Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחר שהמזגן לא היה נדלק ברכב, הוחלף במוסך יחידת פיוזים (נדמה לי ESM או משהו דומה).

הוחלף באחד משומש שלא ממש עשה את העבודה, אז הזמנתי דרך EBAY יחידה חדשה.

חיברתי אותה, אך במהלך החיבור נגע קבל חשמל במשהו ועשה ניצוץ חזק.

אולי נשרף משהו ואולי לא.

לאחר שהכל היה במקום, הרכב הניע והמזגן חזר לעבוד.

אך ההגה היה תקוע. ההגה השתחרר רק לאחר נסיעה קטנה והפעלת כוח על ההגה.

 

מה דעתכם?

פורסם

עכשיו הכל בסדר?

ההגה עדיין קשה?

 

בדוק פיוז של משאבת הגה, ייתכן שנשרף. אם כן, החלף ובדוק שוב

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

 

צריך לנסוע קצת תוך כדי הפעלת כוח רב על ההגה ואז ההגה משתחרר (צריך לבצע אחרי כל כיבוי רכב).

איפה נמצא הפיוז? זה במקרה פיוז גדול מהרגיל? ראיתי שיש מתחת לקופסת פיוזים עוד בערך 4 פיוזים דיי גדולים, אולי שם נשרף משהו?

פורסם (נערך)

נסה לבצע איפוס ליחידת בקרת ההגה.

(אני לא מכיר את יחידת בקרת ההגה הנ"ל - אבל אולי האיפוס יעזור)

 

רכב כבוי - הנע את הרכב במקום פתוח - ובמקום בלי לזוז.

סובב את ההגה עד הסוף לצד ימין - החזק כ 5 שניות.

סובב את ההגה לצד שמאל עד הסוף - החזק כ 5 שניות.

החזר את ההגה למרכז - המתן כ 5 שניות - התחל נסיעה עם הגה ישר - ואח"כ

סע קצת רגיל - עם סיבובי הגה רגילים, נהיגה רגילה - כ 1 דקה.

 

אח"כ - כבה את הרכב, כאשר הגה במצב ישר - הנע שוב ובדוק בנסיעה זהירה אם הסתדר .. אולי.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

קצת בעייתי לבצע את הפעולות הנ"ל, אי אפשר להזיז את ההגה (קשה מאד) לפני שמתחילים לנסוע טיפה (תוך כדי הפעלת כח רב על ההגה).

בכל מקרה, בדקתי אתמול בערב את כל הפיוזים וכולם תקינים.

אבל,

גיליתי שאין לי כמעט בכלל שמן הגה (יש טיפה בתחתית אך המדיד אינו מגיע לשם).

יכול להיות שזו הבעיה (נראה לי קצת מוזר שבדיוק שהחלפתי את יחידת הפיוזים זה תחיל לקרות)?

איפה אפשר לקנות שמן הגה (נאמר לי משהו כמו DFC אבל לא בטוח) באיזור ירושלים (מיקומי בהר חוצבים), מישהו מכיר? כמה אמור לעלות?

עריכה אחרונה על ידי soninob
פורסם

צרות באות בצרורות.. סביר שיש לך נזילה אולי ממסרק ההגה.

כרגע מציע שתקנה שמן להגה כוח אחרת אתה מקצר את חיי המשאבה.

חפש שמן הגה כח מקורי של PSA עולה 97 שקל באתר JUSTMOTOR

פורסם

מילאתי שמן, ביצאתי משחק עם ההגה כפי שתואר לעיל אך עדיין לאחר כיבוי והדלקה מחדש ההגה קשה עד שנוסעים איתו קצת

פורסם

אם זה בעיה של שמן שחסר, אחרי כמה זמן אמורים להרגיש שיפור?

נסעתי עם הרכב מספר סיבובים אך בכל פעם שהתנעתי מחדש לא ניתן היה לסובב את ההגה עד לאחר נסיעה של מטר או שניים.

יש למישהו רעיונות?

פורסם (נערך)

שוב - אני לא מכיר את המערכת ברכב שלך.

האם יש רעש ממשאבת ההגה.

אפשר ואחד מהדחיפים ההידראוליים תפוס/נוזל, הם כמו בולם/זרוע הידראולית.

ויש אפשרות סבירה כי יש נזילה - מאחר והנוזל ההידראולי לא אמור להיות פתאום חסר.

 

לדעתי כדאי לגשת למוסך המכיר את הרכב - כגון מוסך אורן בחולון.

לאיבחון ומציאת פתרון - החשש כי ההגה יתפס פתאום בהפתעה, בזמן נסיעה.

כאשר אדם אחר נוהג ולא אתה, והוא לא ידע מה לעשות.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש למישהו עוד רעיונות?

אני נוסע עם הרכב יום יום, שומר שיהיה לי 1.5 מטר קדימה פנוי, מתחיל לנסוע וההגה משתחרר לבד אחרי מטר וחצי, אין נזילה, אין רעשים.

אני מתחיל לחשוד ביחידה שהזמנתי מחול https://www.ebay.co.uk/itm/391909263429,

מהרגע שחיברתי אותה הקירור הפסיק לעבוד לי, ההגה נהיה קשה ועכשיו שמתי לב שמתי שאני מפעיל את בקרת השירות, היא לא נכנסת לעבודה ונדלקת מנורה כתומה של service.

מה דעתכם?

פורסם

יכול להיות והחלק לא תואם מבחינת המק"ט. ןיכול להיות שהקונפיגרציה שלו שונה משלך, צריץ להתחבר למחשב מקורי ולבדוק את ההגדרות.

פורסם

אוקי, הבאתם כאן רעיון טוב,

אכן הקופסה משומשת (למרות שנראית חדשה), אבל יכול להיות שהמקט אכן לא תואם.

אנסה לחבר את הקופסה הישנה ולראות מה קורה, היא עדיין אצלי, אעדכן בהמשך.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

קצת עבר זמן, אבל בכל זאת.

סוף כל סוף התפניתי להחליף את יחידת BSM ליחידה הישנה ואכן עכשיו ההגה עובד בצורה תקינה והמזגן מוציא קירור.

כמובן שחזרנו למצב שבו המזגן מפסיק לעבוד בגלל שהיחידה לא תקינה אבל עכשיו הזמנתי יחידה חדשה עם מקט מתאים.

אז יוצא שיש לי יחידה שלא מתאימה, מי שצריך שידבר איתי (ניתן לראות את המקט המדויק בהודעה מספר 10).

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...