Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האנטנה של הרכב מחוברת למערכת ? בזמן האחרון ב3 מכשירים סינים שהתקנתי אנטנה של הרדיו רופפת גרמה למלא בעיות ואל תשאל אותי מה הקשר כנראה ארקה

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם
צודק לגבי הכבל השחור השני. :oops:

 

אם ביצעת בדיקה ישירות מהמצבר, אז המכשיר לכאורה תקין (אלא אם משהו השתנה מאז).

 

הרכיב השחור העלום הזה, הוא עכשיו החשוד המרכזי בראייתי.

האם יש איזשהו כיתוב עליו שיחשוף את תפקידו בכוח?

אפשר לנסות לנתק אותו ולראות אם יש השפעה על איזושהי מערכת ברכב.

במקרה הגרוע, הייתי סולל קווי מתח חדשים במקביל לו, ולא דרכו.

 

אז זהו שהיום שוב ניסיתי לנתק את המכשיר השחור הזה ולהתחבר לצמה המקורית של הרכב, ופתאום המנורות של הגג התכבו, אז הבנתי שנשרף פיוז, אותו פיוז שנשרף פעם שעברה, מסתבר שזה גרם גם לפיוז הקודם להישרף, כנראה המכשיר הזה לא הוצב שם סתם, אבל הפעם הבאסה היא גדולה! פתחתי שוב את המכסה מנוע ואת קופסאת הפיוזים, ובדקתי שהפיוז אכן שרוף עם המנורת ביקורת, וכן הוא היה שוב שרוף, ניסיתי להחליף את הפיוז, ואני רואה שהפיוז עדיין שרוף, בדקתי כמה פיוזים עדיין שרוף, רציתי לוודא שהפיוזים ששמתי הם לא טובים, אז לקחתי פיוז תקין שבקדתי מלוח הפיוזים עם אותו אמפר, אבל עדיין הפיוז מראה שהוא שרוף, אז הבנתי שהבית של הפיוז נשרף! יאלה איזה באסה אני מבואס על החיים...

לא יודע כבר מה לעשות תאמין לי!

פורסם

אתה מודע לזה שיש בבית נתיכים פיוזים ספייר כן? הם לא אמורים להוליך חשמל. חוץ מזה שרואים על פיוז כשהוא שרוף.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם
אתה מודע לזה שיש בבית נתיכים פיוזים ספייר כן? הם לא אמורים להוליך חשמל. חוץ מזה שרואים על פיוז כשהוא שרוף.

 

ברור, חחח הגזמת...

בכל מקרה הבעיה הסתדרה עם הפיוז, ברגע שניתקתי את המינוס של המצבר והחזרתי, הפיוז החדש חזר לעבוד.

וגם הצלחתי לפתור את הבעיה של הדאבל דין, מסתבר שהדאבל דין לא מייצב זרם כמו שצריך, הוא עובד רק עם 12V וכשהסוויץ' פתוח או שהרכב מונע הוא מוציא, 13V ומשהו (בדקתי את זה), לכן שמתי ציפ מייצב זרם, שהוא מתחבר למינוס ולפלוס בחוטים, ועכשיו המכשיר נדלק ועובד כמו שצריך.

תודה רבה על העזרה חבר'ה, מאוד מעריך את זה!!

פורסם
לכן שמתי ציפ מייצב זרם, שהוא מתחבר למינוס ולפלוס בחוטים, ועכשיו המכשיר נדלק ועובד כמו שצריך.

תוכל בבקשה להרחיב על כך? איזה מייצב?

פורסם
תוכל בבקשה להרחיב על כך? איזה מייצב?

 

המייצב זה מן קופסא שחורה קטנה כזאת, שיש בה לוח קטן, לא משהו מיוחד, מהקופסא הזאת יוצאים חוטי מינוס ופלוס שאותם מחברים למינוס ולפלוס בחוטים של הצמה של המערכת, זה נקרא Fuse filter box משהו כזה, אני אביא קישור של משהו דומה מהאיביי :

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F162759960547

×
×
  • תוכן חדש...