Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא ביקשתי פיקס, ביקשתי הערכה. מבין שיש ציפויים שונים, רכבים עם חלונות בגודל שונה, אז יכול להיות החל מ-X ש"ח.

כל החסרונות של מתן מחיר בטלפון ברורים, אבל זה לא מה שהתבקש. התבקשה הערכה כללית.

אני חושב שאתה סתם נחרץ עם קביעות כמו "אתכם בתור לקוחות זה לא מעניין". כל בעל עסק שיסביר לי את סט השיקולים שלו יקבל ממני הבנה מלאה. לעתים, בשירותים מסוימים, אני משלם יותר, כי אני מרוצה מהתמורה וזאת למרות שיש חלופות זולות יותר. דוגמה לכך היא טכנאי המזגנים שלי.

אבל, ההבדל בין מחיר שמשתנה כתלות ברכב לבין סירוב מוחלט לדבר בטלפון (אפילו לא להגיד את מה שאתה כתבת) הוא שמיים וארץ בעיניי.

מקרה תאורטי:

מקום 1 מציע ב-250.

אודיבה מציעים החל מ-300 ויש לי המלצה טובה על איכות העבודה. אז אני הולך לאודיבה, כי אני מבין סדר גודל וההמלצה משחקת תפקיד. גם אם בסוף יגידו לי 350 ויסבירו למה אני לא אתווכח. אבל כדי להגיע לסיטואציה הזו, אני צריך לשמוע "החל מ-", אחרת אני עלול לנסוע ולשמוע החל מ-600 ואז לא רלוונטי בעליל.

רק מזכיר שאני לא מבקר. אני מציין מה הייתי שמח לקבל. כל בעל עסק מוזמן לנהוג כרצונו.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מסכים לגמריי. צריך להיות מחיר סף לדברים כמו השחרת חלונות למשל.

בנאדם לא יסע שעה לכל כיוון כדי לגלות שהמחיר לא מתאים לו, זה לא עובד ככה.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

הייתי אצלם לפני כמה שבועות כדי לקבל הצעת מחיר לציפוי נגד שריטות, אני חייב להגיד שהמקום רחוק מלהיראות כמו מוסך אלא יותר כמו סדנת רכב מסדרת טלויזיה בארה"ב. הכל נראה טוב ומושלם עד שמגיעים למחיר, בוא נגיד שהייתי צריך ג'ק כדי להרים את הלסת מהרצפה, מחירים יקרים וללא פרופורציה, אבל כל עוד יש אנשים שמוכנים לשלם את הסכומים האלה, למה לא בעצם?

 

כל הרכבים שראיתי אצלם היו רכבים של למעלה מחצי מיליון ש"ח, זה בעיקר קהל היעד שלהם.

פורסם

רבותיי, רוב הרכבים שעוברים ציפויים, דיטיילינגים, נאנו ובלגנים, זה רכבים של 300K ומעלה. לא מוצא סיבה להשקיע למשל בציפוי של 10K במאזדה 3 למשל. או לחלופין, לשטוף עם נאנו וכדומה. וכן, המקומות האלה נראים כמו סדנאות וכו', חשבתם שהם מרשימים? כנסו פעם ל-F1 Studio. והמחירים בהתאם.

 

יש לי זוג חברים שפתחו שטיפה, שוטפים במיטב החומרים ובאיכות ממש ממש גבוהה, יש להם חדר סגור לדיטיילינג שנראה כמו סטודיו, ואכן המחירים שווים זאת. אף אחד לא יטפל באסתטיקה של רכב במקום שנראה כמו מוסך. השטיפות שכן מתקיימות במקומות כאלו, התוצאה בהתאם, וכמובן גם המחירים.

 

ברכב שלי למשל, לא נוגע שום דבר שהוא לא על בסיס נאנו. המחירים בהתאם. המקומות האלה זה סוג של luxury ולכן אין לצפות שיהיה זול שם.

 

לתת הערכת מחיר בטלפון זו בעיה מהסיבה הפשוטה שהקהל הישראלי, ב-90 % ממנו, אולי לא אתם אבל הרוב כן - יתפסו במילה ויתחילו בהצגות של - "אבל אמרת לי X, ובאתי את כל המרחק, שקרן גנב מגעיל " ובלה בלה בלה. אז עמדת אודיבה ברורה לגמרי, כשהם לא רוצים לתת מחירים בטלפון.

פורסם

בחברה כזאת שכבר עשתה לא מעט עבודות, יכולים בהחלט לתת סוג של טווח מחירים. אם סתם לדוגמא אני רוצה לעשות ציפוי עור להגה, והם כבר עשו עשרות אם לא מאות כאלה, צריך להיות מושג. הפסד של שעות עבודה ודלק רק בשביל לנסוע ולקבל סדר גודל של מחירים זה אבסורד.

פורסם

אני מכיר כמה וכמה אנשים שהיו באודיבה ארט גם עם רכבים ב-50K ויצאו סופר מרוצים.

הם מקצוענים ברמות אחרות ודברים שהם עושים זה דברים ברמות של תוכניות טלוויזיה שרואים בחול.

אולי זה לא הכי זול אבל זה סופר איכותי.

פורסם

אף אחד לא ביקש מהם להיות זולים ולקבל איכות מטורפת. אף אחד לא הטיל ספק באיכות העבודה.

 

כל מה שאומרים, ואני ביניהם, זה שיהיה נחמד לראות דוגמאות לעבודות, אולי איזה וידאו של כמה דקות שרואים בו עבודה מסוימת על רכב (לא משהו כללי, פרויקט ספציפי כמו שסדנאות בחו"ל עושות).

לא צריך סרט של 45 דקות, משהו מתומצת, 3-5 דקות, שרואים קווים כלליים של הפרויקט שהם יבחרו להראות ויבליט את איכות העבודה שלהם.

לבסוף אפשר לציין שפרויקט כזה עולה בין X ל-Y, או החל מ-X כתלות ב-Z, על מנת לסייג את המחיר שלא כל אחד יבוא וידרוש.

 

זו לא נראה לי כמו דרישה מטורפת מסדנא בסדר גודל שכזה, בלי קשר לזה שאני כנראה אשמח לצפות בסרטון כזה, בתור חובב רכב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אי אפשר לתת תמחור בעבודות מסוג זה בטלפון. צריך להבין ממה בנויה העבודה , מכמות החומר ומאיכות החומר. משילוב של חומר , נניח אחד זול והשני יקר יותר. עור עם בד. יש אין סוף שילובים . זה בלתי אפשרי. מחירים יכולים לא רק להכפיל את עצמם אלא גם פי כמה וכמה מהצעה ראשנית. זה סוג שאלות כמו , אם אתה שואל אז כנאה אין לך.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...