Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במה סנטרה יותר טובה מהקורולה? היא מיושנת באותה המידה, פחות מאובזרת ומסתפקת במובילאיי במקום מערכות בטיחות מקוריות.

סנטרה מוכרת בעיקר לליסינג, קורולה מוכרת לא מעט לפרטיים.

 

יש נקודה בסוף המשפט.

שני אמירות שונות.

 

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כרגיל תודה רבה!

 

מיני:

מקום רביעי שייך לסוזוקי סלריו בפער גדול מהמקום השלישי עם 358 מסירות, כאשר בפברואר העלתה לכביש 107 רכבים.

צריכת דלק מעולה ואמינות מצוינת כניראה שזה מספיק לרוב אנשים בקטגוריה,עם בונוס בדמות מרווח טוב מאחור ביחס לרכבי מיני עוזרים לה להגיע למקום הרביעי.

 

ואת המקום החמישי סוגרת סיטרואן C1 עם 128 מסירות בלבד עם מסירות של 65 רכבים בחודש פברואר.

חיסכונית מאוד ודי זולה, אך כניראה שתא מטען קטן והגיר הרובוטי לא עוזרים לה להגיע רחוק יותר.

 

נראה שכשהגיר הרובוטי מגיע עם סמל יפני על ההגה הרבה יותר קל לסלוח לו מאשר לסמל הצרפתי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

גם אני חושב שלסמל יש תפקיד מרכזי פה, אבל גם תא מטען גדול יותר ומרווח הרבה יותר טוב מאחור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האייגו מכרה פחות מה-c1 , כך שממש לא ניתן לשייך את הפער לסמל או למוצא.

השלישייה היפנו-צרפתית לא מוכרת טוב. היא משדרת "פחות אוטו" מהמובילות.

פורסם
חג שמח לכולם,

מהחודש הכנסתי את מיני לתוך bmw, כי יש קוד יצרן משותף לחלק מהדגמים (במוו אוסטריה) וזה יצר בלגן בדוח.

 

ראשית דבר, תודה על המידע והמאמץ המושקע בהצגה שלו.

שאלת הבהרה לגבי סכום המסירות של דגמים ואופן ההצגה של תת הדגם. אני מבין שהמידע מבוסס על קוד יצרן כך שהחלוקה לשורות עבור כל דגם היא יותר ממדויקת. אבל אני תוהה על הפרטים בעמודת פרוט הדגם.

 

למשל סיאט לאון ולאון קופרה (כדוגמא רק כי אני מכיר את תתי הדגם) אתה מפרט בשורת ה"לאון" בעמודת תתי הדגם cupra FL=8

וגם cupra bucket fl=2

אחר כך בשורת "לאון קופרה" אתה מסכם 40 יחידות עם פרוט פנימי של חלוקה לתת-דגם או משהו בסגנון כי ה bucket מחולק ל-2 יחידות ול 12 יחידות, אם כך כמה לאון קופרה עלו לכביש? 40 או 50? (50 אם מוסיפים את המפורטים בשורת הלאון הרגילה).

 

גם לגבי סקודה סופרב, יש הפרדה בין חדשה ל"רגילה" , חשבתי ש ב 2018 לא עלו יותר דגמי סופרב "ישנים"

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

1 יונדאי איוניק 4149

2 יונדאי טוסון 3754

3 קיה ספורטאג' 3453

4 קיה פיקנטו 3064

5 סקודה אוקטביה 2912

6 יונדאי אי 10 2819

7 קיה נירו 2515

8 טויוטה קורולה 2265

9 מזדה 3 2210

10 טויוטCHRה 1989

11 מיצובישי אאוטלנדר 1763

כפיר הג'ינג'י

פורסם

תגובה ל-ZAF:

קצת הבהרות.

בדוח אני מנסה לאחד לשורה דגם מסויים של רכב, כמה שיותר בצורה אוטומטית, כדי שאני לא אצטרך לשנות את הקוד שיוצר אותו (לפעמים זה לא מצליח).

 

* יש לחלק מהיצרנים כמה קודי יצרן, לדוגמא: במוו-אנגליה, במוו-גרמניה, במוו-אוסטריה. במקרה הזה אני ממיר את זה לשם גנרי "במוו".

