Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-5008 כבר כאן :)


Yuval Oren
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

או שאני מתחרפן או שאיבדתי את חוש הבנת הנקרא כי אני לא מבין חצי מההערות פה...

מה זאת אומרת אלטרנטיבה לרכב 7 מקומות? זה רכב 7 מקומות!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אויש רוברט, מה יהיה איתך, כלום אתה לא מבין...

 

זה ג'יפ! רכב מסעות מטורף! כזה שכבש את הסהרה רק אתמול! וגם עם ניחוח יוקרתי, כזה שתוכל לדבר עליו עם השכנים במגדל בפארק צמרת! בטעות יש לו 7 מקומות, זה ממש לא בכוונה.

 

לא איזה מיניואן מצ'וקמק כזה, של דוסים, כמו ההוא, נו, איך קוראים לו, c4 פיקאסו (איכס להקיא), או זה שהיה פעם והפסיקו לייבא, איזה פורד אחד, s-max או משהו.

 

זה ג'יפ!!! בנות יתחילו איתך ברמזור (כי דרך החלונות הכהים לא רואים את הכיסאות של הילדים)! תרגיש צעיר סוף סוף! תוכל לתת למשפחה שלך את הטאצ' האיכותי והיוקרתי שהיא ראויה לה סוף סוף! עם ניחוח הרפתקני!

 

הבנת? או שצריך את דף המסרים השיווקי של היבואן?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

בהחלט רכב שעלול לגרום לאחד המשתמשים כאן בפורום לשקול להחליף את האאוטלנדר הבלתי מנוצח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרנו אספס 7 מושבים לא משווק בארץ? שכרתי בצרפת לנסיעה למרחקים ארוכים עם חברים והרכב היה נפלא, על כבישים מהירים ומשובשים וכפריים. באלפים החלפתי לג'ולייטה...

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
מה לא מובן? זה רכב 7 מקומות היחידי שמכוון גם ביצועים (יחסית) ולא רק עבור 7 מקומות...

כתבת אלטרנטיבה ל7 מקומות משמע, לא 7 מקומות אלא משהו שמהווה אלטרנטיבה אחרת...

לא חשוב. בכל מקרה מה הופך אותה לרכב 7 מקומות היחידי (בארץ) שמכוון גם ביצועים? במה היא שונה מבחינה זו מהקודיאק למשל?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
האספס לא משווקת פה כבר עשרים שנה בערך...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

דומאז'...

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

האמת, העיצוב סבבה, אבל במיוחד אהבתי את הפנסים האחוריים. אני יכול להסתכל עליהם איזה 45 שניות רצוף ועדיין ליהנות.

מגניב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

יש שוני מהקודיאק. סידור מושבי ילדים יותר מוצלח ב 5008 אבל מצד שני תא מטען יותר קטן ב 7 מקומות . בגדול הן אכן מתחרות ראש בראש שלכל אחת יתרונות וחסרונות. בטוח שיעשו פה השוואות. אני חושב שתמחור דגם הדיזל יהיה זול יותר בפיגו. נמתין בסבלנות .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
כתבת אלטרנטיבה ל7 מקומות משמע, לא 7 מקומות אלא משהו שמהווה אלטרנטיבה אחרת...

לא חשוב. בכל מקרה מה הופך אותה לרכב 7 מקומות היחידי (בארץ) שמכוון גם ביצועים? במה היא שונה מבחינה זו מהקודיאק למשל?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ההבדל הוא שהקודיאק לא באמת 7 מושבים.

השורה האמצעית הרבה יותר צפופה מזו של ה-5008 (על פי סקירות, בינתיים לא ישבתי בה) ודומה בדיוק של ס"מ לזו של האאוטלנדר הצפופה גם כן.

למי שזה לא מפריע, אכן יש את הקודיאק שעם המנוע הגדול גם דיי זריז ואפילו מגיע בגירסת 4X4 (חיסרון ב-5008 ), אך המחיר, אויי המחיר...

אני מאוד מקווה שבלובינסקי לא יחליטו להתחרות עם הקודיאק באותה גיזרת מחיר.

אני בונה על 175K ב"מבצע השקה" ולאחר מכן 180K לגירסת הפרימיום דיזל.

פורסם
ההבדל הוא שהקודיאק לא באמת 7 מושבים.

השורה האמצעית הרבה יותר צפופה מזו של ה-5008 (על פי סקירות, בינתיים לא ישבתי בה)

פשוט לא נכון. הקודיאק ועוד איך 7 מושבים, גם אם ל5008 יש את היתרון שהשורה האמצעית מחולקת (וזה יתרון חשוב). לגבי מרחב לרגליים ״הרבה יותר צפופה” אתה בטוח? לא יודע איזה סקירות קראת. אבל זה לא מה שאני ראיתי וקראתי לא מעט. מה שכן ל5008 יש יתרון במושב השלישי, אבל לא גדול.

 

אני מנסה להעלות פה כמה תמונות מהשוואות בחו״ל אבל לא מצליח משום מה.

בכל אופן ציטוט אחד מWhat Car הבריטי משבוע שעבר The Kodiaq has the best middlerow leg room, even if the 5008 has the most space on paper, but even that car is fine for those with lanky legs.

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
בהחלט רכב שעלול לגרום לאחד המשתמשים כאן בפורום לשקול להחליף את האאוטלנדר הבלתי מנוצח.

נע, טורבו זה לחלשים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...