Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פיאסטה 2018 החלה להימכר באירופה - כל העובדות המעניינות במיוחד בשבילכם!


orbah1
שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פורד פיאסטה 2018 הכל-חדשה, דור 8 החלה להימכר באירופה, ומירב מגזיני הרכב הנחשבים במירשתת פרסמו את חוות דעתם על הרכב בהשקה שנערכה בספרד בתחילת חודש יולי.

 

Ford-Fiesta-2017-6.jpg

 

אז הנה כל העובדות החשובות והמעניינות ביותר שאספתי במיוחד בשבילכם:

1. הפיאסטה החדשה "עלתה ברמת" האיכות:

לרגל תחילת המכירה של ה"+KA" החדשה - רכב מיני שמבוסס על פלטפורמת פיאסטה דור 7, ומשתמש במנוע ה1.25 הוותיק ששודרג במערכת הTI-VCT (תזמון משתנה באופן עצמאי לכל גל זיזים), הוחלט להעלות את רמת האיכות של הפיאסטה החדשה על ידי ביטול רמות האיבזור הנחותות והצגת רמת איבזור יוקרתית חדשה, "וויניאלה". אל תצפו לעוד פיאסטה עם ידיות לדלתות ומראות צד שחורות!

 

בנוסף, שודרגו בידודי הרעשים בתא הנוסעים, איכות ההרכבה השתפרה, ושלל הלחצנים והכפתורים בתא הנוסעים הצטמצמו לטובת מערכות מחשוב ומולטימדיה חדשות.

 

2. השידרוג המכני ומערכות הבטיחות:

 

לפיאסטה החדשה פלטפורמה משודרגת העושה שימושים ברכיבים החדשים ביותר של חברת פורד, הכוללים:

*תגבור הגה חשמלי משודרג, אשר מקנה אופן פעולה נינוח אך קשר טוב בין הגלגלים לנהג.

*מתלה אחורי רב-חיבורי מתקדם בכל הגירסאות.

*בלמי דיסק אחוריים בכל גירסאות המנועים החל מ100 כ"ס.

*מערכת להתרעה על סטייה מנתיב ותיקון אקטיבי של הסטייה, כאבזור סטנדרטי.

*מערכות אקטיביות הכוללות בלימה אוטונומית מבוססת מצלמה ובקרת שיוט אקטיבית, כאבזור אופציונלי.

*איבזור כמו אורות אוטומטים, חיישני גשם, חניה אוטומטית ועוד קיימים כאיבזור אופציונלי.

לפי דעת המגזינים שבחנו את הרכב, התנהגות הכביש של הפיסאטה השתפרה, למרות שכבר בדור הקודם התנהגות הכביש הייתה מצויינת, תנוחת הישיבה ללא רבב ונוחות הנסיעה מעולה.

 

3. מיחשוב ומערכות מולטימדיה:

הדגם החדש הצטרף סוף סוף ל"עידן הסמארטפון" לאחר ששהה ב"עידן הנוקיה"...

*שלל הכפתורים והלחצנים של הדור הקודם הוחלפו במערכות מולטימדיה עם צגים צבעוניים בגודל 4.5", 6.5" ו8".

*במערכות המולטימדיה הגדולות יותר, יש את מערכות "אנדרואיד אוטו" "ואפל קאר פליי".

*צג מחשב הדרך כעת צבעוני וכולל מידע רב בנוגע למחשב הדרך, מצב הדלתות, מערכת מולטימדיה ועוד.

*קיימות גירסאות מיוחדות בעלות מערכות שמע איכותיות של Bang & olufsen, המחליפות את מערכות SONY הישנות.

 

4. מערכות הנעה:

הגענו לנושא החשוב ביותר - מערכות ההנעה המתקדמות:

כל המנועים עומדים בתקן "יורו 6" ומנועי הבנזין בעלי תצורת 3 צילינדרים, מנועי הדיזל בעלי 4 צילינדרים.

