Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפניתי את תשומת ליבו של אדי (lanosforce) לענין לפני מספר שבועות וביקשתי שיברר במקורותיו בנושא.

טרם זכיתי להתייחסות מלאה. אולי עם קצת לחץ חברתי נקבל פה משהו. :-P

פורסם

אכן מוראל מייצרים היום גם מגברים לאודיו לרכב וכן תם העלה את זה לפני מספר שבועות אולי למען האמת לפני כמעט חודשיים.

 

ובאמת לא הספקתי להגיע לזה אבל אם לאמר את האמת - מה בדיוק מרגש או מיוחד בזה למעט העובדה שמדובר על מוצר עם לוגו של חברה ישראלית? או מוצר ישראלי?

 

למען האמת 2 - בערך כלום...

 

על מה אנחנו מדברים כאן?

 

מגברים בעלי חתימה פיסית קטנה?

הספק של 70 וואט לערוץ ב4 אוהם למגבר 4 ערוצים?

הספק של 350 וואט לערוץ ב4 אוהם למונובלוק?

 

והחמישה ערוצים זה באמת סה"כ איחוד של שניהם תחת שאסי אחד.

 

הנתונים של הTHD והSNR טובים מאוד.

הפרדת הערוצים לא מרשימה במיוחד ונתון הדאמפינג פקטור לא נאמר באיזה תדר נמדד כלפי המגבר הרב ערוצי ולכן אם מדובר ב1KHZ לא הייתי מגשר על הדבר הזה סאב - אם מדובר ב100HZ - פנטסטי.

 

וכשחברה לא מסגירה מה הקלאס של המגבר - אז כנראה שהם מנסים להסתיר את זה ולכן ההימור שלי יהיה שמדובר בקלאס D פול ריינג' או אחד הקלאסים החדשים שהם נגזרת של קלאס AB וקלאס D

 

ואני לא אתפלא אם מדובר על שת"פ בין מוראל לבין ניפון ואני גם לא אתפלא אם מדובר על מוצר סיני שעבר תהליך השבחה רציני ביותר של יצרן ישראלי.

 

מה שלא יהיה - אני בטוח שמדובר במוצר מעולה!

 

אבל האם הוא שונה במשהו מאלפי מגברים אחרים דומים לו? לא ממש, אין כאן משהו באמת חדש לדעתי, אין כאן חידוש טכנולוגי פורץ דרך אם לזה אתם מצפים - יש כאן מוצר, מוצר טוב, מוצר ישראלי או לפחות בהשגחה ובתכנון ישראלי טובים.

 

אנסה לברר לכם מידע לגבי מחיר, קלאס ואם יש חדשנות כלשהיא במגברים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מצרף המאמר מבית PASMAG:

https://www.morelhifi.com/wp-content/uploads/2017/07/PAS-MAG-review-of-MPS-4400-08-2017.pdf

 

שם נרשם שמדובר בקלאס A/B משום שמוראל לא היו מרוצים מהתוצאות הסוניות עם אפשרויות קלאס D. 8)

עוד לא קראתי הכל שם, אם כי לא נראה יותר מדי אינפורמטיבי.

 

המחיר לחו"ל עומד על כ-1400 ש"ח (ל-4 ערוצים). אם בארץ המחיר יהיה קרוב יותר ל-1000 אולי יהווה אפשרות סבירה ביחס לשאר.

 

 

אגב חידושים מבית מוראל, נראה שעכשיו הם גם יצאו עם מיד "2.5 בסגנון וופר ולא דום, רחב טווח:

https://www.morelhifi.com/product/ccwr254/

https://www.morelhifi.com/wp-content/uploads/2017/08/ccwr254-manual-for-web.pdf

פורסם

אני שומע מכאן ומכאן דיעות שהם לא שינו דבר במגברים והם מבוססים על מגבר מותג סיני.

אני שומע דיעות שהם שינו את הקלאס לAB.

 

אנסה לברר את עמדת ניפון\מוראל בעניין כשיתאפשר לי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אין מהנדסים ישראלים שיעצבו מגבר, תואר שני מ - HIT או אפקה, למה לקנות מחו״ל ? פה זה לא סטאטאפ ניישן ? מה זה כבר מגבר AB ? שני טרנזיסטורים ושני נגדים.

עריכה אחרונה על ידי bubens
פורסם

למה לייצר מגבר או לעצב אחד אם יש היום מוצרים באמת טובים בסין?

