Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-5008 כבר כאן :)


Yuval Oren
שימו לב! השרשור הזה בן 2342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנוע דיזל 2.0 180 כ"ס 40.8 קג"מ, למיטב ידיעתי זה המנוע כמעט החזק ביותר לרכב 7 מקומות בטווח המחירים עד 250K, לסורנטו דיזל יש מנוע 2.2 עם 45 קג"מ

אם לשפוט על פי ה-3008 (ואני לא מצפה שהמצב ב-5008 יהיה שונה) הגירסה הזו לא מציעה ביצועים עוקרי אספלט.

ה-3008 2L דיזל עושה 0-100 ב-8.9ש', זמן זהה בדיוק לזו שמשיגה גירסת הבנזין..

אז נכון שיש אחלה מומנט, וגם לא מעט כוח, אך איפשהו הוא הולך לאיבוד בגירסת הדיזל.

גם התאוצה מ-0-1000 מטר זהה כמעט לחלוטין כך שלדעתי גם תאוצות הביניים תהיינה זהות כמעט לחלוטין.

אם ביצועים זה מה שמעניין אז ניתן לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים וללכת על הבנזין..

 

אגב גם הקודיאק 2L דיזל לא מרשים "על הנייר" עם תאוצה דומה לזו של ה-3008 (דיזל 2L או בנזין).

אם כבר ביצועים אז לקודיאק גירסת בנזין עם 180 כ"ס וזינוק ל-100 ב-8ש', גם זה לא חורך אספלט אבל טוב יותר מה-5008/3008.

הסורנטו דיזל בכלל עגלה ביחס לשלושתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כשזה מגיע למנועי טורבו-דיזל לא הייתי מתייחס רק לנתונים על הנייר. לפועל הם לרוב מרגישים חזקים בהרבה ממה שמספרים המספרים בתאוריה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, הבעיה היא שאתם מסתכלים רק על המומנט ולא נתמכים בשום נתון מלבד זה, ומכך מסיקים על ביצועי הרכב.

אם כך אז כבר עדיף להסתכל על 0-100 או 0-1000 שנותנים תמונה קצת יותר ברורה לגבי תאוצה נטו.

מומנט גדול זה אחלה לגרירת מטענים, או להאצות מתונות ללא הורדת הילוך, אך כאשר רוצים באמת להפיק את מקסימום הביצועים מהרכב מגלים שגירסת הדיזל לא מלהיבה כל כך על אף נתון המומנט המרשים.

בקיצור, GT במקרה זה זה רק שם יפה ולא הרבה מעבר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי אלון אבל או שאין לי מושג על מה אתה מדבר, או שלך אין.

 

ומה הנסיון שלך עם הGT?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אני מניח שבערך כמו הניסיון שלך עם ה-GT.

בכל מקרה, אם אתה חושב שזה באיזו שהיא צורה רכב ספורטיבי שיהיה לך לבריאות.

אני אישית חושב שהוא לא ספורטיבי ואפילו לא זריז במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה.

1 נהגתי כמעט בכל גרסה של ה3008 כולל בנזין שיש לנו במשפחה פה בארץ, הדיזל הידנית (מספר פעמים שיצא לי לקבל שכורה בחו״ל על שלך רמות הגימור) והGT שלקחתי לנסיעת מבחן באנגליה כך שההנחות שלך מוטעות.

2. בוא תראה לי איפה טענתי שהיא ספורטיבית.

3. אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה, יתכן ואתה אפילו צודק, אבל לגבש דעה עליה ועוד כלכך נחרצת ולהחליט מה היא כן ומה היא לא, זה קצת מגוכך כשלא נהגת בה אפילו מטר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו אז בוא וספר לנו מה אתה הרגשת כשנסעת על ה-GT באנגליה.

כל הוויכוח הוא האם היא מרגישה כל כך חזקה אשר תצדיק את השם GT או לא.

האם ההבדל בין הדיזל החזק לבנזין כל כך עצום, או שלא?

מודה, לא נסעתי על הדיזל החזקה, כן נסעתי על שאר הגירסאות ואני אישית חושב שהדיזל 1.6 מרגיש עצל (בניגוד להרבה אנשים שמשום מה חושבים אחרת) ושהבנזין מרגיש מעולה.

אם הדיזל החזקה מרגישה אותו הדבר פלוס מינוס כמו הבנזין אז זה מעולה, אך קשה לי להאמין שהיא תרגיש הרבה יותר זריזה ממנה בתאוצות חזקות.

