Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת יונדאי i30 החדשה ועוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשאל בבקשה אם התיבה DCT היא אותה תיבה בעייתית שיש בספורטאג' GT, או שזו גירסא משופרת.....מניח שלא יגידו שחד בעחה, אבל מסקרן אותי מה תהיה ההתייחסות שלהם לנושא....

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלתי לגבי תיבת ההילוכים.

התשובה הרשמית היא כזו: בתחילת הדרך (2015) היו בעיות התחממות, אבל מאז הגיר עבר עדכון תוכנה וזה נפתר. הנקודה המעניינת היא שמסתבר שבכלל אין חיישן טמפרטורה על המצמדים, וזה בעצם איזשהו חישוב שמבוצע עפ"י מידת ההחלקה של המצמדים. בגלל שהנוסחה מחמירה, המצב בפועל אמור להיות פחות חמור ממה שמחשב הרכב מציג.

לגבי שינויים בין התיבה של הטוסון לזו של הספורטאז', לא ידוע להם על כאלו, היות והם לא מעודכנים ברמת הפיתוח מהיצרן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

הטוסון טורבו מגיע עם הנעה קדמית או כפולה? מתי הוא יתחיל להימכר בפועל?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

שכחת לשאול לגבי מערכת המולטימדיה אם היא מקורית מהיצרן ען תמיכה ב AA אן משהוא סיני מקומי שמותקן בארץ ע"י כלמוביל. אשמח להבהרה....

פורסם

מעניין לדעת לגבי נקודות טעינה לאיוניק החשמלית, האם יבואן מתכנן להתקין בתחנות הדלק ו/או ברחבי הערים?

אם אני זוכר נכון, קרסו בזמנו הפעילו תחנות טעינה בשיתוף אם תחנות הדלק לניסאן ליף החשמלית.

Hyundai IONIQ

פורסם
שכחת לשאול לגבי מערכת המולטימדיה אם היא מקורית מהיצרן ען תמיכה ב AA אן משהוא סיני מקומי שמותקן בארץ ע"י כלמוביל. אשמח להבהרה....

 

מערכת המולטימדיה בכל הרכבים של יונדאי היא מערכת ה-Connected של כלמוביל. ולמען האמת מדובר על מערכת שלא יכולה להיות רחוקה יותר מ"זבל סיני". החומרה טובה, הממשק מעולה ומותאם לנהיגה (אייקונים גדולים וברורים) ויש בה את כל מה שצריך במערכת מולטימדיה (ניווט, רדיו אינטרנטי, אפ' חניה וכו').

 

 

הטוסון טורבו מגיע עם הנעה קדמית או כפולה? מתי הוא יתחיל להימכר בפועל?

 

זו נקודה מעניינת. באף אחד מהפרסומים של יונדאי לא כתוב איזו הנעה יש לו. אז הלכנו לאתר משרד התחבורה כדי לראות את הוראת הרישום. שם כתוב שההנעה היא 2X4, משמע קדמית. אולם בבדיקה מחודשת של המפרט, נתוני התאוצה וצריכת הדלק של הטוסון זהים לאלו של הספורטאז' כאשר האחרון הוא כידוע בעל הנעה כפולה - עם 9.1 שניות למאה קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.3 ק"מ לליטר. אז למה זו נקודה מעניינת? כי על פניו, הטוסון לכל הפחות אמור​ להשיג צריכת דלק טובה יותר, אם לא גם ביצועים טובים יותר.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

טוב, אז לצערי הארוע לא ממש התחיל בזמן ולכן נאצלתי לעזוב טרם סיומו, ולהלן חוויותיי המצומצמות:

 

ראשית, היה ארוח מכובד ונעים, וגם היה נעים לפגוש איזה שלושה אנשים שני מכיר (ישה, פאבל וקינן).

