Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעד ברוך השב!!!

 

קודם כל - אני זוכר אותך וגם דיברנו בהודעות פרטיות - אכן, ישנה בעיה טכנית להחזיר חזרה יוזרים ישנים - ניסתי בעצמי מספר פעמים לעבוד מול המערכת אך לא צלחה ידי ואני מתנצל על חוסר הנוחות במובן הזה.

 

כפי שציינתי בינינו - פורום אודיו מאז חזרתי אליו כעורך עבר שינוי מדיניות מאסיבי

 

אם יש דבר אחד שאינני מאפשר - זה חוסר הדדיות, חסור כבוד בין אדם לאדם.

לא מאפשר שליליות.

 

ועל הדרך כן - גם משתדל מאוד שהתוכן יהיה מדעי, נכון, מדוייק ככל האפשר - גם אני כמובן עושה טעויות ולפעמים הרבה - העיקר זה לדעת לתקן, ללמוד - להתקדם, לבנות!

 

והכי חשוב לזכור שכולנו חברים.

 

אני רוצה שתחזור לכאן בידיעה שהמקום שונה, היחס שונה, ההוויה שונה.

 

 

לגבי מוראל - אין לי ספק לאחר שנכחתי בסיור במפעל, החלפת מיילים אישיים מול מנכ"ל החברה הנוכחי, אורן - כי מדובר במותג ישראלי, סופר איכותי ועם דגש על היותם מפעל ישראלי ציוני.

 

אני יודע וסומך על מהנדסי מוראל כי נעשתה על מוצר ההגברה עבודת מחקר ופיתוח רבה.

 

בין זה לבין ערב רב של שמועות יש ים של מידע לסנן - סה"כ אני מעריץ של מוראל לאורך השנים ועד היום ובייחוד היום - רמקולים שלהם מותקנים אצלי ברכב.

 

 

לגבי מוצרים סיניים - זה לא חדש לי שסין התקדמה בזינוק אדיר גם בפן האיכויות של המוצרים - הקפדה על ייצור, בקרת איכות אמיתית וכך הלאה.

 

מוצרי הMDA של מאנבו מאוד מעניינים.

 

וכך גם לאנבו - המפעל שמייצר כמעט לכל מותג אפשרי (למעט האמריקאיים והרוסים למרות שגם הרוסים מייצרים חלק מהציוד אצלם כיום ובעוד מפעל ממה שידוע לי) את חומרי הבידוד לרכב וכך הלאה.

 

אבל סטיגמות קשה לשנות וכך גם אנשים ועדיין קיימים פערים בין סין למערב למרות הכל אבל הם הולכים וקטנים מיום ליום.

 

כל עוד הדיון פורה והדדי - משובח!

 

שמח לראות אותך כאן.

 

אדי

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אומנם אני לא עובד באופן ישיר מול הסינים ומתגורר בסין, אבל גם אני הבנתי כבר שהם יכולים לייצר כל דבר. הכל שאלה של מחיר.

 

בתחום הסאונד הנסיון היחיד שלי עם מוצר סיני איכותי הוא בתחום האוזניות. היו שהרימו גבה כשהוצאתי כמה מאות דולרים על אוזניות ועוד סיניות, אבל אחרי שהם שמעו אותם... היחס כבר השתנה.

 

הבנתי שגם Made In Japan היה פעם מילת גנאי. היום היחס שונה לגמרי.

 

לא משווה את התרבות היפנית לסינית מהבחינה הזו, אבל הסינים יכולים לייצר מוצרים מאוד איכותיים ובמחיר תחרותי.

 

דוגמאות שכבר כולם מכירים/עושים בהם שימוש: מכשירים סלולריים, רחפנים.

 

אם המדבר מיוצר עם סטנדרט וחשיבה זה יכול להיות מוצר מאוד איכותי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

סין של היום זה כבר עולם אחר.

 

תנסה להביט ברמקולים של AUCHARM למשל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

מצאתי את השרשור ותהיתי אם למישהו פה יש ניסיון בפועל עם המגברים? אני חושב לרכוש את גרסאת ה חמש ערוצים ואשמח לפידבק.

 

 

קצת קונטקסט

שאר המערכת שלי זה מורל וירטוס קומפוננט לקדימה, מורל טמפו קו-אקס לאחור ומורל פרימו 104 בתור סאב בבאגאג׳ - חשבתי להתקין את המגבר לידו שניהם צמודים לקיר האחורי של המושבים האחוריים. אני מניח שאלו בדיוק הרמקולים שהמדבר תוכנן עבורם, ומורל בלי קשר לגאווה ישראלית הם חברה מצויינת.

 

 

שאלה קטנה, אחד הדברים שאני אוהב זה הקלאס A/B במיוחד בטווח מחירים הזה, אבל בקיץ כמו שאנחנו יודעים היטב הטמפרטורות בארץ, במיוחד בתוך רכב יכולות להיות מאוד גבוהות, ובשימוש ממושך יש מצב שהמגבר יתחמם מידי?

עוד משהו שצריך לחשוב עליו?

 

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...