Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת יונדאי i30 החדשה ועוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר אנחנו הולכים להקשת ענק של יונדאי, בין המכוניות שנפגוש שם תהיה ה-i30 חדשה, מתיחת הפנים ליונדאי סונטה, גרסת 1.6 טורבו לטוסון (מישהו אמר פייט לספורטאז' GT?) ו... הפתעה שעדיין לנו מושג מה היא.

 

מה אתם רוצים שנשאל את אנשי היבואן? רוצים לנחש מי ההפתעה (אנחנו מהמרים על יונדאי קונה ומקווים ל-i30N)?

 

מחר, החל משעה 10:00, נביא לכם כאן את כל העדכונים בזמן אמת מההשקה. עם פרטים על המכוניות, רמות אבזור, מנועים ומחירים.

 

נתראה בקרוב.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הולך להיות מעניין.

אשמח לדעת איזה מערכות בטיחות אקטיביות יגיעו עם ה I30 החדשה. כמו כן איזה גיר, דו מצמדי 7 הילוכים או פלנטרי ואיזה מנוע (מניח טורבו).

האם המחיר ישאר תחרותי באופן יחסי? האם פני היבואן לשוק הליסינג, או הפעם יתייחס יותר לשוק הפרטי?

כמו כן האם מערכת המולטימדיה תהיה המקורית של יונדאי מקו הייצור עם תמיכה ב AA, או שזה יהיה הזבל הסיני המותקן בארץ ע"י כלמוביל?

 

.

פורסם

לא יודע ממה ההתלהבות פה מהיונדאי I30N , לפחות חיצונית היא לא נראית משהו בלשון המעטה ולטעמי חיצוניות ברכבים מסוג זה, זה לפחות 50% .

פורסם

אני מסכים שהחיצוניות חשובה, אבל זה לא שGTI נראית טוב, נכון? ובכל זאת היא לא רעה ומוכרת היטב .

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא יודע ממה ההתלהבות פה מהיונדאי I30N , לפחות חיצונית היא לא נראית משהו בלשון המעטה ולטעמי חיצוניות ברכבים מסוג זה, זה לפחות 50% .

 

לפי הביקורות עליה, מעיתונאים נחשבים וותיקים, היא ההוט האטץ' הטובה ביותר מאז הלחם הפרוס. אם היא באמת נוסעת ככה, שתיראה כמו שהיא נראית. הנה, סדרה 1 של ב.מ.וו. מכוערת תחת וזה לא מפריע ל-135/140 להיות נחשקות בזכות איך שהן נוסעות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אל תצפו למחיר נמוך מ-130 אלף ל-i30.

 

מקווה שאם הוספת הגרסה לטוסון, כלמוביל יחליטו להתחיל לשווק את הטוסון גם עם מערכות אקטיביות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפי הביקורות עליה, מעיתונאים נחשבים וותיקים, היא ההוט האטץ' הטובה ביותר מאז הלחם הפרוס. אם היא באמת נוסעת ככה, שתיראה כמו שהיא נראית. הנה, סדרה 1 של ב.מ.וו. מכוערת תחת וזה לא מפריע ל-135/140 להיות נחשקות בזכות איך שהן נוסעות.

 

הייתי שמח אם היית מצרף כתבה כזאת.

פורסם

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

האם הטוסון טורבו תגיע עם אותו גיר בעייתי לכאורה של הספורטאז gt? זה של האחרונה שמתחמם ומצריך עצירה של הרכב בצד...

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

נראה שהמנוע הזה משודך או לתיבה הזו או לתיבה ידנית מבדיקה בשני אתרים אירופאים.

אני אתפלא אם הגרסה האוטומטית של הI30 לא תגיע עם תיבה רובוטית , למרות שיש עדיין.

פורסם (נערך)

מעניין מאד,

 

יש לי שני סימני שאלה ושניהם נוגעים לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים, היא צפויה להיות בשלושת הרכבים שיהיו בהשקה, הטוסון טורבו, הקונה טורבו וה- i30 טורבו.

 

ראשית דבר לגבי אמינות התיבה, אכן לפי מה שקראתי בספורטג׳ טורבו התיבה מתחממת במצבים מסויימים ומופיעה הודעה על כיבוי הרכב לחמש דקות. מעבר לבעיות האמינות עולה סימן שאלה לגבי הסחירות העתידית, בעיה כזאת יכולה לשרוף את הרכב בשוק הישראלי.

 

סימן שאלה שני לגבי תפקוד שוטף של גירים רובוטים כפולי מצמד באופן כללי. נהגתי לפני כמה ימים על סיאט איביזה טורבו עם גיר dsg, הנסיעה הייתה כולה בכביש בינעירוני כך שלא יכלתי לבדוק את תפקודה, מלבד קטע קצר שבו היה רמזור ונוכחתי בו כנראה בתופעה אחת מתוך כמה תופעות שהתלוננו לגביהן לגבי הגיר הזה. אני רגיל בתיבה הפלנטרית ברכב שלי, לשלוט בהעברת ההילוכים באמצעות דוושת התאוצה, למשל כדי לזנק בצורה טובה אני לוחץ חזק על דוושת התאוצה ומרים את דוושת התאוצה בתיזמון שבו אני רוצה שהתיבה תעביר הילוך למעלה (אם אני לוחץ חלש על דוושת התאוצה אז התיבה מעבירה את ההילוך בתזמון שלה ובתזמון מקדם מדי. שתי האפשרויות לא אידיאליות, התפעול הטוב ביותר הוא בשימוש הידני אבל זה נושא אחר). באיביזה הגיר חטף מכות חזקות בצורת נהיגה זאת.

 

האם ה- i30 תגיע בתצורת סטיישן וברמת גימור גבוהה ולא רק ברמה גימור נמוכה לציי הרכב?

 

האם כל הרכבים הללו לרבות הטוסון יגיעו עם מערכות בטיחות מתקדמות?

 

האם יחידת ההנעה החדשה בטוסון תגיע רק בדגם היקר והמפואר ביותר כמו בספורטג׳ או שיהיו גם גרסאות זולות יותר?

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

 

מה אתם רוצים שנשאל את אנשי היבואן?

 

נתראה בקרוב.

 

 

תשאלו מתי צפויה התחלת המכירה של האיוניק פלאג אין ומה התמחור הצפוי ביחס לאיוניק ההיברידית


×
×
  • תוכן חדש...