 

אתה קונה סדרה - מקצים לך פס ייצור - מספק עיצוב ומפרט פרטני משלך ואספקת רכיבים משלך אם צריך\רוצה והופס יש לך מוצר.

 

חוץ מהמותגים האמריקאיים לבידוד אקוסטי כל שאר העולם ואחותו "מייצרים" בדיוק באותם שני מפעלים בסין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה עם תוצרת כחול לבן ? גאווה ישראלית ? או שנזמין הכל מעלי אקספרס, ואנחנו רק נקבל את האחוזים על העבודה, הכי טוב, ככה. הסינים יעבדו ואנחנו נגזור אחוזים :) צ׳ינה ניישן.

פורסם

מפעל הרמקולים של מוראל מייצר כאן ובארץ וזו לחלוטין גאווה ישראלית מלאה ואמיתית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

brax גם מזמינים מסין את המגברים או audison, מה מורל זאת חברת מדבקה ? תחשוב כמו מדבקה - תהפוך למדבקה. משקיעים בנאודיום, ומזמינים מגבר מעלי אקספרס, מה הבעייה בלעצב ? אין להם כסף ? יש פה מספיק מהנדסי אלקטרוניקה מובטלים עם תואר שני, ראיתי פרוייקטים מתואר שני, שעיצבו טיל, אז מגבר זה בעייה ?

עריכה אחרונה על ידי bubens
פורסם

שמע - לא כל דבר משתלם אני מתאר לעצמי שזו החלטה כלכלית - אני לא עומד מאחורי מה שהולך שם מן הסתם אבל גם אין לי פרטים מדוייקים עדיין מבפנים.

 

יגיע בהמשך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אין מהנדסים ישראלים שיעצבו מגבר, תואר שני מ - HIT או אפקה, למה לקנות מחו״ל ? פה זה לא סטאטאפ ניישן ? מה זה כבר מגבר AB ? שני טרנזיסטורים ושני נגדים.

 

למה לייצר מגבר או לעצב אחד אם יש היום מוצרים באמת טובים בסין?

 

אתה קונה סדרה - מקצים לך פס ייצור - מספק עיצוב ומפרט פרטני משלך ואספקת רכיבים משלך אם צריך\רוצה והופס יש לך מוצר.

 

חוץ מהמותגים האמריקאיים לבידוד אקוסטי כל שאר העולם ואחותו "מייצרים" בדיוק באותם שני מפעלים בסין.

 

אני שומע מכאן ומכאן דיעות שהם לא שינו דבר במגברים והם מבוססים על מגבר מותג סיני.

אני שומע דיעות שהם שינו את הקלאס לAB.

 

אנסה לברר את עמדת ניפון\מוראל בעניין כשיתאפשר לי.

 

אכן מוראל מייצרים היום גם מגברים לאודיו לרכב וכן תם העלה את זה לפני מספר שבועות אולי למען האמת לפני כמעט חודשיים.

 

ובאמת לא הספקתי להגיע לזה אבל אם לאמר את האמת - מה בדיוק מרגש או מיוחד בזה למעט העובדה שמדובר על מוצר עם לוגו של חברה ישראלית? או מוצר ישראלי?

 

למען האמת 2 - בערך כלום...

 

על מה אנחנו מדברים כאן?

 

מגברים בעלי חתימה פיסית קטנה?

הספק של 70 וואט לערוץ ב4 אוהם למגבר 4 ערוצים?

הספק של 350 וואט לערוץ ב4 אוהם למונובלוק?

 

והחמישה ערוצים זה באמת סה"כ איחוד של שניהם תחת שאסי אחד.

 

הנתונים של הTHD והSNR טובים מאוד.

הפרדת הערוצים לא מרשימה במיוחד ונתון הדאמפינג פקטור לא נאמר באיזה תדר נמדד כלפי המגבר הרב ערוצי ולכן אם מדובר ב1KHZ לא הייתי מגשר על הדבר הזה סאב - אם מדובר ב100HZ - פנטסטי.

 

וכשחברה לא מסגירה מה הקלאס של המגבר - אז כנראה שהם מנסים להסתיר את זה ולכן ההימור שלי יהיה שמדובר בקלאס D פול ריינג' או אחד הקלאסים החדשים שהם נגזרת של קלאס AB וקלאס D

 

ואני לא אתפלא אם מדובר על שת"פ בין מוראל לבין ניפון ואני גם לא אתפלא אם מדובר על מוצר סיני שעבר תהליך השבחה רציני ביותר של יצרן ישראלי.