 

שנית, לגבי הרכבים שהצלחתי להתרשם מהם (סטאטית; לא היתה נהיגה) והמידע שנמסר טרם שנאלצתי לעזוב-

 

איוניק חשמלית: מגניבה, זה בטוח. תא המנוע מגניב ביותר גם כן (סליחה שאין תמונות). נעימה מבפנים, אבל לא מתאימה לכל מי שצריך להוביל משהו בתא המטען. זו "מחלה" ידועה ברכבים חשמליים, זה ברור, אבל עדיין נקודת תורפה. גם קניות מהסופר לשבוע אני לא בטוח שנכנסות שם. חשוב לציין, אבל, שהמצב יותר טוב מאשר היה למשל ברנו פלואנס החשמלית, סתם כקנה מידה (לא היה אבטיח שאינו פרוס).

 

סונטה הייבריד: או, שאלה טובה. הרכב נמכר היטב ביחס לסגמנט שהולך ונעלם, וציפיתי להתרשם ממנו. בפועל, אני חושב שדי קל להבחין - גם ללא סמלים - אם אתם יושבים ברכב קוריאני או "גרמני" בסגמנט הזה, לא יעזור כמה הקוריאנים ישתדלו. תמיד העדפתי את הסונטה או ה- i40 על הקיה המקבילות, ואני חושב שההעדפה הזו תמשיך גם עכשיו, אבל פאסאט היא לא. ובטח לא אאודי. היא גם לא מתומחרת כך, זה ידוע. אני מניח, אגב, שמאחר שרוב הרכבים שאני רואה מהסונטה נושאים מדבקה כזו או אחרת ועל מספר הרכב מופיע "אוויס", "שלמה", או חבר אחר, הרי שממילא לציי הרכב היא כנראה עוד יותר זולה באופן משמעותי. התחושה הלא-אפויה מגיעה למשל מהרדיו המקומי שמותקן שם ונראה כמו התקנת roadstar מחליף צבעים ברכבי ה- 205 של הצבא משנות ה- 90, רק כמובן במסך גדול יותר. גם יתר הכפתורים נראים כאילו הם שייכים לעשורים קודמים. הם כנראה ישרדו טוב, אבל בעין הם לא נראים טוב.

 

טוסון - לצערי היו שם לתצוגה רק 2.0 ולא 1.6T, והם היו נעולים כאשר ניגשתי אליהם (מוזר...).

 

I30 חדשה - עכשיו זה נהיה מעניין. אינני יודע אם לבסוף איפשרו לעיתונאים להיכנס לרכב אם לאו, אני לפחות לא הספקתי. הרכב נראה מבחוץ, ובכן, כמו גולף. אבל בכך אין תימה משום שהם מצהירים שהכוונה היתה להביס את הגולף. לא נוכל לדעת עד שנשב אם באמת גם בעיצוב הפנים הצליח להם (יותר מאשר בסונטה נניח), אבל מבחינת אבזור - שאפו גדול, וגם מבחינת המחיר.

 

אביזרי בטיחות - מעניין מאוד, רשימה מקיפה מאוד, ונתונים מרשימים ביותר על יעילות המערכת, אשר באה לידי ביטוי בהפתחה של מעל ל- 50% (חלק ב- 63% וחלק ב- 70%!!!) של צריכת חלקי חילוף אופייניים לתאונות פגוש. לא פחות ממדהים בעיני. מה שכן, זה קצת ממחיש שה"רפורמה" בתחום הוזלת חלקי החילוף פחות משמעותית מהרפורמה הדרושה בתמחור הרכבים בידי היבואן, משום שאני לא מאמין שיבואנים אחרים (צ'מפיון, למשל, אבל גם סמלת) לא יכולים להעמיס את אותו ציוד בטיחות על הרכב שלהם, ועדיין להרוויח. המקרה של קיה ספורטאז ויונדאי בכללותו - צריך להוות סמן ימני לכלל התעשיה. בנוסף, האחריות הארוכה שניתנת על ידי יונדאי, ל- 5 או 7 שנים, היא גם קלף מנצח לדעתי. זה אומר שאפילו היד השלישית עשויה לחסות בצל האחריות הרשמית של היבואן, ואם נשווה את זה לשנתיים של סקודה...

