Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לצעירים עד 40 אלף.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכם,

אז אני מחפש רכב כבר לא מעט זמן אחרי שהשתחררתי, ואני עדיין לא מוצא משהו מתאים לי.

רציתי לקנות בהתחלה סיאט איביזה, ממש שהבנתי זה אחלה רכב, אבל אני לא מוצא אותו בנתונים שמתאימים לי, כמו כ"ס וכו', ואז חקרתי עוד קצת על פולקסווגן גולף דור 6, ומצאתי אחלה תוצאה וזה בדיוק מה שרציתי, אבל עד שמצאתי מודעה ביד 2 מחברה שמוכרת אותו עם הנתונים שרציתי, הוא כבר נמכר.

אז רציתי להתייעץ איתכם פה, אם לא סיאט איביזה ולא גולף, מה כן כדאי?

אני מחפש רכב לא פחות משנת 2009, אני לא רוצה רכב כל כך ישן.

התקציב שלי הוא עד 40 אלף, עם חריגה קלה.

אני אשמח לעזרה ואני בהחלט עם ראש פתוח לגבי עצותיכם.

 

תודה וחג שמח!

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

אתה מחפש ידני או אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ידני? אוטומט?

האם יש חשיבות לגודל? מה הנסועה השנתית שלך? מה הדרישות מהרכב?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אתה מחפש ידני או אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ידני? אוטומט?

האם יש חשיבות לגודל? מה הנסועה השנתית שלך? מה הדרישות מהרכב?

 

עדיפות לאוטומט.

והאמת שכן, חיפשתי משהו בקטגוריות המיני, אבל אני מדבר על גודל כמו של איביזה או פולקסווגן.

והנסיעה שלי היא בדרך כלל נגיד פעם פעמיים בשבוע/חודש נסיעה ארוכה מחדרה עד לקריות.

הדרישות שלי הן שהרכב יהיה חזק יחסית, נפח מנוע עד 1400, אני רק לא יודע עד כמה חזק זה הכ"ס, הכוונה שלי זה שאני לא ארגיש את הרכב מתאמץ בעליה בשיפוע בכביש, אתמול נסעתי על רכב כזה כשעליתי בעליה קלה והרכב די התאמץ ובקושי הגיע לי ל90 קמ"ש.

בקיצור, רכב יחסית חזק.

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

אני כרגע מסתכל ביד 2 על מודעה מסוכנות רכבים על פולקסווגן גולף מודל 2009 יד ראשונה.

מנוע טורבו 1400 עם 122 כ"ס, אוטומט, רק החיסרון שאני חושב עליו הוא הקילומטראז' שהוא 159,000.

והם מוכרים אותו ב38000.

מה אתם אומרים על זה?

אני עדיין אשמח לשמוע עוד תגובות של אנשים לגבי השאלה המרכזית שלי.

תודה וחג שמח!

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

לדעתי, גולף מ-2009 עם 160,000 ק"מ זה לא הכיוון הנכון, אלא אם יש לך תקציב מכובד לאחזקה (אני גם חושב שזה מארק 5 ולא 6, אבל מה זה משנה בעצם).

 

אם נחרוג קצת מנפח המנוע שביקשת (למה עד 1.4 ליטר?, מה קורה אח"כ?) מאזדה 2 (דינמיק), סביב 2013 תיכנס בתקציב, ונראית לי אופציה הרבה יותר שפויה לאחזקה. אבל היא תהיה חלשה מהגולף, ופחות "אוטו" בהרבה מובנים.

 

איך שאני רואה את זה, עדיף שהאוטו יתאמץ קצת בעליות מאשר שאתה תתאמץ הרבה במוסך.

 

אם ממש מתעקשים, פיג'ו 208 מהשנתונים הראשונים גם נכנסת לתקציב, אבל אין לי את האנרגיות לדיון צרפתיות נוסף, אז רק אם אתה לא מפחד מצרפתיה. והיא גם עם מנוע 1.6, אז בכלל...

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לדעתי, גולף מ-2009 עם 160,000 ק"מ זה לא הכיוון הנכון, אלא אם יש לך תקציב מכובד לאחזקה (אני גם חושב שזה מארק 5 ולא 6, אבל מה זה משנה בעצם).

 

אם נחרוג קצת מנפח המנוע שביקשת (למה עד 1.4 ליטר?, מה קורה אח"כ?) מאזדה 2 (דינמיק), סביב 2013 תיכנס בתקציב, ונראית לי אופציה הרבה יותר שפויה לאחזקה. אבל היא תהיה חלשה מהגולף, ופחות "אוטו" בהרבה מובנים.

 

איך שאני רואה את זה, עדיף שהאוטו יתאמץ קצת בעליות מאשר שאתה תתאמץ הרבה במוסך.

 

אם ממש מתעקשים, פיג'ו 208 מהשנתונים הראשונים גם נכנסת לתקציב, אבל אין לי את האנרגיות לדיון צרפתיות נוסף, אז רק אם אתה לא מפחד מצרפתיה. והיא גם עם מנוע 1.6, אז בכלל...

אתה יכול למצוא אחלה פאביה במחיר הזה, עם נתונים טובים משנת 2010-2011 שבעצם כוללת אותם מכלולים שיש באיביזה.

רציתי 1.4 כי הבנתי שהוא יותר חסכוני מה1.6.

 

אני דווקא לא מפחד מצרפתיות, הן היו האופציה השניה שלי, אני אהיה איתך כנה, אני רציתי גם אוטו יפה, ולדעתי המאזדה 2 פחות יפה, לא התחברתי אליה, כנ"ל לגבי הפאביה, רק הפאביה החדשה נראית טוב ואם היה לי תקציב הייתי קונה אותה.

הייתי יכול להתחבר לרנו קליאו החדשה אבל אין לי תקציב אליה.

הפיג'ו גם נראית טוב, אבל היא נראית קטנה מאוד.

אני יודע שאני מסבך את החיים, אבל אני רוצה להרגיש שלם עם הקניה שלי.

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

פיג'ו 208 לא יתר קטנה משאר הסופר המיני.

 

בתקציב שלך תמצא 1.6 אוטומט. המנוע מעט רגיש, צריך למצוא רכב מטופל ולהמשיך לטפל. וגם לשים לב לרעשים מהטיימינג.

 

היו דיווחים על ממיר קטליטי שהוחלף במסגרת אחריות, לא יודע אם רק ל-1.2 או גם ל-1.6. גם הצינור של השפריתר האחורי (או איזה חלק אחר במנגנון) רגיש ונקרע די מהר.

 

הגיר לא תמיד הכי נעים לשימוש, אבל בסדר בסה"כ מבחינת אמינות. חשוב להחליף שמן פעם ב, תברר במוסך כל כמה זמן או ק"מ בדיוק.

 

הרכב לא מאוד חסכוני, אבל זה בעיקר תלוי בנהג. אם אתה לא נוסע המון זה פקטור שולי מבחינה כלכלית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...