Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה למישהו יש ניסיון עם סאונסטרים????

אני יודע שהיא ניקנתה על ידי פואוור אקוסטיק .

אבל אני צריך לדעת איך המגברים של החברה.

hu:pioneer 4650

Component:morel dotech mkII

פורסם
יש לחברה הזאת מגברים בין הטובים בעולם למערכות SQ

אתה רציני??, אתה מתכוון להגיד לי שהמגברים של SOUND STREAM הם HI-END?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

חחחחח תומאס נראה לי שקצת התבלבלת והתכוונת ל SPL !!!!!

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

יש להם מגברים היי אנד זה עם הפרצוף וזה עם הטרנטולה הענקית זה השניים היחידים שאני מכיר והם מאוד מאוד יקרים.. והם לא SPL צחור.. אני יראה לך בהזדמנות.. ולגבי הסדרות הנמוכות גם הן טובות מאוד לא נחשבות לרציניות מידי אבל בטוח יותר טובות מכל המגברים הפשוטים כמו בוס וכו'..

פורסם
יש להם מגברים היי אנד זה עם הפרצוף וזה עם הטרנטולה הענקית זה השניים היחידים שאני מכיר והם מאוד מאוד יקרים.. והם לא SPL צחור.. אני יראה לך בהזדמנות.. ולגבי הסדרות הנמוכות גם הן טובות מאוד לא נחשבות לרציניות מידי אבל בטוח יותר טובות מכל המגברים הפשוטים כמו בוס וכו'..
שמע, אני לא יודע מי אתה ומאיפה באת, אני לא מנהל פה אבל בכל זאת תירגע, אתה לא חייב לענות ולקפוץ על כל תר'ד, במיוחד לא עם מסקנות כמו "SOUNDSTREAM מגברי SQ בין הטובים", ואחרי משפט כזה "בטח שיותר טובים מבוס וקליפורניה".

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מר Clarion

 

1 אני מחזק את תומאס אכן יש לסאונד סטרים מגברים מאוד יקרים כגון הוון גוך והטרנטלה

 

2 מה הבעיה שלך שהוא קופץ על כל תרד בשביל זה הפורם קיים כדי לתקשר ולעזור (אלה אם כן אתה מאוים שהוא יעקוף את מספר ההודעות שלך)

פורסם

CLARION MAN צודק !

פותח התרד' שאל אם למישהו יש נסיון עם SOUNDSTREAM אני חוזר:

נ ס י ו ן !

אם אין לכם אז למה אתם עונים כדי להראות שאתם יודעים לגלוש באינטרנט ולזהות מגברים טובים או לא לפי המראה?

התשובות שלכם כלליות ביותר ומבוססות על כלום,תהיו יותר קונקרטים.

זה לא פורום מתלהבים בבקשה מכם.

פורסם

smash, בגלל שרכשתי אימפרזה ראלי, אני ינצח בפריז דקר ?

לא נראה לי .

 

בגלל שמישהו רכש מגבר מסויים, זה הופך אותו למהנדס חשמל שיתן תגובה על טיבו, איכותו ?

לא נראה לי.

 

התשובות שהוא קיבל, נבעו מהשאלה שהיתה אמורה להישאל.(לא אגיב על טיבן, אתן לאחרים עם יותר ידע בנושא. י-ד-ע, ניסיון לא מעיד על דבר.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ידידי MIKMIK

ציטוט:

"חברה למישהו יש ניסיון עם סאונסטרים????"

רשום ידע?

במה הועילו לך התגובות של הצמד חמד?הם מנהלים ביניהם דיאלוג מתלהבים !

אני מוכן להתערב שאין לאף אחד מהם ניסיון לא עם טרנטולה ולא עם ואן-גוך !

אולי פוסטר של ואן גוך עם אוזן אחת שומע ב MONO .

פורסם

יש לי ניסיון רב עם ציוד של soundstream

עכשיו מבחינת מגברים אני תומך במה שהם אומרים

יש להם מגבר מונו שיצא להם בזמנו

שהיה מוציא 8000X1 ב1 אום

8000!!!!

לא כל יום רואים דבר כזה...

עכשיו בזמנו שעבדתי בחנות מערכות עבדנו עם כמה מגברים וסאבים כאלה

ואין להם בעיות

ואני ממליץ עליהם בחום

למכירה מגבר מונו בלוק של רוקפורד 501BD

מסדרת הפאוור.... חדש לחלוטין

פורסם
ידידי MIKMIK

ציטוט:

"חברה למישהו יש ניסיון עם סאונסטרים????"

רשום ידע?

במה הועילו לך התגובות של הצמד חמד?הם מנהלים ביניהם דיאלוג מתלהבים !

אני מוכן להתערב שאין לאף אחד מהם ניסיון לא עם טרנטולה ולא עם ואן-גוך !

אולי פוסטר של ואן גוך עם אוזן אחת שומע ב MONO .

ניסיון לא מעיד על דבר, ולא על חצי דבר. (וגם לא על רבע)

אם את הידע שלך בתחום, אתה מקבל על ידי ניסיון ראיית רכיבים.. אז בהצלחה :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ניסיון מעיד על דברים מסויים שהצרכן יכול להעזר בהם...אם ל10000 אנשים היה ניסיון חיובי עם סואנדסטרים אז הסיכוי שגם לו הוא יהיה חיובי גדול... אנחנו צריכים חוות דעת כדי לא ללכת על בלינד אבל חוות דעת מ-נ-י-ס-י-ו-ן ... רב האנשים פה בפורום ממליצים או או פוסלים ציוד בלי ליראות ולישמוע אותו בכלל וזה אבסורד גדול.....

פורסם
חברה למישהו יש ניסיון עם סאונסטרים????

אני יודע שהיא ניקנתה על ידי פואוור אקוסטיק .

אבל אני צריך לדעת איך המגברים של החברה.

תסלחו לי על הבורות, כשהבן אדם מציין שהחברה נקנתה על ידי חברה אחרת.

הוא לא בדיוק שואל "האם המגבר איכותי", או, "האם למישהו יש ניסיון חיובי עם המוצר".

 

הוא שואל שאלה יותר מורכבת, מאשר תשובה כגון:

"כן, יש לי את קופסא שכתוב עליה SOUNDSTREAM בבאגז, ולפי דעתי היא איכותית מאוד"

או.

"כן, יש לי את הקופסא שכתוב עליה SOUNDSTREAM, והיא לא עושה בעיות מיוחדות."

 

 

בעל התרד מוזמן לתקן אותי אם אני טועה, אם כן .... טעות שלי :)

 

אדי, כשמבקשים חוות דעת על איך מוצר מסויים נשמע, זה יהיה אבסורד אם מישהו יגיב על טיבו מבלי לשמוע אותו.

אבל כשנותנים חוות דעת על אופי של מוצר, ללא הבנה אמיתית מה האוזניים שלנו שומעות, המצב אבסורד לא פחות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...