 

אני למשל, מקווה לנסות את ה- I30 החדשה, וגם את ה- N כשתגיע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

רק כדי להשביע את הסקרנות

 

שאלתי במיוחד כדי להרוויח את לחמי באירוע

 

הטוסון לא יגיע עם 4X4

 

לדבריהם הם לא מכוונים לשטח התרגום שלי אלא לשופוני.

 

המשך יבוא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

תהייה מעניינת לפי המפרט של הטוסון, בקישור הבא: http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%98%D7%95%D7%A1%D7%95%D7%9F-1-6-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-182900-%D7%A9%D7%A7%D7%9C

 

מה הולך לקרות למנוע 1600 הבסיסי של הטוסון ולמחיר של ה2000 סמ"ק הבסיסי? ה1600 אטמוספרי כבר לא מופיע ברשימה, יכול להיות שכלמוביל עושים פה מעשה דלק מוטורס? (אני מתכוון למה שהם עשו עם המאזדה 3 ב-2016, שהם השאירו את ה-1500 על הנייר בלבד והליסינג קיבל מנוע 2000)

 

תיקון: ראיתי שפבל כבר כתב על זה, הם באמת עשו מעשה דלק מוטורס עם המנועים. כנראה ה-1600 האטמוספרי הולך לצאת מהמפרט וגרסת הבסיס תהיה מנוע 2000

 

אה, ולגבי מערכות בטיחות בטוסון - אכזבה! מובילאיי בכל הגרסאות, תיקון סטייה מנתיב רק החל מגרסה Open Sky Plus (השלישית), ניטור שטחים מתים רק בגרסה Luxury היקרה, ובשום גרסה אין אפילו בלימה אוטונומית. מאכזב לחלוטין וממש לא תואם את הקו של "להביא את כל הסייענים" שכלמוביל נוקטת ברוב הדגמים שלה

עריכה אחרונה על ידי Shakëd Nathan
פורסם
מערכת המולטימדיה בכל הרכבים של יונדאי היא מערכת ה-Connected של כלמוביל. ולמען האמת מדובר על מערכת שלא יכולה להיות רחוקה יותר מ"זבל סיני". החומרה טובה, הממשק מעולה ומותאם לנהיגה (אייקונים גדולים וברורים) ויש בה את כל מה שצריך במערכת מולטימדיה (ניווט, רדיו אינטרנטי, אפ' חניה וכו').

.

אולי רחוקה מלהיות זבל סיני, אבל בסופו של דבר מדובר בהתקנה מקומית, על כל המשתמע.

פורסם

לאחי יש בטוסון 2017 את המערכת של כלמוביל. מעצבן אותו שבעידכון תוכנה המערכת מוחקת את כל ההגדרות האישיות ואז צריך להתחיל את הכל מחדש...למה לא ניתן לעדכן רק את מה שנחוץ ולא למחוק הגדרות משתמש? אולי צשהוא בכלמוביל יקרא וירים את הכפפה?

פורסם

פער מחיר של 40 אלף ש"ח על אותו גודל פח ( שופוני ) בטוסון בין גרסת הכניסה מנוע 2 ליטר לבין ה1.6 טורבו.

 

נכון יכולות אחרות , קצת פחות עזרי בטיחות.

 

מעניין יהיה לראות את התרגום לכך במכירות.

 

לגבי גרסת דיזל שללו לחלוטין.

 

לגבי ידני

 

התגובה הייתה כזו

 

בערך 3% מתעניינים בידני ( לא בהכרח בסוף קונים ) היתר דורשים אוטומטי.

 

גם כשהביאו ידני אכלו חצץ עד שנפטרו מהמלאי, לכן אין ידני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
פער מחיר של 40 אלף ש"ח על אותו גודל פח ( שופוני ) בטוסון בין גרסת הכניסה מנוע 2 ליטר לבין ה1.6 טורבו.

 

נכון יכולות אחרות , קצת פחות עזרי בטיחות.

 

מעניין יהיה לראות את התרגום לכך במכירות.

אני חוזה מכירות אפסיות לטורבו. כל עוד השכן לא יכול לדעת אם קנית 1.6 טורבו או 2 ליטר, אז מה הטעם? :roll:


×
×
  • תוכן חדש...