*מנוע 1.1 TI-VCT, (בנזין) בעל הספקים של 70 או 85 כ"ס, משודך לתיבת הילוכים ידנית בת 5 מהירויות.

*מנוע 1.0 EcoBoost, (טורבו בנזין) בעל הספקים של 100, 125 או 140 כ"ס, משודכים לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות.

*מנוע 1.5 DuraTorq, (טורבו דיזל) בעל הספקים של 85 או 120 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים בת 6 מהירויות.

*בעתיד תשווק גירסת ST ספורטיבית בעלת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים, שיספק 200 כ"ס וישודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות.

*תיבת הילוכים אוטומטית, רובוטית כפולת מצמדים "PowerShift", תוצמד אך ורק למנוע 1.0 טורבו בנזין בעל הספק של 100 כ"ס.

 

5. שיווק בישראל:

 

לאחרונה נראה שפורד בישראל מאבדת מכירות לטובת המתחרות שלה, והשיווק של הפיאסטה החדשה כנראה יפיק קצת חיים במותג בישראל, למרות שלא ידוע מועד תחילת השיווק.

 

הגירסות הישראליות, לפחות לפי אופן דעתי, יהיו:

*גירסה אוטומטית בעלת מנוע 1.0 טורבו בנזין (100 כ"ס) ורמת איבזור בינונית.

*גירסה ידנית בעלת מנוע 1.1 בנזין (85 כ"ס) ורמת איבזור נמוכה-בינונית.

מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כנראה שיהיו סטנדרטיות, לאור כך שהמתחרות משווקות רכבי סופר מיני בעלות מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, לדוגמת טויוטה יאריס, סקודה פאביה ומאזדה 2.

 

ספרו לי ולאחרים את ההתרשמות שלכם לגבי הרכב ואת דעתכם לגבי גירסאות הרכב שיגיעו לשיווק בישראל.

 

2018-Ford-Fiesta7.jpg

עריכה אחרונה על ידי orbah1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המידע.

כתבת שהגרסה האוטומטית היחידה היא בעצם רובוטית פאוורשיפט. אם כך יהיה, חבל על המאמץ להביא אותה בכלל, השוק עוד לא שכח ובטח לא סלח...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מעניין בעליל.

 

מנוע 1 ליטר עם 100 כ"ס ברמת איבזור בינונית? זהו? ידעתי שמנוע הבנזין היחיד שיהיה הוא 1 ליטר טורבו, אז הציפיות שלי היו נמוכות מלכתחילה, אבל הם עדיין הצליחו להפתיע לרעה.

 

לדעתי הסופרמיני החדשות של VAG יאכלו את הפיאסטה הזאת בלי מלח.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בה משהו שמזכיר לי את הקורסה קודמת.

כל האביזרי בטיחות האלה זה הכל טוב ויפה אבל מה יגיע לארץ? וכמובן באיזה מחיר...(מאמין שדלק יתמחרו גבוה מדי)

Peugeot 208 GTI 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקראתי בהתחלה על כל המנועים, הופתעתי ושמחתי מאוד שהשקיעו בגרסאות הידניות והזניחו את האוטומטית. לרגע היית לי תקווה לאוטו פוטנציאלי לקניה עתידית.

ברגע שהגעתי לשורה האחרונה לגבי מה שכנראה יגיע לארץ, חטפתי פיהוק גדול, והפיאסטה תשאר אוטו משעמם ללא שום הצדקה לקיומה בארץ.

עריכה אחרונה על ידי serg90
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המידע.

כתבת שהגרסה האוטומטית היחידה היא בעצם רובוטית פאוורשיפט. אם כך יהיה, חבל על המאמץ להביא אותה בכלל, השוק עוד לא שכח ובטח לא סלח...

