Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת יונדאי i30 החדשה ועוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איוניק פלאג אין לא תשווק בקרוב בישראל, אלא איוניק חשמלית לגמרי (ללא מנוע בנזין).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה לגביי גרסאות דיזל לi30 ולטוסון? ואולי איזו גרסה ידנית נחמדה ולא חלשה לi30?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בוקר טוב!

עדיין לא הספקתי לקרוא את כל מה שכתבתם, אני מגיע לזה עוד רגע. בינתיים אספר לכם שהגענו להשקה, ובכניסה עומדת לה ההפתעה, צבועה בסוף, עם היילייטס כחולים חביבים ו ג'אנטים מיוחדים... יונדאי איוניק חשמלית. נו שוין. לא n וגם לא קונה, אבל אולי זאת תהיה המכונית שתצליח, בהינתן המחיר הנכון, להתניע (no pun intended) את מהפכת הרכב החשמלי בישראל. נתראה בקרוב עם תחילת מסיבת העיתונאים.

 

פבל.

 

IMG_20171112_101557.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מתחילים במסיבת העיתונאים.

כאמור, הרכבים שמושקים הם טוסון טורבו, סונטה מחודשת, איוניק חשמלית ודור חדש של ה-i30.

 

התוכנית של כלמוביל לשנת 2018 מורכבת מכמה צירים:

טכנולוגיות חדשות ומערכות הנעה מתקדמות - מנועי טורבו (ב-30 והטוסון), ומנועים חשמליים (באיוניק).

 

בטיחות: לפי euro NCAP בלימה אוטונומית מונעת עד 38% בתאונות חזיתיות.

לפי מבחן דומה שכלמוביל עשו, האיוניק מעורבת בפחות מ-50% מכמות התאונות החזיתיות ביחס לרכבים אחרים שמגיעים ללא המערכות הבטיחות האקטיבית.

 

הרכב הראשון לעלות לבמה הוא הסונטה: העיצוב קיבל עדכון קטן עם גריל, פגושים ופנסים חדשים. בפנים מדברים על שינויים בארגונומיה ובאיכות החומרים, אך העיצוב נותר ללא הרבה שינויים.

 

מערכת ההנעה ההיברידית עברה עדכונים עם הבטחה לשיפור של 8% בפליטת זיהום ו-23%(!!) בצריכת הדלק.

 

בטיחות: תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה, בקרת שיוט אקטיבית ועוד, הכל החל מדגם הכניסה.

 

אחריות: 5 שנים מלאות ו-7 שנים על המערכת ההיברידית.

 

מחירים:

פרימיום: 165,000 ש"ח

לימיטד: 180,000 ש"ח

 

ההבדלים עיקרם גג פנורמי, חימום מושבים והגה, ועוד כמה. הנקודה החשובה היא שאבזור הבטיחות המשמעותי קיים כבר בדגם הבסיס.

 

ממשיכים עם ה-i30.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אבזור הבטיחות קיים בדגם הבסיס כי ככה זה גם באופטימה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

קודם כל, כלמוביל מבטיחים שהם מתכננים להביא את כל הגרסאות של הרכב. גם את הסטיישן וה-N.

 

מערכת הנעה:

1.4 ליטר טורבו, 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ, תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים. עם מערכת היגוי ומתלים משופרים לטובת נוחות ודינמיות משופרות.

 

בטיחות:

בלימת חירום, התרעה על סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים והתרעה על רכב חוצה ברוורס. הכל מדגם הכניסה (פרימיום).

 

אבזור:

מושב נהג חשמלי, גג פנורמי, כניסה והנעה ללא מפתח, ועוד.

 

מחיר:

פרימיום: 130,000 ש"ח

לקשרי: 136,000 ש"ח

 

הבא בתור, טוסון טורבו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
מה הם אומרים לגבי n30?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

על ה-n אומרים... אן

סטגדש :lol:

אבל מבטיחים שיהיה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

הבשורה המשמעותית הטוסון היא כמובן מנוע הטורבו:

1.6 עם 177 כ"ס שמשודך לתיבת dct עם שבעה הילוכים.

 

תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, ועוד הרבה אבזור שלא הספקתי להעתיק מהמצגת, אבל תקבלו ברגע שהמפרט יהיה אצלנו.

 

המחיר: 183,000.

 

בנוסף, עודכנו מחירי שאר הגרסאות, עם מחירים שינועו בין 143 ל-174 אלף ש"ח, וגם... גרסת פריים+ עם מנוע 2.0 ליטר במחיר של 145 אלף ש"ח.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

התיבה כפולת מצמדים שיש בספורטאז טורבו היא צרה צרורה. אבא שלי רצה לרכוש ואפילו הנציג מכירות של קיה הודה שיש בעיה שלא נפתרת ובסוף קנה קוגה. אני מניח שזה אותו גיר לא מוצלח ויכול להיות עקב אכילס של הרכב.

 

 

פורסם

אחרונה חביבה היא האיוניק החשמלית:

עם מנוע שמפיק 30 קג"מ, סוללת 28 קוו"ט שמספיק לטווח מוצהר של 250 ק"מ, טעינה מהירה של 30 דקות או רגילה של 4.5 שעות.

 

את רשימת האבזור והמחיר החליטו כלמוביל שלא לחשוף.

 

מדובר עכשיו על טרום השקה, כשהמכירה תתחיל בסביבות ינואר הקרוב.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

התרעה על צנועה חוצה,

 

בטח יתפוס חזק בבני-ברק (יודע שזו טעות הקלדה, אבל זה ממש הצחיק אותי :D )

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

עכשיו שעברו למערכות בטיחות מקוריות בטוסון טורבו, האם יהיה עדכון זהה בשאר הגרסאות?

 

הטוסון 2 ליטר פריים נועד כנראה להתחרות בספורטאג' (רוב דגמי הטוסון שנמכרו הוא מגרסת ה-2 ליטר) מה שרומז כנראה על הפסקת שיווק גרסת ה-1.6.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לגבי הגרסאות השונות של ה-i30, כרגע אין תאריך סופי, אבל התכנון הוא רבעון שני של 2018.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
בטח יתפוס חזק בבני-ברק (יודע שזו טעות הקלדה, אבל זה ממש הצחיק אותי :D )

 

מאוד בוגר... :)

 

עכשיו שעברו למערכות בטיחות מקוריות בטוסון טורבו, האם יהיה עדכון זהה בשאר הגרסאות?

 

הטוסון 2 ליטר פריים נועד כנראה להתחרות בספורטאג' (רוב דגמי הטוסון שנמכרו הוא מגרסת ה-2 ליטר) מה שרומז כנראה על הפסקת שיווק גרסת ה-1.6.

 

בחלק מהגרסאות המערכות עודכנו, אבל לא בכולם. לא הרחיבו בנושא, אבל ברגע שנד קבל את המפרט המלא נעדכן אתכם כמובן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.


×
×
  • תוכן חדש...