Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, כידוע לי עד היום, מגבר מחברים עם הגנה של פיוז זכוכית 50 או 60 או יותר, עם כבל מתח ישיר מהמצבר...

 

ידידנו יוסי, מתכוון להתקין מחר בבוקר מגבר, לבד בבית ביחד עם חבר, חבר שלו מתכנן לחבר למגבר פיוז 10 אמפר רגיל, ומתכוון לחבר את המגבר עם סתם כבלים, אני חושש שהמגבר ישרף, או שתהיה בעיה עם החשמל, ומפציר ביוסי ללכת לשלם על סט חוטים טוב.

חבר שלו מסתלבט עלי שלא צריך, כאילו זו התקנה ראשונה שלי.

 

האם מישהו יכול לצאת חוצץ ביננו ולאמר שמספיק פיוז 10 רגיל ואין טעם לשים פיוז זכוכית עם בית פיוז מוזהב וכל הטררם מסביב ?

 

תודה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

את הפיוז מתאימים לכבל שמשתמשים בו.

ואת הכבל מתאימים לצריכת החשמל של המגבר שלנו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כבל אני סבור שיוכנס 8G.

אמרו ליוסי בבקשה שאין להשתמש בפיוז 10, חבל שיהיה נזק.

 

(שלומי, תתכונן סופ"ש אולי מרכיבים דיבורית)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אין סכנה ממשית בשימוש בערך פיוז קטן מהמומלץ.

הבעיה נוצרת כשמשתמשים בפיוזים גדולים יותר...

 

במקרה הכי גרוע, ישרף הפיוז של ה10 אמפר... אם זה אכן כבל של 8 גייג, ההמלצה עבורו פיוז של עד 50 אמפר.

דרך אגב, אם המגבר מאוד חלש ועושה חסד עם אספקת החשמל, אני מאמין שיש אפשרות שהפיוז לא ישרף מיידית..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

טוב, שי, ג'ניה, וכל השאר, הסיפור הוא כזה:

חבר של יוסי עישן יותר מידי בלילה, הם קנו הבוקר בית פיוז מפלסטיק שיוצא ממנו כבל 10G, והרבה חוט דו גידי של רמקולים, שבו השתמשו בשביל להעביר +, להעביר -, ולהעביר ארסיאיי, ותנחשו מה ? המגבר לא נדלק בכלל, אגב ה + חובר ישירות על הפלוס של המערכת, ולא חובר רימוט ולא חובר כלום, מה קרה עם זה אח"כ, אני כבר לא יודע כי הלכתי לעבודה.

האם יש סיכוי שהמגבר יפעל בצורה שבה חובר ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אין לי דיבור איתו, יוסי יצטרך להגיד לו.

ובכללי: אפשרי שהמגבר יעבוד בצורה שבה מחובר ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הצורה שבה מחובר =

פלוס מהחשמל שמגיע אל הרדיודיסק, באמצעות כבל של רמקול, הדק הזה.

מינוס מגוף הרכב, גם באמצעות כבל דק שכזה.

RCA מכבל דק שכזה עם בננות שהולבשו עליו לבד.

ורימוט שיתווסף...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ידידי - לפי השאלות גם אתה לא טמנת ידך בצלחת ושלחת ידך אל הבאנג...

מה קורה פה, כמה ת'רדים ידושו באותו נושא?

חברו מגבר וזהו.

וכן - אם חיברת כבל מתח וכבל מינוס בעובי של 10 גייג' למגבר וכל שאר החיבורים תקינים, למה שלא יעבוד אלא אם כן הוא תקול?

פורסם

אבל אברי, זה לא 10G

רק הכבל שיוצא מהבית פיוז,שזה בערך 5-7 ס"מ לכל צד של הבית פיוז, צד אחד נכנס למגבר, בצד השני חובר עליו חוט של רמקולים פשוט ודק, אני אישית לא חושב שהחשמל יעבור בצורה תקינה, והמגבר יכנס לפרוטקשן מידי פעם אם יעבוד, אם לא, אז זה אולי רק בגלל שהוא מגביר בסה"כ רמקולים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...