Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם!

ניסיתי להתקין היום דאבל דין (אנדרויד) שקיבלתי מאיביי,

קודם כל נתחיל בזה שבדקתי שהמכשיר עובד עם חוטי חשמל מהדאבל דין ישירות למצבר, והכל עבד חלק.

אז ככה, הוצאתי את הרדיו דיסק הישן (סינגל דין של פיונייר) וחיברתי הכל לפי הצבעים כמו שצריך הם מהדקי נעל, וכשאני בודק שהכל עובד והמכשיר נדלק לפני שאני סוגר הכל, אני רואה שהמכשיר נדלק יפה ועובד כמו שצריך שהסוויץ' נמצא בשלב ראשון, אבל כשאני פותח עוד את הסוויץ' או שאני מניע את הרכב, הדאבל דין נכבה!

בדקתי אלף פעם שחיברתי הכל כמו שצריך לפי הספר, צהוב לצהוב (שהם הזרם הקבוע שהולך למצבר), ושחור לשחור, (שזה המינוס), ואדום לאדום, (שזה החוט שאמור לתת חשמל כשהסוויץ, פתוח),

בדקתי אפילו עם מנורת ביקורת שאכן, יש חשמל מאותם חוטים, ושהחוט האדום נדלק כשהסוויץ' פתוח/כשהרכב מונע, ושהוא כבוי כשהסוויץ' סגור, ואפילו התחברתי עם כבל חשמל חדש ישירות מהצמה של הרכב שהולך לסוויץ' (חיפשתי חיבור שנדלק כשהסוויץ' פתוח/כשהרכב מונע עם המנורת ביקורת), וחיברתי אותו לכבל האדום של הדאבל דין, אבל עדיין הדאבל דין נכבה כשהסוויץ' פתוח/ הרכב מונע.

ניסיתי אפילו להפוך את הכבלים, אדום לכתום, למקרה שמשהו הפוך, ואפילו חיברתי את האדום והצהוב ביחד של החוטים של הדאבל דין לזרם הקבוע של הרכב, אבל שום דבר, אותה בעיה! אני משתגע לא יודע ממה זה כבר יכול להיות הבעיה הזו! בבקשה מכם אם מישהו יודע או שיש לו רעיון, אני אשמח מאוד לעזרה!

עריכה אחרונה על ידי Sajibu
פורסם
תנסה לחבר אדום וצהוב מהמערכת ביחד, ישר לאדום שיוצא מהרכב, יש שינוי?

 

ניסיתי את זה, וגם אני חושב שכתבתי את זה, בכל מקרה, עדיין המכשיר לא נדלק כשהרכב מונע, אבל כשאני מחבר בין החויחם הוא נדלק כשהרכב פתוח בסוויץ' אחד או שהסוויץ' לא פתוח בכלל, כי זה הגיוני כי חיברתי חשמל קבוע וחוט של הסוויץ' ביחד.

פורסם

כנראה שהפיוז עליו החוט האדום יושב (פלוס אחרי סוויץ) נשרף ולכן לא נדלק, תבדוק זאת.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם
כנראה שהפיוז עליו החוט האדום יושב (פלוס אחרי סוויץ) נשרף ולכן לא נדלק, תבדוק זאת.

 

בדקתי וכן יש כמה פיוזים שרופים, אני אחליף הכל ואני אעדכן אותכם...

פורסם
בדקתי וכן יש כמה פיוזים שרופים, אני אחליף הכל ואני אעדכן אותכם...

מצאת את התשובה לבעיה.

ברגע שתחבר את הכבל האדום עם הצהוב לפלוס קבוע, הרדיו דיסק יהיה דלוק כל הזמן, לכן הוא עבד לך.

 

אם אתה מהמרכז אשמח לעזור לך.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם
מצאת את התשובה לבעיה.

ברגע שתחבר את הכבל האדום עם הצהוב לפלוס קבוע, הרדיו דיסק יהיה דלוק כל הזמן, לכן הוא עבד לך.

 

אם אתה מהמרכז אשמח לעזור לך.

 

וואלה איזה גבר אתה תודה רבה על העזרה ועל ההצעה! אני משדרות דרך אגב, אבל קודם אני אנסה להחליף את הפיוזים השרופים כי מצאתי 6 פיוזים שרופים לפחות...

אני אעדכן היום או מחר.

פורסם
מצאת את התשובה לבעיה.

ברגע שתחבר את הכבל האדום עם הצהוב לפלוס קבוע, הרדיו דיסק יהיה דלוק כל הזמן, לכן הוא עבד לך.

 

אם אתה מהמרכז אשמח לעזור לך.

 

בדקתי את הפיוזים ומסתבר שהיה שרוף רק פיוז אחד שאני יודע ששרפתי בתהליך, הפיוז הזה השבית את הנעילה של הרכבת עם השלט ואת המנורות גג של הרכב, אז החלפתי אותו, אבל לא סידר לי את הבעיה של הדאבל דין, עדיין המכשיר נדלק רק בסוויץ אחד אבל בסוויץ שני או כשהרכב מונע, הדאבל דין לא עובד!

