Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי אימפרצה למשלוחים, ככל הנראה, היו עליה מדבקות שהוסרו לפני שרכשתי, חלק מהמדבקות קילפו את הצבע לרמת פח חשוף. מאחר ואני לא הולך לצבוע את הרכב, עולה השאלה מה התיקון הנכון לעשות עד שאחליט לצבוע (במידה ובכלל אחליט לצבוע) . הפח חשוף אבל כפי שניתן לראות בתמונות, באזור הגג, בגלל ריבוי הצתברות לחות, יש כבר מעטה דק של חלודה. איך מתקנים? אוסיף רק שזה ב 5. אזורים שונים ברכב כך שלצבוע את כל הפנל יראה מגוחך וסתם יעלה הרבה כסף. אשמח לשמוע תובנות.

אימפרזה.jpgאימפרזה3.jpgאימפרזה5.jpgאימפרזה2.jpgאימפרזה4.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

אין לך הרבה ברירות.

1-תיקון פחחות, כולל הסרת החלודה+צבע יסוד לבינתיים. לפני הגעת הגשמים.

אחר כך צביעה. אם תחליט כמובן לצבוע ואם זה שווה לך, כמובן.

2-מדבקת וויניל גדולה על כל הרכב, בצבע לבן. בדוק עלויות לפני.

 

אבל אני מניח שידעת את זה, לפני, כי אני לא רואה כאן פתרון קסם.

זה מזכיר לי את הדודגי ניאון בזמנו שהתקלף הצבע גם.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

והחלודה לא תמשיך להתפתח מתחת למדבקה? או שהכוונה שיוף, צביעה בחומר יסוד ואז מדבקה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

אם אתה בעניין המדבקה הכללית, קיים חומר חזק מאוד שמוריד את החלודה מהר, ולא נותנת לה להתפשט. ולאחר מכן אתה יכול להדביק את הווניל. לא תיווצר חלודה מתחת. יש לי ניסיון עבר מצויין עם זה:

20170808_115716.jpg

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

לקנות בארץ? בחו"ל?

 

איפה קונים בארץ?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש לי ניסיון טוב עם ממיר החלודה הבא:

http://www.jacobi.co.il/product/%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%98/

 

שמתי אותו על הפח בנקודות חלודה במספר רכבים ולא חזרה יותר חלודה.

יכול בכל זאת להשלים עם קצת צבע תואם.

לא יראה מושלם, אבל בטח יותר טוב מהתלאים כרגע.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אתה חייב לטפל בפח החשוף והתחלת החימצון.. החלודה.

שיוף קל עם נייר זכוכית פשוט וקל, ומריחת התזת ממיר חלודה או צבע יסוד.

המתנה ליבוש של כ 1-2 ימים.

(ברכב ישן שלא רוצים להשקיע אני מעדיף ממיר חלודה, לא יסוד)

 

אם בא לך להשקיע.. בצע שוב ליטוש קל אחרי הממיר .. אתה די חזק.. לא להתעצלן.

ואז הדבקת מדבקה יפה, או צביעה עם תרסיס צבע כל-שהו, מטמבורייה.

 

אפשר כמו בשיפוצים בטלויזיון.. הדבקה או צביעת כתמים בצבע חום חלודה.. כמו רכב מבצעי..

 

images?q=tbn:ANd9GcSiZQQ4dbrGJbnwENtHpHTwINig5MioewY53zgBOZD494pUQ6y6images?q=tbn:ANd9GcTwkq7gboPXUtw_y0F2q0e3G-UmwaMZlYjwW4zPPGEMcLzcJYEHwA

 

וזה התחלק פנימה..

 

images?q=tbn:ANd9GcQgHlfiOtMqDUZPe5Fdhk5Q7BwiisIk6pzaiSOktWNzJyo26yjB

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בזמנו כשהיה לי רכב עם קצת כתמי חלודה המליצו לי על פתרון שיישמתי- לנקות טוב טוב את החלודה, ואחרי שהכל נקי לצבוע עם לק של ציפורניים (אז היה מדובר בכמה נקודות קטנות) לכתמים גדולים כמו אצלך אני מניח שאפשר לקחת לכה ולמרוח.

ומעל זה פרסומת של העסק.

×
×
  • תוכן חדש...