 

מה שבאמת מעניין, שבחו"ל קיימת גירסה לפוקוס הנוכחית של המנוע 1.0 טורבו 125 כ"ס עם תיבת הילוכים אוטומטית פלאנטרית (כמו בפוקוס 1.5 טורבו בארץ), הם קוראים לה "SelectShift".

כנראה שלפיאסטה החליטו לשדך דווקא את הרובוטית כפולת מצמדים הלא כל כך אהובה עלינו במקום תיבה פלאנטרית אמינה.

 

בנוגע לגירסאות שיגיעו לארץ, אני מזכיר שזאת רק הערכה שלי. אבל לפי כל המידע מהעבר ואופי השוק הישראלי כנראה שאלו יהיו הגירסאות באופן גס.

 

יש בה משהו שמזכיר לי את הקורסה קודמת.

כל האביזרי בטיחות האלה זה הכל טוב ויפה אבל מה יגיע לארץ? וכמובן באיזה מחיר...(מאמין שדלק יתמחרו גבוה מדי)

 

דלק מוטורס יחליטו בעצמם האם:

*להוציא את הפיאסטה החדשה להורג בתלייה ללא אפשרות לחנינה (מחיר גבוה ולא ריאליסטי, מכירה בלעדית לחברות ליסינג בהנחה ענקית)

*להפוך את הפיאסטה ללהיט בקרב לקוחות צעירים וגם מבוגרים, על ידי כך שיביאו גירסאות ידניות מתומחרות טוב (סביבות 70,000 ש"ח), ולגירסאות האוטומטיות לתת באופן בלעדי 7 שנים אחריות על הגיר ו10 שנים אחריות על מחשב הגיר.

עריכה אחרונה על ידי orbah1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורד KA+ זו סופרמיני (למרות שהיא נכנסת למשבצת של הקא הקודמת שהייתה מיני) מוזלת לשווקים מתפתחים ולא מיני, שפותחה על ידי הזרוע הברזילאית של פורד על בסיס פלטפורמת הפיאסטה , כאשר הדאצ'יה סנדרו בכוונת שלה.

אפשרי לציין את שיתוף הפעולה בין PSA לפורד בפיתוח מנוע הדיזל החדש.

סלקט שיפט זה פחות או יותר השם לטיפטרוניק של פורד, לא משנה אם בתיבה רובוטית או אוטומטית רגילה, חיפוש באינטרנט לא מוצא תיבה ספציפית אלא את תיאור תפעול הטיפטרוניק.

כמו כן הרכב הפיאסטה עדיין לא הגיעה לארה"ב , הייתי מחכה לראות איזו תיבת הילוכים אוטומטית היא תקבל שם.

בסופו של דבר, עשית פה קצת סלט, מצד אחד הרבה פרטים על המפרט הרשמי של הרכב (חסרות רמות גימור שונות שלך תדע אם רלוונטיות בכלל) ומצד שני זרקת איזה משפט שניים על החווית נסיעה של הכותבים מהמגזינים שלא אומרת הרבה (וגם לא הבאת קישורים למגזינים אלה להתרשמות עצמית).

אם יטרחו להביא את הגרסה הידנית לפחות הפעם שלא יתקמצנו על אבזור בסיסי כמו כיוון גובה למושב.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעל פיאסטה ידנית (ועוד אחת רובוטית בצורה מזדמנת) זה יהיה מאכזב אם אלו יהיו הגרסאות שיגיעו...

 

בידנית הדברים העיקריים שמפריעים זה מחסור בכוח (82 כ"ס) והילוך שישי לשיוט נינוח.

 

לעומת זאת הדבר העיקרי שמפריע ברובטית הנוכחית זה... הרובוט!! שאמנם לאחרונה עושה פחות בעיות בצורה משמעותית אבל על הרכבת הרים הזאת אני לא עולה שוב.

 

להביא את הרכבים ברמה המתוארת זה ירייה ברגל.

 

מאוד קיוויתי לשדרג את הידנית הנוכחית בידנית חדשה עם טורבו קטן.

