפה יותר גבוהים ורחבים מהנירו. למרות שהמרווח ונפח תא המטען של הקשאי דומים לשל הנירו. האטקה גדול יותר משניהם בפרמטרים אלו.

 

את ה- xv העברתי מקטגוריית הקרוסאוברים הקטנים לקרוסאוברים הבינוניים אבל לא לקרוסאוברים הקומפקטיים, למרות שהוא אפילו ארוך יותר מהקשקאי והאטקה. אבל האורך שלו נובע בעיקר מתא מנוע ארוך. גם נפח תא המטען שלו קטן מאד, למעשה כנראה קטן יותר אפילו מכל הקרוסאברים הקטנים למיטב זכרוני.)

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

שמתי לב שגם הגיעה ניסאן ארמאדה אחת. כנראה שמדובר באקזמפלר שהגיע לתקינה בארץ לפני תחילת שיווק.

למה שירצו למכור בהמה אמריקאית עם מנוע בנזין מטורף בארץ? זה יותר מתאים לסטנדרטים האמריקאיים מאשר לארץ. מול מי היא תתחרה פה בדיוק?

פורסם

כנראה שאתה צודק, למרות שהיה רשום שהיא יובאה לתקינה לקראת תחילת יבוא. אין ממש הגיון במכירה של רכב כזה בארץ...

פורסם

אותו בכיר כתב את זה בפייסבוק באחת הקבוצות

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

תודה רבה על ההשקעה, תמיד מעניין מחדש.

 

ספציפית, בתור חובב VW, מרתיח (טוב אולי הגזמתי אבל בטח מעצבן), שאנשים ממשיכים לקנות את הרכבים שלהם כאילו כלום, במחיר מופרז וללא אבזור בטיחות. הכי מפליא אותי הטיגואן שעיקר מכירותיו זה בדגם ה"קומפורט" במחיר מופלץ של 188K ש"ח עבור מנוע 1.5. כאשר בדגם ה"זול" אין אפילו מראות איפור מוארות (סתם תפס לי את העין, אני לא באמת מתאפר כל נסיעה, אני יכול להתאפר גם בבית... :-) ). הרכב הזה מוכר אפילו יותר מהאטקה...

 

תופעה דומה ניתן לראות בהתלבטות של חברנו תחת פורום ייעוץ: GTI נטולת אבזור בטיחות עולה יותר (!) מאאודי A3 נפח 2000T עם חבילת אבזור וחבילת בטיחות. אנפאקינגביליבאבל. וכל זאת למה? כי יבואן אחד מחזיק את כל ארבעת המותגים וממיין אותנו, הצרכנים, משל היינו ביצי תרנגולות :-)

ברור שלי שהוא לא היחיד, אבל פה זה מעצבן אותי אישית כי אני דווקא מחבב את הרכבים שלהם, וכי אני לא יודע אם יש עוד יבואן שמחזיק ארבעה מותגים... (מתוכם שלושה קרובים מאוד, כלומר לא מדובר על מזדה ובמוו, אלא יותר כמו מזדה, פורד, וטויוטה נניח)

אז עד שיכריחו ברגולציה להפריד - כמו שעשו עם בזק, סלולר וכו', אני אמשיך להתלונן...

 

זהו, פרקתי :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)
תודה רבה על ההשקעה, תמיד מעניין מחדש.

 

ספציפית, בתור חובב VW, מרתיח (טוב אולי הגזמתי אבל בטח מעצבן), שאנשים ממשיכים לקנות את הרכבים שלהם כאילו כלום, במחיר מופרז וללא אבזור בטיחות. הכי מפליא אותי הטיגואן שעיקר מכירותיו זה בדגם ה"קומפורט" במחיר מופלץ של 188K ש"ח עבור מנוע 1.5. כאשר בדגם ה"זול" אין אפילו מראות איפור מוארות (סתם תפס לי את העין, אני לא באמת מתאפר כל נסיעה, אני יכול להתאפר גם בבית... :-) ). הרכב הזה מוכר אפילו יותר מהאטקה...

 

תופעה דומה ניתן לראות בהתלבטות של חברנו תחת פורום ייעוץ: GTI נטולת אבזור בטיחות עולה יותר (!) מאאודי A3 נפח 2000T עם חבילת אבזור וחבילת בטיחות. אנפאקינגביליבאבל. וכל זאת למה? כי יבואן אחד מחזיק את כל ארבעת המותגים וממיין אותנו, הצרכנים, משל היינו ביצי תרנגולות :-)

ברור שלי שהוא לא היחיד, אבל פה זה מעצבן אותי אישית כי אני דווקא מחבב את הרכבים שלהם, וכי אני לא יודע אם יש עוד יבואן שמחזיק ארבעה מותגים... (מתוכם שלושה קרובים מאוד, כלומר לא מדובר על מזדה ובמוו, אלא יותר כמו מזדה, פורד, וטויוטה נניח)

אז עד שיכריחו ברגולציה להפריד - כמו שעשו עם בזק, סלולר וכו', אני אמשיך להתלונן...

 

זהו, פרקתי :-)

 

גם הטיגואן וגם האטקה נמכרים במספרים זעומים, הישראלים ממש לא פריארים (למרות שלגבי האטקה יחס התמורה למחיר טוב בהרבה מהטיגואן ובכלל לא רע באופן כללי).

 

לגבי ה- GTI ואם נשליך ממנה השלכה כוללנית- השיקולים של פלח הלקוחות שרוכשים רכבים ספורטיביים לא "סטנדרטיים" בלשון עדינה וזה לא קשור דווקא ל- GTI, זה לא רק שלא מעניין אותם אביזרי בטיחות, אלא שלא מעניין אותם מרבית הפרמטרים שמעניינים רוכשים טיפוסיים (או שמעניין אותם אבל הרבה פחות מפרמטרים אחרים) כגון: נוחות נסיעה, עלויות תחזוקה שוטפות (כגון צריכת דלק, החלפת צמיגים ספורטיביים, ביטוחים) אמינות (לרבות בלאי מואץ עקב צורת הנהיגה), מרחב פנים, תא מטען, בידוד רעשים (להיפך מעדיפים אפילו לשמוע את מניגנת המנוע) ירידת ערך.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...