 

מה שלא יהיה - אני בטוח שמדובר במוצר מעולה!

 

אבל האם הוא שונה במשהו מאלפי מגברים אחרים דומים לו? לא ממש, אין כאן משהו באמת חדש לדעתי, אין כאן חידוש טכנולוגי פורץ דרך אם לזה אתם מצפים - יש כאן מוצר, מוצר טוב, מוצר ישראלי או לפחות בהשגחה ובתכנון ישראלי טובים.

 

אנסה לברר לכם מידע לגבי מחיר, קלאס ואם יש חדשנות כלשהיא במגברים.

 

 

אני כבר הרבה זמן חושב איפה איך ומתי להתחיל להגיב בפורום מחדש, המשתמש הקודם שלי נחסם משום מה ולא מצליחים לשחרר את החסימה שלו וגם לאחרונה היה לי הרבה עומס בעבודה אז לא הזדמן לי כל כך, אבל מעכשיו אנסה להיות פעיל הרבה יותר.

 

לוותיקים שכן זוכרים אותי ממפגשי הצפון אז המשתמש הקודם שלי הוא FLESHBONE (אלעד), גר ב7 שנים האחרונות בסין ובשנה וקצת האחרונות עובד בחברה שעוסקת ביבוא ויצוא של מוצרי אלקטרוניקה לרכב לסין ומסין החוצה של מותגים לא סינים וגם בהפצה של אודיו לבית, בין החברות שאנחנו מפיצים בלעדי באסיה ובסין לרכב נמנות DYNAUDIO, ZAPCO, JL AUDIO, IMAGE DYNAMICS, POWERBASS, ESB, AUDIO TECHNICA, M&M DESIGN ועוד ( בבקשה לא לבקש בפרטי - לא שולח ולא מתעסק עם משלוחים לארץ ), בין היתר מכיר הרבה אנשים שעוסקים בתחום ומכיר מפעל אחד או שניים שמייצר בסין ואני אפתח נושא חדש ביומיים שלושה הקרובים עם תמונות והתקנות של רכבים אצלנו ושל סדנת ההתקנות שלנו שזה דבר מרשים בפני עצמו.

 

בקשר לנושא של מגברי מוראל לרכב שקלתי הרבה אם להגיב או לא, אני במקרה מכיר את החברה באופן אישי וגם אם אני לא המפיץ של מוראל לרכב בסין עדיין יש עדיין סוג של קשר כי בכל אופן אין הרבה ישראלים שעובדים בתחום הזה בחברות בינלאומיות ואין אף חברה ישראלית חוץ ממוראל שהיא גאווה ושם דבר בתחום הזה אז אני ארשה לעצמי להגיב לנושא הזה - המגברים מיוצרים בסין בערך כמו כל חברה אחרת שמייצרת בסין מגברים ( מכיר את המפעל ) המגבר לא קשור לניפון בשום צורה כזאת או אחרת חוץ מתהליך היבוא שלו לארץ והוא בוסס על מגבר סיני אבל הקשר בינו לבין המגבר הסיני מקרי בהחלט, כל הפיתוח ותהליך השדרוג נעשה בארה"ב ומניסיון כי בדקתי בעצמי מדובר במגבר טוב מאוד ששודרג בצורה מאסיבית ביותר שנותן תמורה יותר ממצוינת לכסף שמשולם עליו ואין סיבה לדאגה - החברה במוראל יודעים מה הם עושים.

דרך אגב יש מוצרים סינים מצוינים והסינים ידועים בתור מהנדסים מהשורה הראשונה ככה שכל התפיסה של מה שהוא סיני זה זול לא נכון - אתה מקבל תמורה לכסף שאתה משלם, ואם אתה קונה קבל ב0.1 סנט במקום 0.5 סנט כדי להוזיל את עלויות הייצור זה גם יראה ככה - אתם מוזמנים לשאול את סמסונג למה התפוצצו להם הפלאפונים ( ופה מדובר בכלל בחברה קוריאנית שמייצרת בסין ).

 

אם יש שאלות או כל דבר שאוכל לעזור חוץ ממחירים, עזרה בקניה של דברים מסין וכו' אשמח לענות בכיף גם בפרטי.

 

יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...