Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי, כשמבקשים חוות דעת על איך מוצר מסויים נשמע, זה יהיה אבסורד אם מישהו יגיב על טיבו מבלי לשמוע אותו...

שי,אבל אתה כול הזמן עושה את זה וגם הוכחנו וראינו:|

 

שי ברוב המיקרים יש הבדלים בין הקופסאות רק אתה ועוד כמה חניכים שלך טוענים שמגברים נישמעים זהיים ..... מה שתיארת עכשיו שי יכתבו רק אנשים בעלי ידע נמוך תמיד אפשר להרכיב ולהגיד וליעץ ולהגיד חיסרונות ככה עושים בכול המגזינים בעולם אתה זה אני מגדיר ניסיון עם ציוד לא את מה שכתבת ומה שכתבת אומרים על קליפורניה בום פה...

פורסם

אדי, כשמישהו כמוך בא וטוען שיש הבדלים בין הסאונד של ההגברות, אז כמובן וכמובן שאני לא צריך לשמוע את המגבר נטול הקרוס שלו, בשביל לדעת שאין.

 

אתה חושב שכן ? תהנה לך.

אתה רוצה להוכיח לי שיש ? תבוא לפה ותוכיח לי.

 

עד אז, תפסיק לקשקש בזנב... נימאסת .. אין כבר כוח לדיבורים איתך.

תהייה גבר ותבוא ותוכיח את הקישקושים שלך אחת ולתמיד.

(בזה סיימתי את הדיון המעמיק והמיגע איתך בנושא, או שתהייה "גבר" או שתשאר "ילד".. הכדור אצלך, שבת שלום)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תראה אני עשיתי חיפוש בפורום והבנתי שהחברה ניקנתה,ולכל שאלה ששאלו על טיב המוצרים של סאונסטרים.

התשובה הייתה שהחברה עברה בעלות.

אבל אף אחד לא אמר האם באמת זה השפיע על המוצרים של סאונדסטרים.

היום רוב החברות עוברות בעלות אותי מעניין האם המגברים שהם מייצרים עכשיו נותנים תמורה טובה למחיר(1500 ש"ח).

תסלחו לי על הבורות, כשהבן אדם מציין שהחברה נקנתה על ידי חברה אחרת.

הוא לא בדיוק שואל "האם המגבר איכותי", או, "האם למישהו יש ניסיון חיובי עם המוצר".

 

הוא שואל שאלה יותר מורכבת, מאשר תשובה כגון:

"כן, יש לי את קופסא שכתוב עליה SOUNDSTREAM בבאגז, ולפי דעתי היא איכותית מאוד"

או.

"כן, יש לי את הקופסא שכתוב עליה SOUNDSTREAM, והיא לא עושה בעיות מיוחדות."

 

 

בעל התרד מוזמן לתקן אותי אם אני טועה, אם כן .... טעות שלי :)

 

אדי, כשמבקשים חוות דעת על איך מוצר מסויים נשמע, זה יהיה אבסורד אם מישהו יגיב על טיבו מבלי לשמוע אותו.

אבל כשנותנים חוות דעת על אופי של מוצר, ללא הבנה אמיתית מה האוזניים שלנו שומעות, המצב אבסורד לא פחות..

hu:pioneer 4650

Component:morel dotech mkII

פורסם

שאלת שני שאלות שונות מבלי להשים לב,

שאלה ראשונה שלך מופנת לSOUNDSTREM בעבר, לעומת SOUNDSTREAM בהווה.

השאלה השניה, האם המוצרים של SOUNDSTREAM בהווה, נותנים תמורה טובה למחיר.

 

לגבי השאלה הראשונה, אין לי מספיק ידע בנושא בשביל לצאת בהצהרות, היתי ממליץ לך לחפש ברשת במקומות אחרים..

לגבי השאלה השניה, חיפוש בפורום יתן לך אינדקציה על המשתמשים שלהם, ועל אנשים שיש ברשותם את המוצרים שלהם.

בכל אופן, אני היתי שואל אחרת לגמרי... "מה הייתם בוחרים.. X או Y.."

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני יכול להגיד כמעט בוודאות שהחברה נותנת תמורה מלאה לכסף ובמיוחד סדרת הVGA והTARANTULA מי שקונה או מתכוון לקנות מחול יתפלא באיזה מחירים נמוכים מוכרים אותם.(ואלא הסדרות הגבוהות של סאונדסטרים שיוצרו לפני שהחברה עברה בעלות).

