Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שעכשיו העליה לבני יהודה מאוד מחורצת וקשה פעם אחרונה שעליתי משם היתה לפני כשנתיים..

 

לפני כשנה עליתי דרך אנדרטת הטייסים , כביש עפר רגיל כמו כל דרך נוף קצת יותר תלול, אפילו הוסיפו שילוט שהדרך שופצה באדיבות מכשירי תנועה .

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי מנהג קבוע שאחרי שאני מסיים לעבוד ביום שישי בצהריים אני נוסע מרחובות עד באר יעקב דרך שבילים ופרדסים. בקיץ יצא לי לנסוע אחרי פרייבטים שמטיילים שם, פעם נסעתי אחרי פיקנטו שעשתה את הדרך כמו במרוץ ראלי.

 

בחורף אחרי קצת גשמים כשהקרקע בוצית ויש שלוליות אין מצב שהפיקנטו (או רכב 2*4) יסעו שם. כמובן שאפשר לבצע מעקף, לנסוע דרך הכביש הרגיל. :lol:

 

ההגדרה של טיול ושטח היא מאוד שונה אצל כל אחד. אני אישית פחות אוהב מדבר ויותר מתחבר לאזורים של שדות ויערות לדוגמה. מעדיף להמנע משטח טכני עד כמה שאפשר ובגלל זה הרכב שיש לי כרגע מתאים לצרכים שלי. הבעיה ברכב של 2*4 לטעמי הוא שפחות שימושי בחורף אחרי שיורד קצת גשם.

 

אסף

פורסם

אני מסכים שכל אחד מפרש "טיול" בצורה אחרת, אבל אני לא מסכים שרכב 2X4 יכול לשמש כרכב ל"טיולים". זה תמיד, אבל תמיד יהיה הימור להיכנס לשטח עם רכב כזה, גם אם יש לו מרווח גחון של יונימוג. אף פעם אין לדעת איפה הצורך ב 4X4 יתפוס אותך, גם בשביל שדות תמים ומישורי באמצע אוגוסט.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)
אז חוזרים אחורה, אנחנו לא במדבר סהרה מקסימום חצי שעה נסיעה אחורה.

 

אם הגעת למצב בו אתה צריך לחזור אחורה ברכב 2X4, אתה לא תזוז לשום מקום...

זו נשמעת גישה קצת קשה, אבל קבוצות וואטסאפ/פייסבוק מלאות באנשים שחשבו שמקסימום עושים פרסה ומוצאים את עצמם תקועים באמצע שום מקום, מחכים לחילוץ ועם חור בארנק.

לא צריך לדחוף רכב בכוח להגדרות שהוא לא נכנס אליהן, ולקנות רכב 2X4 מתוך כוונה לצאת איתו לטיולים זה מתכון לאכזבה

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
:lol::lol::lol:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...