Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו ברצינות.

אפשר לקחת דאסטר 2X4 לסילברסטון, לצבוע אותו בסכימה מגניבה, לשים דגלים וספונסרים ולקבוע זמני מסלול. זה לא הופך אותו לרכב מירוץ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת שזו אחלה הקבלה. רכב מרוץ הוא לא, אבל לגמרי אפשר יהיה ליהנות איתו בסילברסטון. כמו שאפשר יהיה ליהנות איתו בשטח :)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ממה בדיוק תהנה ממנו בסילברסטון? מהנוף?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שבוע טוב מכובדי!



לאחר טיול רגלי ברמת הגולן יצא לי לפגוש מס' דאסטרים שהגיעו לפינות מאוד מאתגרות מבחינה טכנית ומאחר ואני נמצא בשלב של החלפת רכב,שאלתי את עצמי למה לא בעצם?

משיטות קצת ביד 2 עולה כי הדאסטר שמסתדר לי בתקציב זה יהיה דגם הבנזין 2*4.

הצרכים שלי מהרכב הינם 80% קילומטראג' בכביש בין עירוני,10% עירוני ו10% טיולים.

אין לי יומרות לשטח טכני,בעיקר שבילים ומקומות מעניינים שאוכל להגיע אליהם ולהנות מהנוף.

האם הדגם 2*4 מתאים למטרה זאת? או שזה יהיה בזבוז כסף ועדיף כבר להתמקד בדגם הכפול הנעה?

מודה על העזרה

 

 

10% מהנסיעות יהיו טיולים שבהם 90% הוא יעבור בלי בעיה , ב 10% האלה יהיה לו קשה ו רק 1% לא יאפשר המשך המסלול.

מה זה בעצם אומר ?

שבגלל 0.001% לפסול רכב ?

 

כן , כי בכל טיול של 20-30 קמ תפגוש את ה 100 מטר שיחזירו אותך חזרה

פורסם

סיכמת את זה בצורה מושלמת.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
10% מהנסיעות יהיו טיולים שבהם 90% הוא יעבור בלי בעיה , ב 10% האלה יהיה לו קשה ו רק 1% לא יאפשר המשך המסלול.

מה זה בעצם אומר ?

שבגלל 0.001% לפסול רכב ?

 

כן , כי בכל טיול של 20-30 קמ תפגוש את ה 100 מטר שיחזירו אותך חזרה

 

ב90% מהמקרים יש מעקף לרכבים יותר רכים.

איפה שאין מעקף עושים פרסה ומוצאים דרך אחרת, שגם זה סוג של מעקף.

פורסם

ברור. תעמיס את הילדים והמשפחה, תקבע מסלול, רק בשביל שבאמצע תצטרך למצוא מעקף שלא בטוח שיביא אותך לאנשהו, ואולי יכניס אותך לתקיעה יותר גדולה, במקום שבו אפח'ד לא יחפש אותך כי זה לא במסלול שקבעת.

עם רכב שטח קשוח אני נזהר ממעקפים אז עם רכב 2X4?

עצה רעה מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

למה להתעקש? 2X4 לא נועד לשטח. אם פותש מתכוון לנסוע רק בדרכים מהודקות בלי יותר מדי בורות זה יתאים. כל דבר מעבר לזה, למשל עלייה עם אחיזה נמוכה, כמו אבנים מדרדרות, כאשר רוב המשקל על הגלגלים האחוריים, אין סיכוי לצמיגים הקדמיים למשוך את הרכב. אם תבוא במהירות, בהנחה שזו רק עלייה קצרה, תסתכן בלדפוק את תחתית הרכב... עדיף כבר רכב הנעה אחורית. רק לסבר את האוזן, טויוטה פריוויה משנות ה90 תהיה מתאימה יותר לשטח וגם יהיה יותר מקום למשפחה..

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
ב90% מהמקרים יש מעקף לרכבים יותר רכים.

איפה שאין מעקף עושים פרסה ומוצאים דרך אחרת, שגם זה סוג של מעקף.

 

ומה קורה אם מתחילים איזה מעקף ובאמצע מגלים שגם אותו לא ניתן לבצע?

לא מזמן בעת שיטוט בהרי ירושלים ירדתי לאיזה ואדי שכל ליסינג הייתה עושה אותו בלי דרמות. היציאה ממנו כבר היה סיפור אחר לגמריי.

אותו כנ"ל יתפוס גם בשביל שדות תמים למראה ושלולית באמצע הדרך או סתם החלקה לתוך קוליס שלא רצית להיות בו.

 

המינימום של המינימום למי שמחפש רכב שניתן להגדיר אותו ל"טיולים קלים" הוא הנעת 4X4.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אז חוזרים אחורה, אנחנו לא במדבר סהרה מקסימום חצי שעה נסיעה אחורה.

