Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ביונדאי I30 שנת 2008, לפני כחודש שמתי לב שמיכל העיבוי כמעט ריק לחלוטין, ניגשתי למוסך יונדאי ואמרו שהסיבה להתרוקנות נוזל הקירור היא שיש נזילה מצינור רדיאטור תחתון, הצינור הוחלף ומילאו את הרדיאטור והמיכל העיבוי במים ירוקים של יונדאי מחדש, המיכל עיבוי היה מלא עד למעלה.

שמתי לב שלאט לאט המיכל עיבוי שוב פעם מתרוקן, והיום הוא כבר כמעט ריק לחלוטין, כשמאז המילוי עבר חודש והרכב נסע 800 ק"מ בערך.

יש לציין שהרכב לא מתחמם, הוא מתנהג בצורה נורמלית לחלוטין.

מה עלי לעשות? האם להכנס שוב פעם למוסך או שזה טבעי שהמיכל ריק?

פורסם

זה לא טבעי בכלל המיכל צריך להיות מלא יש לך איבוד מים תחזור למוסך ותמלא לפני אל תיסע עם מיכל ריק.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
זה לא טבעי בכלל המיכל צריך להיות מלא יש לך איבוד מים תחזור למוסך ותמלא לפני אל תיסע עם מיכל ריק.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

מה הכוונה למלא? האם לקנות מים ירוקים ורק למלא או שצריך לבדוק משהו?

בדקתי מתחת למנוע ועל הכביש לא ראיתי סימני נזילה.

פורסם

אין מנוס כניראה מלבצע בדיקה בלחץ למערכת הקירור ולאבחן מהיכן הנזילה בדיוק. אם תרצה יש לי סט בדיקה כזה אתה מוזמן לבוא ולהשתמש בו כאוות נפשך.

פורסם

תודה מאור על ההצעה הנדיבה אך לצערי אין לי מושג כיצד לתפעל ולבצע בדיקה שכזו (למרות שמאוד הייתי שמח לדעת).

אגב, פתחתי היום בבוקר את מכסה הרדיאטור הוא היה נראה יבש מכל צדדיו אך מה שהפתיע זה שהמים הירוקים לא היו עד למעלה גם ברדיאטור אלא איזה 10ס"מ מתחת לפקק הרדיאטור; מה זה אומר?

פורסם

ב i30 המיכל הוא מיכל עיבוי-המים בו לא עד הסוף, אלא משהו כמו 10 ס"מ פחות עד כמה שזכור לי.

 

אפשר תמונה של המצב הנוכחי?

פורסם
תודה מאור על ההצעה הנדיבה אך לצערי אין לי מושג כיצד לתפעל ולבצע בדיקה שכזו (למרות שמאוד הייתי שמח לדעת).

אגב, פתחתי היום בבוקר את מכסה הרדיאטור הוא היה נראה יבש מכל צדדיו אך מה שהפתיע זה שהמים הירוקים לא היו עד למעלה גם ברדיאטור אלא איזה 10ס"מ מתחת לפקק הרדיאטור; מה זה אומר?

 

זה אומר שאתה חייב במיידית לטפל בבעיה ולא להמשיך לנסוע במצב הנוכחי.

פורסם

עדכון: הייתי הבוקר במוסך יונדאי נאמר לי שאין בעיה שמיכל העיבוי ריק ושזה בסדר, העיקר שיש מים ברדיאטור.

מה אומרים, תשובה מספקת?

פורסם

תשובה טיפשית וחסרת אחריות. אם המיכל עיבוי התרוקן לאחר מילוי ,אז בסופו של דבר גם הראדיטור עתיד להתרוקן. יש בעיה עם האטימה של המערכת.

פורסם

אם זהמוסך שאתה מטפל בו בדרך קבע וסומך עליו עד היום אז תחזור אליו ותסביר לו שברגע שקיימת בריחת נוזל ממערכת הקירור אז המערכת משלימה עצמה ממיכל העיבוי שהמנוע מיתקרר. ברגע שהמיכל מיתרוקן לחלוטין אין למערכת מהיכן להשלים ואז עלול להיווצר חוסר של נוזל שעלול לגרום נזק למנוע בשל התחממות. אם אתה מזהה שהרדיאטור עצמו כל הזמן מלא גם שהמיכל ריק אז ייתכן והבעיה היא במיכל העיבוי עצמו. בכל מיקרה אל תסע לרגע ללא נוזל קירור במיפלס הנכון ובדוק בדרך שהזכרתי למעלה.

פורסם
עדכון: הייתי הבוקר במוסך יונדאי נאמר לי שאין בעיה שמיכל העיבוי ריק ושזה בסדר, העיקר שיש מים ברדיאטור.

מה אומרים, תשובה מספקת?

מיכל העיבוי לא אמור להיות ריק. אמור להיות בו מפלס נוזל קירור בין המינ' למקס'.

האם אתה מזהה את הסימונים האלו המיכל העיבוי ויודע להגיד במדוייק מה המפלס כרגע?

×
×
  • תוכן חדש...