Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

לפני כשבע שנים נתפסתי על מהירות, 86 במקום 50.

זומנתי לבית המשפט, קיבלתי את עונשי, ריציתי אותו והכל נגמר.

 

עכשיו אני שומעת מהנציג של פניות של המשטרה שהתיק עדיין פתוח!

 

איך יכול להיות מצב שכזה?

מה ניתן לעשות בנדון?

 

זה אומר שיש לי בעיה כלשהי?

 

אציין שאני מגישה בקשה להמרה לאזהרה וזה יפריע לבקשתי, כך לפי הנציג השוטר.

פורסם

יש לך את גזר הדין?

 

פני לבית המשפט שיסגרו את התיק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש לי את גזר הדין.

הבעיה היא שאני מגישה המרה לאזהרה בעניין דוח מלפני שבוע, זה שלפני 7 שנים עדיין מופיע.

פורסם

הוא לא מפריע לך

 

כי בודקים 5 שנים אחורה עבירות וותק נהיגה של 7 שנים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

השאלה מתי ניתן פסק דין. יש הבדל בין זמן ביצוע העבירה לבין זמן רישום העבירה בעקבות החלטת ביהמ"ש. אם מתאריך מתן פסק הדין טרם חלפו 5 שנים, אינך זכאית להמרת העבירה לאזהרה. כמו כן - ייתכן כי היה עונש על תנאי, באותו פסק דין. בנוסף לזאת, אם העבירה הנוכחית גם היא בגין נהיגה במהירות מופרזת, קיים סיכוי סביר שלא יאשרו המרה לאזהרה, כי אחד השיקולים הינו ביצוע סיסטמטי של עבירות מאותו סוג.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

מה שקובע זמן ביצוע העבירה ( פעם היה מועד פסק הדין ).

 

לא מסתכלים מה היו העבירות אלא האם היו עבירות בתקופה של ה 5 שנים.

 

תנאי לא מופעל אלא אם הגעת לבית משפט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ייתכן כי נעברה עבירה נוספת של מהירות, והקנס לא שולם/הופעל תנאי/ניתן פס"ד בהעדר וכד'. לפות"ש : מתי ניתן פס"ד? מה היה העונש? אם מדובר על שלילה - האם הופקד הרשיון בבימה"ש כנדרש?

איזו עבירה את מנסה להמיר לאזהרה?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

הפסד היה על עבירת מהירות לפני 7 שנים.

ניתנה שלילה + קנס והכל הושלם והסתיים. שילמתי את הקנס, הפקדתי לשלילה והכל נגמר.

מאז ועד עכשיו לא הייתה לי שום עבירה, + חידשתי את הרשיון לפני כ4 שנים.

 

העבירה עכשיו היא על חגורה.

×
×
  • תוכן חדש...