Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא עדיף להכניס את זה לפורום קוסמטיקה?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אסתטיקה, לא קוסמטיקה.

קוסמטיקה זה מה שאתה עשית לאאוטלנדר עם האנטנת כריש שלך.

 

 

אודיבה, סתם לפרסם איזה תמונה והזמנה לא לעניין לדעתי.

מה עם איזה הסבר על מה מדובר? דוגמאות של דברים שעשיתם לאנשים? אולי תעלו איזה פרויקט מצולם? משהו?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אודיבה ארט ראיתי עבודות שלכם (בעיניים) ואין ספק שאתם מקצוענים בתחומכם ועושים עבודות יפות אבל הייתי שמח לראות מחלקת "LOW COST" על מנת שרכבים "נחותים" יוכלו לטפל אצלכם גם כן (מבלי לשלם את ערך הרכב).

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

הייתי שמח לקבל הערכת מחיר בטלפון.

קרובת משפחה רצתה להגיע וסירבו לתת מחיר בטלפון. לא מדויק, אלא אפילו סדר גודל.

שאלתי אם מצפים שתגיע ממרחק מעל שעה נסיעה בלי לקבל הערכה למחיר. לא מחיר מדויק. בערך. מן סוג של "החל מ-". גם את זה סרבו לתת.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בדיוק ע"פ מה ש-GhostBuster וניקו רשמו. הרעיון של "בואו לראות" בלי לתת אסבר מינימאלי נותן רושם מאוד לא רציני, כאילו יש מה להסתיר.

אני משתדל להמנע ממקומות כאלה.

  • אחראי פורום
פורסם

כשתנהלו לפחות למשך דקה עסק שמתבסס על custom made,

תבינו למה ממש בעייתי לתת הערכות מחיר בטלפון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אז מה עם לקבל תמונות בטלפון /במייל/באתר ואז לתת הערכת מחיר ?

לא הגיוני בשום קנה מידה לסוע מרחק גדול רק כדי לקבל הצעת מחיר.

 

עוד לא הגיוני לפרסם תמונה (לא מעוצבת, לא יפה, במקום ששמו אומנות) שלא מבינים ממנה כלום ושום דבר ולצפות שזה יעשה משהו.

פורסם
כשתנהלו לפחות למשך דקה עסק שמתבסס על custom made,

תבינו למה ממש בעייתי לתת הערכות מחיר בטלפון.

השחרת 2 חלונות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עוד לא הגיוני לפרסם תמונה (לא מעוצבת, לא יפה, במקום ששמו אומנות) שלא מבינים ממנה כלום ושום דבר ולצפות שזה יעשה משהו.

 

תלחץ על זה, זה סרטון ביוטיוב, לא תמונה :)

פורסם

כן, סרטון יוטיוב - סרטון ברמת עריכה של סטודנט שנה א' שמתנסה בכל הטכניקות - זום אין, זום אאוט, קטעי אוירה שנראים כמו סטוק פוטג' (מראות נפתחות-נסגרות, זום על הגה, זום על גלגל, וכו') - לא סוג החובבנות שהייתי מצפה ממי שרוצה לשדר "אני סדנת עלית".

 

כשתנהלו לפחות למשך דקה עסק שמתבסס על custom made,

תבינו למה ממש בעייתי לתת הערכות מחיר בטלפון.

עבדתי בחיי המקצועיים עם לא מעט נותני שרות custom, ותמיד מקבלים הערכות מחיר בשביל להבין אם אנחנו באותו סדר גודל בכלל - ובתחום הרכב זה אפשרי באותה מידה: ריפוד הגה מחדש? בין 500 ל 1500 ש"ח בתלות בסוג העור. ריפוד תקרה? בין 800-2000 בתלות במצב ובחומר. צבע כללי? שלח תמונות בווטסאפ ותקבל איזור מחיר. תיקון PDR? שלח תמונה של הנזק ותקבל הערכת מחיר כללית (הדוגמאות הן סתמיות לחלוטין, אין לי מושג במחירים). הגיוני לחלוטין שלקוח ירצה לדעת האם פעולה X תעלה אלפי שקלים או עשרות אלפים לפני שהוא בכלל מטריח את עצמו למקום.

פורסם

מי שעושה את הקריינות בקליפ, זה לא המנחה של "עולם הרכב" בערוץ הספורט ?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

  • אחראי פורום
פורסם

כתבתי "בעייתי", לא "אין סיכוי".

על השחרת חלונות אני מסכים שצריך להיות מחיר פיקס.

על שאר הדברים שראיתי שהם עושים, אפשר לתת טווח

אבל בעל עסק עשוי להכניס את עצמו לנקודה בעייתית.

האוטו יכול להיות במצב שהוא לא מודע לו מראש ושיאריך לו את העבודה בשעות וכל הרווח שלו הולך לפח.

אתכם בתור לקוחות זה לא מעניין כי "כולה ביקשתי ריפוד"

אבל הוא עובד 8 שעות במקום 4 שתימחר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אפשר גם לתת טווח מחיר, ולסייג אותו עם "זאת הצעה ראשונית, הצעה סופית ומדויקת תהיה רק כאשר נראה את הרכב בלייב" כמו שכל מיני נותני שירות רושמים לך שהפרטים הנכונים הם לפי החשבונית ולא לפי מה שאומר לך נציג השירות בטלפון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...