 

לפעמים אתה תגלה את זה מאוחר מדי.

מספיק עם עצות אחיתופל.

רכב 4x4 רך הוא רכב מוגבל. רכב 2x4 הוא לא רכב שטח.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש לי דאסטר 2X4 אוטומטית.

משפחתי גרה ברמת הגולן, כך שיוצא לי לטייל שם הרבה.

 

הדאסטר 2X4 הוא לא רכב שטח במובן של ללכת ולראות מה הרכב מסוגל לעבור.

מהצד השני הוא מאוד נוח לטיולים, הוא מאפשר להיכנס לשטח יותר קשה מאשר כזה שהיית מנסה להיכנס אליו עם רכב רגיל. המגבלה האמתית היא בשטח טכני קשה, שאני מניח שזו לא הכוונה שלך.

 

אני עוד לא נתקלתי במצב בו נתקעתי במקום מסוים שקצת תנופה או נהיגה זהירה יותר לא הוציאה אותי ממנו.

עם זאת, כמו גם בכל רכב שטח אמתי עם נהג ללא ניסיון, אל תכנס למקום שאתה לא יודע איך תצא ממנו.

 

לא קראתי את כל התגובות כי באמת אין לי סבלנות לזה אבל מההתרשמות שלי, כאחד עם ניסיון לא מועט גם עם רכבי שטח אמתיים, הדאסטר נתן לי פתרון טוב מאוד למה שאני חיפשתי, שזה נשמע כמו מה שאתה שאלת עליו בתחילת הנושא בעמוד הראשון לפני 26 תגובות.

פורסם

כל מי שמצדד ברכב 2X4 כרכב מתאים לטיולים פשוט לא מבין טיול מהו, ואני מ-מ-ש לא מדבר על מעלות מטורפים או מדרגות סלע אימתניות. חוזר ומצטט את התגובה של igalr שמסכמת את כל הדיון הזה בארבע שורות:

 

10% מהנסיעות יהיו טיולים שבהם 90% הוא יעבור בלי בעיה , ב 10% האלה יהיה לו קשה ו רק 1% לא יאפשר המשך המסלול.



מה זה בעצם אומר ?

שבגלל 0.001% לפסול רכב ?

 

כן , כי בכל טיול של 20-30 קמ תפגוש את ה 100 מטר שיחזירו אותך חזרה

 

nimrodgavish, אפשר לאתגר אותך? בפעם הבאה שאתה נמצא ברמת הגולן טפס אליה דרך בני יהודה הישנה, השביל האדום שמתחיל מחוף גופרה. שביל נחמד עם נוף מדהים שכל 4X4 רך עם נהג טוב לא היה מתרגש ממנה. ספר לי איך הדאסטר 2X4 צלח את הדרך הזו.

 

(ובסוגריים אומר לך שזו המלצה טיפשית ואין שום סיכוי שהדאסטר שלך יצלח את הדרך הזו, וזה לחלוטין לא שביל עם איזה אתגר עבירות מי ישמע, הדוגמה הזו היא להמחשת הצורך בהנעת 4X4 לרכב המיועד לטיולים)

 

(ובסוגריים 2, אם אתה באמת רוצה דרך מעניינת שיש מצב שהדאסטר יצלח אז עלה לגולן דרך השביל הירוק שמתחיל ליד חוף האון ועובר דרך אנדרטת הטייסים התורכיים. לא הייתי שם אחרי החורף כך שאני לא יודע מה מצב השביל, אבל בקיץ האחרון אני מאמין שגם רכב 2X4 היה מצליח לעבור בה).

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני שמח לכל אתגר, אבל כשאני עולה לגולן אני מבטיח לך שאני לא אעלה דרך בני יהודה הישנה עם דאסטר 2X4, אולי אם אני אגיע אחרי הרבה זמן שלא היה גשם אז אני אנסה לעלות דרך הטייסים התורכיים.

מצד שני נסעתי להרבה מקומות אחרים שעם רכב פרטי לא הייתי נוסע אליהם, כולל להגיע לבני יהודה הישנה מכיוון גבעת יואב, ולהגיע למעיין שליד האנדרטה של הטייסים.

מה זה אומר?

 

אני לגמרי מסכים עם זה שמי שמחפש רכב בשביל טיולי שטח אז הדאסטר לא מתאים. אבל מי כמוני שמחפש להגיע יותר רחוק מרכב פרטי, ולא להתבאס כשצריך לתפור כמה ק"מ של דרך עפר מסוף הטיול עד לאוטו, או שרוצה לקפוץ לאיזה מעיין נחמד שכל עם ישראל לא מגיע אליו, אז הדאסטר משרת אותו טוב מאוד בשביל זה.


×
×
  • תוכן חדש...