ברור לי שמומנט גדול יעזור לה להאיץ ללא הורדת הילוכים בתאוצות מתונות יותר, אך לדעתי זה עדיין לא הופך אותה לרכב מלהיב במיוחד מבחינת מנוע/כוח/תאוצה..

עריכה אחרונה על ידי alonjp
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבאמת מעניין זה שהיבואן טוען שב-5008 וב-3008 בגירסאות הבכירות יש זיהוי הולכי רגל.

אבל במשרד התחבורה בציון הבטיחות, מופיע שאין להם זיהוי הולכי רגל ולכן גם נקודה אחת ירדה בציון הכולל.

קצת מוזר לא?

רק עכשיו פורסם שיבואן טויוטה מכר CHR בטענה שיש זיהוי הולכי רגל אך למעשה הרכב הגיע ללא המערכת ולכן תבעו את היבואן וזכו.

הוא חוייב להתקין ב-3000 רכבים שנמכרו בארץ את המערכת עם זיהוי הולכי רגל.

האם גם במקרה של ה-3008 וה-5008 זה נמכר גם ללא הזיהוי הולכי רגל?

למישהו יש מושג?

 

קישור לאתר משרד התחבורה עם ציון הבטיחות:

 

http://rishuy.mot.gov.il/he/vehicle/licensing/models#

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוטה לחשוב שמשרד התחבורה טועה פה. בסרטונים מחו"ל ניתן לראות בבירור את זיהוי הולכי הרגל פועל בבדיקות עם בובה. המערכת היא מערכת אחת ללא גרסאות שונות. אני אישית עם 3008 קיבלתי פעם חיווי "בלום!" כשהולכת רגל עמדה להתפרץ לכביש, אך כיוון שהיא עצרה ואני האטתי, הרכב לא בלם בפועל. לא יודע להגיד ב-100% שזה היה מכוון ולא גליץ' אבל נראה "נכון".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוטה לחשוב שמשרד התחבורה טועה פה. בסרטונים מחו"ל ניתן לראות בבירור את זיהוי הולכי הרגל פועל בבדיקות עם בובה. המערכת היא מערכת אחת ללא גרסאות שונות. אני אישית עם 3008 קיבלתי פעם חיווי "בלום!" כשהולכת רגל עמדה להתפרץ לכביש, אך כיוון שהיא עצרה ואני האטתי, הרכב לא בלם בפועל. לא יודע להגיד ב-100% שזה היה מכוון ולא גליץ' אבל נראה "נכון".

 

אני בספק שמשרד התחבורה טועה כי זיהוי הולכי רגל מוסיף ליבואן הטבת מס לכן האינטרס שלו היא כן לדווח שהרכב מגיע עם המערכת הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרות אחרת היא שמשרד התחבורה משתמש בקריטריון שתפור לחברה ישראלית מפורסמת מסויימת (בלי לנקוב בשמות), וכל מערכת אחרת שבעיקרון עובדת אבל לא עומדת בדיוק בקריטריון הזה לא מקבלת ניקוד. למשל, טווח המהירויות שבהן המערכת עובדת וכו'. אני רק יודע שזיהוי הולכי רגל מתועד בכל חוברת הוראות, סרטון פרסומי וכו' שקשור למערכת של פיג'ו, ושלמיטב ידיעתי אין לה גרסאות שונות עם מפרטים שונים של יכולות.

עריכה אחרונה על ידי TheArcane
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוטה לחשוב שמשרד התחבורה טועה פה. בסרטונים מחו"ל ניתן לראות בבירור את זיהוי הולכי הרגל פועל בבדיקות עם בובה. המערכת היא מערכת אחת ללא גרסאות שונות.

יכול להיות שאתה צודק אך הטיעון שלך לא מוכיח כלום.

ראה מערכת בלימה אוטונומית של טיגואן, בחו"ל עם זיהוי הולכי רגל ובארץ לא.

לטענת נציג היבואן, בארץ החליט היבואן לא להפעיל את האופציה הנ"ל מסיבות שלא נמסרו לי (יכול להיות תקינה, יכול להיות בצע כסף, לך תדע..)

אם כבר רכשת את הרכב אז תרים טלפון לסוכנות ותשאל האם הם יכולים להתחייב בכתב שהמערכת כוללת זיהוי הולכי רגל.

אם לא יהיו מוכנים למסור התחייבות שכזו זה יאמר הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אתה צודק. אם מישהו יבדוק יהיה מעניין לראות מה לובינסקי יגידו, יכול להיות שזה עניין פורמלי של תקן או משהו. לי אין כל כך סבלנות להתעסק עם זה. כפי שכתבתי, אני די בטוח שקיבלתי התראת הולך רגל בפעם ההיא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...