Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככלל, שמנים בתקן C3 - הם שמנים ברמה גבוהה מאוד.

 

מעבר לתקן הנדרש לממירים קטליטיים חדשים.

הם מיועדים למנועים העובדים במאמצים קשים, ורכבי טורבו.

כמו כן הם בעלי עמידות להחלפה ארוכה של כ 30.000 ק"מ.

בישראל עקב תנאי העבודה, לא משתמשים בנתון הנ"ל - ההחלפה היא אחת לשנה.

ועד 15.000 ק"מ.

הטוב, אפשר למשוך בצורה סבירה עם שמן בתקן C3, גם 17-18.000 ק"מ, עד לטיפול השנתי.

 

לחברות הישראליות יש גם שמנים טובים ואיכותיים, העומדים בתקנים מחמירים.

של יצרניות הרכב - כדאי לשאול תמיד את שם השמן, ולבדוק את המפרט והאישור ברשת.

מוסך יבואן מחויב למפרט והתקן הנדרש ע"י היצרן, והוא יזהר מאוד בנושא.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לך קורולה 09', לא מקלארן. באמת שאתה לא צריך לדאוג ובדרך כלל המנועים האלו יסעו מאות אלפי ק''מ היטב גם עם שמן נחשים.

האם כתובה בספר הרכב הגבלה כלשהי לתקן מסויים? אם כן פשוט וודא בטיפול (תבקש לראות את המיכל או החבית) שהשמן עומד בו.

 

אתה נשמע כלכך בטוח.

זה אחד המנועים שסובלים מבוצה ומתקלה בשרשרת הטיימינג, והבוצה מקרבת עוד יותר לתקלת הטיימינג.

פורסם

הקפדה על שמן מנוע סינטטי איכותי תימנע בוצה. הבוצה נגרמה כי הליצנים התעקשו על שמן מינרלי 10w30.

 

ושוב, ציינתי במפורש להקפיד על התקן שהיצרן דורש. אבל זה הכל.


×
×
  • תוכן חדש...