Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-5008 כבר כאן :)


Yuval Oren
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה רוצה לאלץ אותי להרים את הכפפה... אז הנה ה5008 שלך. חוץ מכל הטוקבקים שסחטו ממני פרצי צחוק (פשוט סטנדאפיסטים אחד אחד), בוא נגיד שחלקם סוכנים וחלקם לא יודעים מה הם מדברים, ניחא. אבל היה שם מגיב אחד שהזדהה עם שם וטלפון בתקווה לתביעה ייצוגית על 5008 חדשה. מה תגיד על זה? הוא משנות השמונים?

 

[ATTACH=CONFIG]497526[/ATTACH]

 

אז גם אם נגיד שהוא נפל על רכב לימון, וזה וזה, בכל זאת אותי זה מרתיע.

 

נעבור הלאה, המלצות ביד2 של מוכרים אמיתיים שהיה להם רכב כזה. הרבה מביניהם מדברים על אמינות, רכבי שנות השמונים של 2011 או 2012 (לא הצלחתי למצוא מעבר) אתה רוצה שאני לא יתייחס לזה?

 

[ATTACH=CONFIG]497528[/ATTACH]

 

שכל אחד יקנה איזה רכב שהוא רוצה אין סיבה לתקוף אחד את השני.

ובלי קשר לזה, איכות החומרים וההרכבה של פיגו 3008 החדשה ו-5008 החדשה(שעדיין לא בארץ) השתפרה פלאים.

זה די מזכיר את יונדאי וקיה שקפצו ברמת האיכות והחומרים ב-2011, ותראה איפה הם היום...

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה רוצה לאלץ אותי להרים את הכפפה... אז הנה ה5008 שלך. חוץ מכל הטוקבקים שסחטו ממני פרצי צחוק (פשוט סטנדאפיסטים אחד אחד), בוא נגיד שחלקם סוכנים וחלקם לא יודעים מה הם מדברים, ניחא. אבל היה שם מגיב אחד שהזדהה עם שם וטלפון בתקווה לתביעה ייצוגית על 5008 חדשה. מה תגיד על זה? הוא משנות השמונים?

 

[ATTACH=CONFIG]497526[/ATTACH]

 

אז גם אם נגיד שהוא נפל על רכב לימון, וזה וזה, בכל זאת אותי זה מרתיע.

 

נעבור הלאה, המלצות ביד2 של מוכרים אמיתיים שהיה להם רכב כזה. הרבה מביניהם מדברים על אמינות, רכבי שנות השמונים של 2011 או 2012 (לא הצלחתי למצוא מעבר) אתה רוצה שאני לא יתייחס לזה?

 

[ATTACH=CONFIG]497528[/ATTACH]

 

אז מה בדיוק אתה עושה בשירשור על פיזו 5008 ?

ל 5008 משנת 2011 ולנוכחית מעבר לשם אין הרבה במשותף, אבל שוב חבל לבלבל עם עובדות .

תבדוק מי הבעלים של מיצובישי היום, נראה לי שנכונה לך הפתעה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
ירוק, מאיפה לך תאריך ההשקה המדוייק?

לא ראיתי שפורסם כאן ועל אף שנרשמתי עדיין לא יצרו איתי קשר..

 

http://www.gear.co.il/כתבות_רכב/2017-11-26-N02-פיג'ו-5008-החדש-בדרך-לישראל

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

וואלה, אז למה הם לא מפרסמים את זה ביותר אתרים?!

הם מפמפמים בלי סוף בפייסבוק את ההשקה אך לאף אחד ששאל לא ענו לגבי התאריך המדוייק..

אני בספק לגבי התאריך הזה, אם אכן היה נכון אני מניח שכבר היו יוצרים קשר עם הנרשמים לא?

פורסם

כאמור, מחר תתקיים ההשקה. כהרגלנו, פתחנו עבורכם שרשור "שאלות?" בו תוכלו להגיב, לעקוב אחרי ההשקה, וכמובן - לשאול אותנו כל שאלה שתרצו שנשאל את אנשי היבואן.

 

נמשיך שם.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...