Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה MX3 V6 האם שווה לקנייה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ראיתי את הדגם הנ"ל למכירה.

איך הביצועים של הרכב?

אמינות?

אחזקה?

צריכת דלק?

 

כעקרון אני מחפש דגם של רכב ספורטיבי אמין שיהייה מעט יותר מהנה לנהיגה מאשר הפונטו שלי.

תודה מראש L.A

פורסם

L.A, ה-V6 תהיה רכב לא רע בשביל להנות ממנו אבל די מוגבל מבחינת פוטציאל שיפורים אם אי פעם תרצה להתעסק איתה.

חוץ מזה יש לרכב היגוי לא רע בכלל והוא באופן כללי די סימפטי... אולי לא הבחירה הראשונה שלי בתור מכונית כיף אבל היא בהחלט תהיה שיפור (ניכר!) מהפונטו :-).

 

אגב, אם אתה כן חושב על לקנות אחת בשביל להתעסק איתה בעתיד, רק תדע שמנוע ה-2500 V6 של מאזדה הוא למעשה באותו הגודל בדיוק וההשתלה שלו היא יחסית נפוצה בארה"ב, אני בטוח שתוכל לשים את ידייך על מנוע כזה בקלות אם תרצה... 650 סמ"ק אקסטרה בהחלט יתנו לך תוספת כוח משמעותית.

 

מוטי.

פורסם
L.A, ה-V6 תהיה רכב לא רע בשביל להנות ממנו אבל די מוגבל מבחינת פוטציאל שיפורים אם אי פעם תרצה להתעסק איתה.

חוץ מזה יש לרכב היגוי לא רע בכלל והוא באופן כללי די סימפטי... אולי לא הבחירה הראשונה שלי בתור מכונית כיף אבל היא בהחלט תהיה שיפור (ניכר!) מהפונטו :smile:.

 

אגב, אם אתה כן חושב על לקנות אחת בשביל להתעסק איתה בעתיד, רק תדע שמנוע ה-2500 V6 של מאזדה הוא למעשה באותו הגודל בדיוק וההשתלה שלו היא יחסית נפוצה בארה"ב, אני בטוח שתוכל לשים את ידייך על מנוע כזה בקלות אם תרצה... 650 סמ"ק אקסטרה בהחלט יתנו לך תוספת כוח משמעותית.

 

מוטי.

למה אתה מתכוון מוטי?

ואני לא רוצה לעסוק בשיפורים את האמת.

פורסם

חלום שלי הרכב הזה, יש לי בעיה אחת - לא מופק מספיק כוח מהמנוע הנוכחי יהיו הרבה רכבים שיקחו אותו בדראג אבל יש לו צורה מהממת, וכמו שחידש לי מוטי על האפשרות להחליף את המנוע שלו (זה בכלל גרם לי לחייך עד כדי כך שאני יכול עכשיו לאכול בננה לרוחב).

וכמובן אכן יקר לשנתון אבל זה מעיד על אמינותו, לא כמו בראבו למשל שנת 97 24,000 שקל וכל שבועיים תראה מוסך...

Power Is Nothing Without Control

פורסם
וכמובן אכן יקר לשנתון אבל זה מעיד על אמינותו, לא כמו בראבו למשל שנת 97 24,000 שקל וכל שבועיים תראה מוסך...

 

איזה קשקוש, ממתי מחיר המחירון מצביע על אמינות הרכב?

 

ולחומצה קטלנית - אני מאמין שמוטי פשוט התכוון שיש מכוניות מהנות יותר לטעמו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סוף סוף מתרגמים את השם שלי נכון לעברית!!! :lol:

 

ואילו מכוניות אלו יהיו?

ורק יפני בבקשה.

או כל רכב אחר שמשתווה לאמינות יפנית.

פורסם

LOL, רק יפני... קנה קורולה :-P

 

אם אתה באמת חושב ש-MX3 שנת 94, או לא יודע מה, תציג "אמינות יפנית", אתה מאוד טועה. אבל שיהיה. השאלה היא מה התקציב שלך. אם מספיק אז לך על האחות הבכירה - MX5.

 

ואיך אפשר לטעות עם התרגום של השם?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא כמו בראבו למשל שנת 97 24,000 שקל וכל שבועיים תראה מוסך...

ידידי - צר לי לחלוק עלייך אך ברור שאין לך נסיון עם בראבו/ה.

ישנם רכבים גרועיפ וישנם רכבים מעולים, בראש ובראשונה - תלוי איך אנשים שמרו עליהם.

תאמים לי שב 20K שקל לא תמצא אף רכב שנותן מה שהבראבו/ה נותנים. כל שאר הרכבים בסדר גודל מחיר כזה ובשנתון כזה ספרטניים למדי.

פורסם

אני בידוק יודע מי זאת בראבו. כמו כל פיאט אחרת תשמור עליה תקפיד לטפל בה האמינות תהייה כנ"ל. תקרע אותה אז האמינות תהייה להפך. ולרוב כמו שאמרתי הבראבו ננהגת ע"י צעירים.

 

מיאטה חשבתי לקנות אבל בגלל הביטוח (רכב קבריו) ובגלל שתי מקומות ירדתי מהעניין.

פורסם

בקשר להחלפת מנוע. עד כמה שידוע לי בארץ אי אפשר לקבל אישור על החלפת מנוע לנפח גדול יותר ממה שהגיע עם הרכב במקור. אז לגבי ב MX-3 זה dead end.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
מיאטה חשבתי לקנות אבל בגלל הביטוח (רכב קבריו) ובגלל שתי מקומות ירדתי מהעניין.
ה-MX3 היא לא בדיוק רכב נוח ליושבים מאחור וגם זה בלשון המעטה... אם אתה צריך רכב רב מושבי אני ממליץ בחום לבדוק גם כיוונים אחרים.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...