עריכה אחרונה על ידי tepic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מעניין בעליל.

 

מנוע 1 ליטר עם 100 כ"ס ברמת איבזור בינונית? זהו? ידעתי שמנוע הבנזין היחיד שיהיה הוא 1 ליטר טורבו, אז הציפיות שלי היו נמוכות מלכתחילה, אבל הם עדיין הצליחו להפתיע לרעה.

 

לדעתי הסופרמיני החדשות של VAG יאכלו את הפיאסטה הזאת בלי מלח.

 

לידיעתך גם הסופרמיני של vag עוברות למנוע 1 ליטר שמחליף את ה-1.2.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורד KA+ זו סופרמיני (למרות שהיא נכנסת למשבצת של הקא הקודמת שהייתה מיני) מוזלת לשווקים מתפתחים ולא מיני, שפותחה על ידי הזרוע הברזילאית של פורד על בסיס פלטפורמת הפיאסטה , כאשר הדאצ'יה סנדרו בכוונת שלה.

אפשרי לציין את שיתוף הפעולה בין PSA לפורד בפיתוח מנוע הדיזל החדש.

סלקט שיפט זה פחות או יותר השם לטיפטרוניק של פורד, לא משנה אם בתיבה רובוטית או אוטומטית רגילה, חיפוש באינטרנט לא מוצא תיבה ספציפית אלא את תיאור תפעול הטיפטרוניק.

כמו כן הרכב הפיאסטה עדיין לא הגיעה לארה"ב , הייתי מחכה לראות איזו תיבת הילוכים אוטומטית היא תקבל שם.

בסופו של דבר, עשית פה קצת סלט, מצד אחד הרבה פרטים על המפרט הרשמי של הרכב (חסרות רמות גימור שונות שלך תדע אם רלוונטיות בכלל) ומצד שני זרקת איזה משפט שניים על החווית נסיעה של הכותבים מהמגזינים שלא אומרת הרבה (וגם לא הבאת קישורים למגזינים אלה להתרשמות עצמית).

אם יטרחו להביא את הגרסה הידנית לפחות הפעם שלא יתקמצנו על אבזור בסיסי כמו כיוון גובה למושב.

 

אתה צודק לגבי רמות הגימור, הן לא רלוונטיות אלנו מכיוון שלכל מדינה מיובאים דגמים אחרים.

מגזיני הרכב נותנים ביוטיוב דעה ממש טובה בסירטונים קצרים, שווה לבדוק:

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נחכה וניראה מה יביאו בפועל, מה שכן אם באמת מנוע ה 1.0 יצויד בתיבה הרובוטית מעניין מה פורד תעשה מבחינת התדמית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתך גם הסופרמיני של vag עוברות למנוע 1 ליטר שמחליף את ה-1.2.

 

כן, אבל א) הדגמים בעלי מנוע 1 ליטר יהיו ברמות גימור שונות ועם הספקי מנוע שונים, וב) גם יהיה את מנוע ה-1.5 החדש, שאמנם יהיה באיביזה רק עם תיבה ידנית, אבל בפולו יגיע גם עם דו-מצמדית.

 

בהשוואה להיצע של הפיאסטה, אין פה על מה לדבר בכלל.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-1.5 מחליף בפולו והאיביזה את המנוע 1.4 בעל 140 כ"ס שלא שווק בארץ והיה גרסת "ביניים" בין הגרסאות הפשוטות לספורטיביות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם תקנו את התקלות של הפאוורשיפט. אם כן, יכולה להיות מתחרה לא רעה לפולו ודומותיה, עובדה שבפולקסווגן מוכרים יפה גם עם התדמית הלא משהו של הגיר, וזה בזכות השיפור מבחינת תקלות. דווקא האקובוסט ידנית עם 140 כ״ס יכולה להיות יציאה מעניינת מאוד של היבואן אם יחליט להביא אותה ובתמחור אטרקטיבי (ניחוש שלי - לא).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...