ובדקתי שוב את החיבור acc עם המנורת ביקורת, והמנורה נדלקת כשהרכב מונע אבל כשהסוויץ סגור המנורה נכבת, אז גם בקשר לחיבור של ה acc הכל טוב, אז מה לעזאזל הבעיה?! תשמע אני משתגע...

פורסם

באיזה רכב מדובר? נסה לחבר את הפלוס אחרי סוויץ לפלוס קבוע ותראה אם נדלק.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם
איזה רכב ?

 

צרף בבקשה קישור למערכת שקנית

 

באיזה רכב מדובר? נסה לחבר את הפלוס אחרי סוויץ לפלוס קבוע ותראה אם נדלק.

 

מדובר במיצובישי גאלנט 2001.

 

זאת המערכת :

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F112213660771

 

וחיברתי גם לסוויץ' קבוע שבדקתי בעזרת המנורת ביקורת ועדיין לא נדלק כשהרכב מונע, ובנוסף זה שרף לי פיוז חחח.

פורסם

נראה שיש בצמה של המכשיר שני חוטי מינוס (שחורים). שניהם מחוברים למינוס ברכב?

 

כשהכל מנותק למעט שני החוטים השחורים, האדום והצהוב, האם יש הבדל בתיפקוד?

בצע חיבור מחוץ לרכב, שאינו תלוי ב"משתנים" בדרך. ספק כוח חיצוני או חיבור ישיר למצבר.

פורסם (נערך)
נראה שיש בצמה של המכשיר שני חוטי מינוס (שחורים). שניהם מחוברים למינוס ברכב?

 

כשהכל מנותק למעט שני החוטים השחורים, האדום והצהוב, האם יש הבדל בתיפקוד?

בצע חיבור מחוץ לרכב, שאינו תלוי ב"משתנים" בדרך. ספק כוח חיצוני או חיבור ישיר למצבר.

 

לגבי השאלה הראשונה שלך,

חוט מינוס אחד שייך לשליטה על כפתורי הגה ככה שהוא לא קשור אבל בכל זאת חיברתי אותו ביחד עם המינוס השני, אבל עדיין אותה בעיה, הדאבל דין נכבה כשהסוויץ' פתוח.

 

לגבי השאלה השנייה שלך,

לא בדקתי רק את השחור, האדום והצהוב בנפרד, תמיד כל החוטים הצבעונים(של הרמקולים) היו מחוברים אתם ביחד, לא ניתקתי אותם כי הם מחוברים עם כבל נעל, אז לא רציתי סתם לחתוך אותם, אבל מה שכן ווידאתי שכל הצבעים תואמים.

אני אתן לזה ניסיון ואנתק את כולם ואחבר רק את השחור, הצהוב והאדום בנפרד.

 

לגבי השאלה השלישית שלך,

לפני שהרכבתי את המערכת בכלל, בדקתי אותה על המצבר שלי עם חוטי חשמל,

חוט חשמל אחד הלך למינוס של המצבר והקצה השני שלו הלך לחוט השחור במערכת,

חוט חשמל שני הלך לפלוס של המצבר והקצה השני שלו הלך לחוט האדום והצהוב ביחד(ליפפתי אותם ביחד).

והכל עבד מצויין, הדאבל דין נדלק והכל עבד, כמו שהוא עובד עם הסוויץ' הראשון כרגע.

 

אני מעלה כמה תמונות, שתבינו על מה מדובר פחות או יותר, מקווה שהם מובנות, דרך אגב יש לי מכשיר שחור כזה שמחובר לצמה של הרכב בצד אחד, ויוצא ממנו צמה שממנה הוא נותן לי לחבר את המערכת, אמרו לי שזה מאריך, בכל מקרה ניסיתי לנתק אותו ולהתחבר לצמה המקורית של הרכב, אבל אותה הבעיה.

 

https://imgur.com/a/e8bZ4

 

נ.ב כבל מינוס לא נמצא על ה Harness של הרכב, לכן הוציאו כבל מינוס חדש והוא גם בצבע שחור, מסתבר.

עריכה אחרונה על ידי Sajibu
פורסם

צודק לגבי הכבל השחור השני. :oops:

 

אם ביצעת בדיקה ישירות מהמצבר, אז המכשיר לכאורה תקין (אלא אם משהו השתנה מאז).

 

הרכיב השחור העלום הזה, הוא עכשיו החשוד המרכזי בראייתי.

האם יש איזשהו כיתוב עליו שיחשוף את תפקידו בכוח?

אפשר לנסות לנתק אותו ולראות אם יש השפעה על איזושהי מערכת ברכב.

במקרה הגרוע, הייתי סולל קווי מתח חדשים במקביל לו, ולא דרכו.

×
×
  • תוכן חדש...