פורסם

fsound, אולי תשפוך לנו קצת אור... (לפי מיטב זיכרוני אתה טוב עם מספרים)

מתי החברה עברה בעלות ? האם באמת יש שוני בטיב מוצריה לאחר מכן ?

 

ואם המוצרים שהמלצת עליהם, לפני העברת הבעלות ... מלפני כמה שנים הם ?

עדיין מייצרים אותם בכלל ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

המוצרים שיוצרו וכנראה מיוצרים עדיין הם VAN GOCH,TARANTULA (כמובן יש גם מגברי הי אנד אחרים ) והמחירים שלהם בריצפה לדוגמא מגבר VGA800.2 אפשר למצוא באיביי 200-220 דולר

וההספק הוא 800 וואט נקי (ואולי יותר) ה1600.2 ב300 דולר וההספק(1600 וואט נקי)ו הטרנטולות גם לא יקרות ,כמובן מגברים אלא מצויידים במעגלי

TRIPPLE DARLINGTON ;REGULATED POWER SUPPLY ועוד דברים טובים שנמצאים רק במגברי יוקרה והי אנד.חוות דעת סופית------כדאי!!!!

הסדרות החדשות נראה לי;EGA-EDGE;XTREAM די דומים למגברים של פאוור אקואסטיק (וגם הבנתי שההגברה היא אותה הגברה כמו במגברים של פאוור אקואסטיק).כמובן גם הנתונים לא הכי אמינים.

פורסם

שמע, אני לא יודע מי אתה ומאיפה באת, אני לא מנהל פה אבל בכל זאת תירגע, אתה לא חייב לענות ולקפוץ על כל תר'ד, במיוחד לא עם מסקנות כמו "SOUNDSTREAM מגברי SQ בין הטובים", ואחרי משפט כזה "בטח שיותר טובים מבוס וקליפורניה".

 

תראה יש לי נסיון עם סאונדסטרים ואני לא סתם קופץ ומקשקש אני כתבתי עובדות המגברים של סאונדסטרים אין בכלל מה להשוות אותם לבוס וקליפורניה.. בהשוואה לסאונדסטרים בוס וקליפורניה הם בית שימוש ואתה מוזמן לשאול כל מקצוען שבתחום שנים תראה איזה תשובה תקבל! יצחקו עלייך וזה לא נעים בכלל לעשות פאדיחות כאלה.. בכל מקרה אני אומר הכל מנסיון והיה לי מגבר של סאונדסטרים סדרה פשוטה שמעו איכותי ונקי ונותן בהחלט SQ תמורה מלאה למחיר כמו שfsound אמר..!

פורסם

תומאס, אתה שומע הבדלי איכות של הגברות ?

50W של פיוניר, זה לא זהה 50W של סאונדסטרים ?

 

אתה מוזמן להיכנס לתרד שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=56557

בהצלחה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שמיקמיק מי שמקשקש כול הזמן זה אתה ..אתה צריך לבוא ולהכויח לנו כול מיני שטויות שאתה ממציא..... בדוגא שסיפרתי על הסט של דוטק אמרתי לך בוודעות ששומעים הבדל אבל אתה אומר לי שלא ואתה בכלל לא שמעת אז מה אני יגיד לך...אם אתה לא מבדיל בין קליפורניה בום לרוקפורד או כול חברה נורמלית אז סליחה על הביטוי יש לך שמיע מהתחת.... הכי מצחיק שאתה אף פעם לא אומר דברים או מחפש את מגנאט ..למה? כי יש לך מגבר שלהם אבל חברות שאתה לא מכיר לא ראית ולא שמעת ולא נשמת את ממהר ליפסול..אני כבר מספיק מכיר אותך אתה מאוד מאוד מוזר...טוב נו...כול האנשים שיש להם כוחות אל טבעיים מוזרים :wink: ותוריד את החתימה הזאתי כי היא ממש לא מתאימה לך......

פורסם

יש לי מגבר כזה ואני יכול להעיד שהוא ענה לכל ציפיותיי ביחס לתמורה עבור המחיר

ההגברה נעשית ע"י שימוש בטרנזיסטורים מסוג דרלינגטון שמאופיינים בצליל חם קרוב יותר

למגברי מנורות בלי העלות של מגבר כזה .בסה"כ מגבר טוב (6 ערוצים 180.30)

.I'm a blocked user

×
×
  • תוכן חדש...