Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשי מכירות - איך אתם מתנהלים מולם?


Benor
שימו לב! השרשור הזה בן 2288 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תבדוק אם המספר שלך ב-144.

כשאני עברתי לאחת החברות הסלולר, הנציג שאל אותי אם להוסיף את המספר שלי ל-144. שאלתי אותו למה זה כ"כ משנה. הוא טען שסקרים או בעלי עסקים מחפשים אנשים ב-144, ומתקשרים להטריד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה לא כל כך קשה. באמת. לדוגמא:

 

הרעים: "שלום, מר פו הדוב, מדברת זיוה מסוכנות ביטוח ר. מאי ובניו ביטוח לפראיירים"

 

אני: "שלום זיוה, מה שלומך?"

 

הרעים: "תודה (מופתעת לגמרי). מה שלומך?"

 

אני: "מצוין, תודה"

 

הרעים: "רציתי להציע לך את השירות החדש שלנו, ובו אתה מוסר לנו את כל הפרטים הכי אישיים שלך ובתמורה אנחנו חוסכים לך 2.99₪ בעלות ביטוח החיים שלך לחודש תמורת עמלה זניחה של 29.90₪ לחודש, ובנוסף דוחפים לך ביטוח למחלה גנטית חשוכת מרפא שתוקפת רק לבקנים משבט אפריקאי מסוים בעלות של 500₪ בחודש"

 

אני: "תודה זיוה, אבל אני לא מעוניין"

 

הרעים: "אבל אדוני, השירות של שמירת כל הפרטים האישיים שלך ומכירתם לעשרות עובדי טלמרקטינג אחרים הוא בחינם לגמרי! לא חבל?"

 

אני: "תודה אני ממש לא מעוניין".

 

הרעים: "אולי בכל זאת? תראה, בוא אני אפרט לך את כל היתרונות..."

 

אני: "תודה, אבל אני ממש לא מעוניין. בואי, חבל על הזמן של שנינו, היית יכולה לדוג איזה פראייר בזמן שאת מבזבזת עלי"

 

הרעים: "טוב, חבל"

 

אני: "חבל, להתראות"

 

דקה שתיים מקסימום, פעם בחודש. לא כזה נורא.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט נדרש לקחת דף ונייר(:wink:) ולרשום הצעות

להשוות מחירים ומפרטים ולשוב למי שיש הצעה הכי טובה או

מתאימה.

לגבי הטרדות,

אצלי חסום לחסויים, אם מתקשרים ומציקים אני מבקש שימחקו את השם

מהמאגר,ואת שם הנציג לפני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מהמנתקים.

פעם הייתי כזה, מהרעים, מנתק בלי מצפון באמצע המשפט.

היום אני נותן הזדמנות אחת לפני בקול הכי לבבי שלי - ״לא תודה, אני לא מעוניין״.

במידה והצד השני מגיב בצורה יפה - מסיימים באיחולים לבביים הדדיים בסגנון ״יום טוב״.

במידה והצד השני מראה קמצוץ של חוצפה/דחפנות (??) - ניתוק מיידי בפרצוף בלי לומר מילה והכי חשוב - בלי טיפת רגש, לא כעס ולא נקמנות.

 

כשמכבים את הרגש, לטוב ולרע, אתה לא נושא שום מטען בהמשך היום ועד מהרה אתה שוכח שזה בכלל קרה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתוק מיידי בפרצוף בלי לומר מילה והכי חשוב - בלי טיפת רגש, לא כעס ולא נקמנות.

 

כשמכבים את הרגש, לטוב ולרע, אתה לא נושא שום מטען בהמשך היום ועד מהרה אתה שוכח שזה בכלל קרה.

לא קשור לרגש, צריך להיות מנומסים, סה''כ זה התפקיד שלו,

לפחות להיות מנומס בטון קצת תקיף,

ככה אשתי למדה אותי ואני משתדל לאמץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני?

או שציטת רק חלק מהתגובה, והשמטת את החלק המנומס?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה יוצרים fake news ;-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני צריך ייעוץ לגבי משהו הרבה יותר דביק:

 

מישהו ידוע איך נפטרים מ"גיאוגקרטוגרפיה", שבביתי מכונים "גיאוחרטוגרפיה".

 

לפחות 4 פניות בשבוע, ולא משנה אם אני מבקשבנימוס להפסיק להטריד אותי, נובח על הנציג\ה המסכנים או סתם טורק את הטלפון. לדעתי כבר יותר מ-1000 פניות, חלקן בשעות שבהן אני ישן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא יצא לי לנתק בפנים לנציג שיווק.

גם כאשר יש ממש נודניק שמתעקש ומתעקש ולא מוכן לסיים את השיחה, אומר לו (לה) בנימוס, "תגיד לי בבקשה שלום כדי שנוכל לנתק את השיחה ושלא אצטרך לנתק לך את הטלפון בפנים", עובד תמיד.

צריך לזכור שבצד השני יש מישהו שמרוויח את השכר המינימום ואם לא יצליח לשכנע X לקוחות ביום ישלחו אותו הביתה ואם רוצה להרוויח חייב להצליח למכור משהו, זאת העבודה שלו וכל זמן שהוא לא משקר ואומר אמת (לא את כל האמת) אז זה בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

לכל המנתקים והמסתלבטים - אף אחד לא עושה לכם בכוונה, זו העבודה שלהם ותנסו לנשום שניה ולכבד את זה בתגובה פחות רעה.

אתם אחד ברשימה, עליכם יש לנציג עוד 100 שמנתקים, מקללים, מנפנפים בצורה לא נעימה, את כל אלה הנציג סופג וסופג.

על מה? על זה שהוא בסה"כ מבצע את עבודתו?

מה הבעיה לגייס טיפה אסרטיביות ולהגיד בנימוס "תודה, אני לא מעוניין"? ואם הוא ממשיך בעוד ניסיון אז אומרים עוד פעם. טיפה אורך רוח, זה הכל.

גם אליי מתקשרים מלא. אלה שצולחים את הטרוקולר, מזכירים לי שניה לתוך השיחה את העבודה הכי מעצבנת שהייתה לי מעולם - סקרים בטלפון.

אחרי 20 דקות עבודה היינו כבר בלי אוויר בגוף, יוצאים להפסקה צרודים ועצבניים מכל התגובות המתחכמות וכל זה בשביל מינימום

ותחת לחץ בלתי פוסק של יעדים ובקרת שיחות מוקלטות, ע"י ילדים שפשוט גויסו לעבודה יומיים לפני.

אני לא בנאדם רגוע לחלוטין, לא מומחה בהטפות מוסר וגם הזמן שלי יקר, עם זאת מנסה בכל כוחי לא להתעלל באנשים שפשוט מנסים לעשות את העבודה שלהם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד מדבר בנימוס למתקשר אבל מבהיר שלא מעוניין. רק אם הם לא מבינים בטוב אני עובר להסבר יותר חד משמעי וניתוק הוא מוצא אחרון שעשיתי אולי פעמיים בכל חיי.

 

לכל אלה שאומרים תחתום עכשיו אני מיד מסביר שמי שלא שולח לי את התנאים כתובים כדי שאוכל לקרוא בנחת התשובה מיידית לא וכך גם לגבי הנחות אם תחתום עכשיו (מסביר שאם הוא לא יתן אז מישהו אחר יתן).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...