* נניח שרשום במשרד התחבורה שיש 20 קונפיגורציות שונות של לאונים.

אני מנסה לאחד לפי השם את הדגם הראשי, אם רשמו אותו פעם אחת זה יצליח, אבל אם החליטו ליצור 2 או 3 למשל: LEON, LEON FL, LOEN (גם לפעמים יש גם שגיאות כתיב), אז יהיו כמה שורות.

הערה: היו מקרים בעבר שאני התחשבתי בזה בקוד, ותיקנתי.

 

אם תרצה לדוח הבא אני אחבר את הלאונים ביחד. (אני אוסיף שורה לקוד).

בקשר לסופרב, אני גם יכול לאחד, אם זה נכון(מישהו יכול להגיד אם זה נכון?), תחת סופרב.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

אין צורך לאחד, יותר טוב שיהיה פירוט כדי לדעת כמה דגמים ישנים נמכרו וכמה חדשים, מי שירצה שיחבר בעצמו.

 

ותודה!

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
הנירו עם 1001 מסירות במרץ. מטורף!

צהל וליסינג...

מעסיקים בתקופה האחרונה החלו להגביל את מקבלי הרכב לדגמים היברדים משיקולי צריכת דלק, וחלק מהעובדים מעדיפים היברידי תמורת הקלה של 500 ש"ח בחודש אותם מעניקה המדינה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תגובה ל-ZAF:

קצת הבהרות.

בדוח אני מנסה לאחד לשורה דגם מסויים של רכב, כמה שיותר בצורה אוטומטית, כדי שאני לא אצטרך לשנות את הקוד שיוצר אותו (לפעמים זה לא מצליח).

 

* יש לחלק מהיצרנים כמה קודי יצרן, לדוגמא: במוו-אנגליה, במוו-גרמניה, במוו-אוסטריה. במקרה הזה אני ממיר את זה לשם גנרי "במוו".

* נניח שרשום במשרד התחבורה שיש 20 קונפיגורציות שונות של לאונים.

אני מנסה לאחד לפי השם את הדגם הראשי, אם רשמו אותו פעם אחת זה יצליח, אבל אם החליטו ליצור 2 או 3 למשל: LEON, LEON FL, LOEN (גם לפעמים יש גם שגיאות כתיב), אז יהיו כמה שורות.

הערה: היו מקרים בעבר שאני התחשבתי בזה בקוד, ותיקנתי.

 

אם תרצה לדוח הבא אני אחבר את הלאונים ביחד. (אני אוסיף שורה לקוד).

בקשר לסופרב, אני גם יכול לאחד, אם זה נכון(מישהו יכול להגיד אם זה נכון?), תחת סופרב.

 

תודה על ההסבר, סליחה שאני חופר, אבל מכיוון שלך יש את הנתומים הגולמיים לא ממש הבנתי את נושא הסך הכולל של כלי הרכב. בהתייחס לשאלה שלי כמה קופרה עלו לכביש, האם זה 40 או 50? כי 10 יחידות נמצאות בפרוט תחת לאון רגילה לא קופרה.

 

אגב שמתי לה שיש גם אוקטביות שונות, חדשה וישנה. אני מניח שהיו כאלה שעלו על הכביש בינואר אבל הן ממלאי לפני מתיחת הפנים, השאלה היא אם זה ישים גם לסופרב.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לא הבנתי לגבי הסופרב. מתיחת פנים (קלה) צפויה רק בהמשך השנה, ואת הדגם הקודם הפסיקו לייצר לפני שנתיים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

בסופרב היה שינוי בתחילת השנה ברמות הגימור, סקודה עדכנו את האבזור הבטיחותי כך שכל הרכבים יגיעו עם תיקון סטייה מהנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית.

לאחרונה אני רואה המון סופרב ב-0 ק"מ עם מובילאיי וגם במבצע חבר יש הנחה גדולה יותר על סופרב 'גרסה 1' שמגיעות ללא מערכות בטיחות מקוריות. אני מאמין שהדגמים העדכניים הם החדשים והפחות מאובזרים הם הסופרב הישנה.


×
×
  • תוכן חדש...