Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסתבר שמזל עם הרכב הנוכחי אין הרבה

אבל מצד שני הייתי מודע לבעיה ונכנסתי לזה עם ראש צלול

קניתי מאלדן אינסייט 2014 עם 88אלף לפני חודש וקצת

הצלחתי לקבל טיפול 90אלף על חשבון אלדן ותנאים ממש טובים בקניה

חודש אחרי הטיפול נדלקה מנורת השמן

היום הרכב נכנס למוסך מורשה שטופל בו כל הזמן (רקורד בכפ"ס) להחלפת בוכנות

 

האם מישהו שעבר את הטיפול שם לב לבעיות מיוחדות אחריו?

חלק מדווחים על בעיות לא ברורות וחלק מדווחים על שיפור משמעותי בצריכת הדלק (כבר היום עושה 1/18 במקום הסיוויק 07 שלי שעושה 1/9.5 וזה הייתה הסיבה לקניה במחיר של 1500 על דלק בחודש הרכב משלם על עצמו בחסכון דלק)

פורסם
מסתבר שמזל עם הרכב הנוכחי אין הרבה

אבל מצד שני הייתי מודע לבעיה ונכנסתי לזה עם ראש צלול

קניתי מאלדן אינסייט 2014 עם 88אלף לפני חודש וקצת

הצלחתי לקבל טיפול 90אלף על חשבון אלדן ותנאים ממש טובים בקניה

חודש אחרי הטיפול נדלקה מנורת השמן

היום הרכב נכנס למוסך מורשה שטופל בו כל הזמן (רקורד בכפ"ס) להחלפת בוכנות

 

האם מישהו שעבר את הטיפול שם לב לבעיות מיוחדות אחריו?

חלק מדווחים על בעיות לא ברורות וחלק מדווחים על שיפור משמעותי בצריכת הדלק (כבר היום עושה 1/18 במקום הסיוויק 07 שלי שעושה 1/9.5 וזה הייתה הסיבה לקניה במחיר של 1500 על דלק בחודש הרכב משלם על עצמו בחסכון דלק)

 

אהלן , קניתי לאישתי לפני קצת פחות משנה אינסייט 2013 , כמובן גם שם היו את הבעיות של השמן , יצרתי קשר עם המוסך המרכזתי בראשון ביקשו שאגיע לבדיקה , כמובן הגעתי החליפו בוכנות וכל מה שהיה צריך , היום לאחר חצי שנה הרכב נוסע כמו חדשה בנהיגה שעשיתי כ90 ק"מ באותו היום עם קצת פקקים ומזגן הרכב עשה 22:1

 

חשוב לציין , אני לא יודע איך זה אצלך , התיקון / ההחלפה הכל על חשבון החברה (הונדה) לא הצואתי שקל על זה

בשורה התחתונה , רכב מעולה :)

פורסם
אהלן , קניתי לאישתי לפני קצת פחות משנה אינסייט 2013 , כמובן גם שם היו את הבעיות של השמן , יצרתי קשר עם המוסך המרכזתי בראשון ביקשו שאגיע לבדיקה , כמובן הגעתי החליפו בוכנות וכל מה שהיה צריך , היום לאחר חצי שנה הרכב נוסע כמו חדשה בנהיגה שעשיתי כ90 ק"מ באותו היום עם קצת פקקים ומזגן הרכב עשה 22:1

 

חשוב לציין , אני לא יודע איך זה אצלך , התיקון / ההחלפה הכל על חשבון החברה (הונדה) לא הצואתי שקל על זה

בשורה התחתונה , רכב מעולה :)

 

תודה על התגובה

כמובן שההחלפה היא על חשבון הונדה/אלדן (שיש לי מהם אחריות)

פורסם
גש ליבואן . גם ככה יש עכשיו תביעה ייצוגית נגד מאיר בדיוק על הנושא הזה. היבואן ייתקן לך ללא תשלום.

 

היבואן מתקן ללא עלות במוסך של רקורד בכפר סבא (היום הבאתי להם את הרכב)

האם אתה יודע כיצד ניתן להצטרף לתביעה הייצוגית? או שזה רק למי שעשה תהליך זה בתשלום?

פורסם (נערך)

אי אפשר לרקוד על שתי החתונות. הוא מתקן לך בחינם בכדי שלא תתבע. למרות זאת עדיין יש סיכוי ש תקבל פיצוי קטן אם אתה יד 1

http://m.ynet.co.il/Articles/4931716

בלי קשר לתקלה אני דווקא חושב שהרכב בינוני ומטה . לא נח. תא מטען קטן. מזגן מפסיק ברמזור... אבל כל אחד וההשקפה שלו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הרכב חזר היום

הראו לי במוסך את הבוכנות והרינגים שהחליפו ובאמת נראו לא טוב (הרינגים)

נוסע תקין

אעדכן את הפוסט בעתיד אם יופיעו בעיות או שהכל יהיה תקין

×
×
  • תוכן חדש...