Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מיכל העיבוי לא אמור להיות ריק. אמור להיות בו מפלס נוזל קירור בין המינ' למקס'.

האם אתה מזהה את הסימונים האלו המיכל העיבוי ויודע להגיד במדוייק מה המפלס כרגע?

 

כן, מבזהה המיכל עיבוי ריק לחוטין, מילאתי מים ירוקים עד לקו העליון הבוקר ואני אעקוב מה קורה.

אם אני יראה ששוב יורד מתחת לקו אז ברור לי שיש בעייה ואלך למוסך שוב לבדיקה ותיקון.

פורסם

אתה יכול לקרוא את השרשורים שלי על מגוון התקלות של מערכת הקירור ברכב הזה.. בגדול עברתי שרשרת תקלות החל מרדיאטור נוזל בשלב מוקדם יחסית (כאשר הרכב היה בן 4 הוחלפו פלסטיקים של הררדיאטור ובגיל 6 היתה נזילה מהצד, קניתי תחליפי חדש),טרמוסטט +בית טרמוסטט והקינוח היה פלאנץ מים מברזל שיושב מאחורי המנוע וכמעט גרם למנוע למות בטרם עת.

עם כמה שהרכב אמין באופן כללי, מערכת הקירור היא5 אחת הנקודות תורפה ברכב הזה- חייב לטפל בהכל בגלי פשרות.

דרך אגב באיזור הצ'ק פוסט(מדוייק יותר כשנכנסים שמאלה בלב המפרץ,במעגל תנועה פונים ימינה ואז באחד הרחובות פונים שמאלה),פתחו מוסך מומחה ליונדאי (סאלח מוטורס) והמחירים שלהם מעט יותר שפויים ממוסך מורשה.

לי פתרו בעיה בגג הנפתח ולא בקשו תשלום (אעפ"י שהצעתי).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...