Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצאתי היום היסטוריית טיפולים של אקזמפלר עם 47 אלף קמ יד1, לפי ההיסטוריה במסגרת טיפול 30 הוחלף טורבו ובטיפול 45 מיכל עיבוי. שאר הטיפולים נראים תקינים.

 

הרכב נמצא באוטו דיל וכרגע אין לי גישה לבעלים המקורי.

 

לטענת הסוכן הטורבו הוחלף במסגרת האחריות , כנל המיכל עיבוי.

 

אשמח לחוות דעתכם.

במידה וארצה להתקדם הרכב יילקח לבדיקה באוטו איטליה.

 

תודה

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מוסך מורשה אלפא במרכז, לא יודע בדיוק באיזה מוסך

עריכה אחרונה על ידי IsraelR

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

  • אחראי פורום
פורסם

אמנם החלפת טורבו זה לא אקט טראומטי, אבל השאלה מה הביא לזה בקמ"ז כ"כ נמוך.

יש לא מעט ג'ולייטות למכירה, הייתי ממשיך לבדוק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

במידה ולאחר החלפת הטורבו ומיכל העודפים הרכב נסע תקין כ 3-6 חודשים, וכיום הכל תקין.

אין בעיה - הכל תקין.

(במידה והייתה בעיה, היא הייתה מופיעה עם רעשים ומחסור בשמן ונוזל קירור)

 

השערות לבעיה. - מאחר ואין לי נתונים.

א - סדק במיכל העודפים של נוזל הקירור, גרם לבעיית חום יתר לטורבו.

למנוע יש מעגל קירור יותר סגור עם טרמוסטט , ולכן הבעיה הופיעה קודם בטורבו.

ב - טיפול החלפת שמן של אחת ל 30.000 ק"מ או שנתיים - גרם לבוצה ונזק לטורבו.

וכנראה למעבר שמן לנוזל הקירור אשר מקרר את הטורבו.. לכן הוחלף גם מיכל העודפים.

 

שם-לב, אלו השערות - כדאי להתקשר למוסך ולשאול לסיבה.

אבל - במידה וכיום המצב תקין, אין בכלל בעיה.

רק להקפיד לבצע טיפול כל שנה ועד 15.000 ק"מ, עם שמן מנוע סינטטי 5W-40 בתקן C3 .

השמנים הללו עומדים בתקן הנדרש של פיאט / אלפא.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ההחלפת הטורבו בוצעה עקב בוצה, ביררתי את הנושא, המיכל עיבוי הוחלף 15 אלף קמ אחרי זה.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

הצעה שלי, עבור לרכב אחר. לא חסר גולייטות מטופלות היטב למכירה.

זו הסיבה שאני מטפל בשלי בתכיפות גבוהה יותר מהמלצות יצרן, ועושה שטיפת מנוע (פלאש) כל טיפול.

 

בהצלחה בקניה.

פורסם
ההחלפת הטורבו בוצעה עקב בוצה, ביררתי את הנושא, המיכל עיבוי הוחלף 15 אלף קמ אחרי זה.

לא הייתי קונה את הרכב. אם מצב בוצה היה כ"כ קשה שנפגע הטורבו, זה אומר שכל מייסבי המנוע עבדו תקופה תחת מצב של הרעבת שמן וזה לא מצב אופטימלי בלשון המעטה.

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

במידה ועברו יותר מ 6 חודשים והכל תקין, אין בעיה והמנוע תקין.

במידה ובדיקת המנוע מראה כי תקין, לדעתי אפשר לקחת כי הרכב תקין.

 

בעיות הבוצה הופיעו ברכבים אשר טופלו אחת לשנתיים ואו 30.000 ק"מ.

ובעבר הן היו גם ב וולוו ו VAG - ובשנים האחרונות הם עברו לטיפול אחת לשנה.

ומאז אין בעיות.

 

לכן, כדאי לטפל טיפולים רגילים של אחת לשנה ועד כ 15.000 ק"מ.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני יוצא מנקודת הנחה שאם נפגע הטורבו, כל מייסבי המנוע "קצת אכלו אותה" בצורה זו או אחרת. גם אם כרגע הכל נראה תקין.

 

טורבו לא מקבל שימון ממערכת שימון נפרדת אלא משותפת עם כל שאר חלקי המנוע. אם לטורבו לא היה מספיק שמן אז גם למייסבי המנוע לא היה מספיק שמן. אולי "בקטנה" ולא נגרם נזק ואולי כן. אם אני הקונה, לא מעוניין להמשיך להתעמק בזה.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

מניסיון של ראיית בעיות דומות -

עם ביצוע ניקיון למערכת השמן, פלאשינג טוב - וניקיון יסודי והחלפת הטורבו -

רוב המנועים המשיכו לעבוד ללא בעיות.

מנועים אשר הייתה להן בעיה של שחיקת מיסבי המנוע - תוך 1-3 חודשים תראה בעיה.

רעשים וצריכת שמן.

לכן אני מדגיש - ספק תמיד ישאר.

אבל - במידה ועברו כ 6 חודשים והמנוע תקין, לדעתי הוא תקין.

 

לכן אני גם מתחנן בתגובות שלי.

לכו על שמנים המתאימים לאקלים הישראלי ולעומסים, וטיפולים אחת לשנה עד 15.000 ק"מ.

 

(הבעיה הנ"ל די תואמת לפריצת נוזל קירור לרדיאטור השמן של המנוע - וגם כאן

במידה והבעיה מזוהה ישר, ומבוצעת פעולת ניקיון וטיפול טוב, בד"כ המנועים חוזרים להיות תקינים)

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

גם אוטו אחרי פריצת קולר שמן לא הייתי קונה. אני לא יודע איזה שטיפה עשו, איך עשו וכו' וגם שטיפה טובה לא מאפשרת להוציא את כל שאריות השמן לגמרי. כנ"ל ניקוי בוצה.

 

זה לא אוטו שלי ולכן אני לא רוצה בכלל להתעמק בזה. יש אוטו אחר מדגם זהה שלא עבר את התיקונים האלו?

יש. אז אני אעדיף אותו.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

בעיות הבוצה הופיעו ברכבים אשר טופלו אחת לשנתיים ואו 30.000 ק"מ.

ובעבר הן היו גם ב וולוו ו VAG - ובשנים האחרונות הם עברו לטיפול אחת לשנה.

ומאז אין בעיות.

באיזה רכבי vag הייתה הנחייה לטיפול כל שנתיים/30K ובאלו שנתונים?

  • אחראי פורום
פורסם
אני יוצא מנקודת הנחה שאם נפגע הטורבו, כל מייסבי המנוע "קצת אכלו אותה" בצורה זו או אחרת. גם אם כרגע הכל נראה תקין.

 

טורבו לא מקבל שימון ממערכת שימון נפרדת אלא משותפת עם כל שאר חלקי המנוע. אם לטורבו לא היה מספיק שמן אז גם למייסבי המנוע לא היה מספיק שמן. אולי "בקטנה" ולא נגרם נזק ואולי כן. אם אני הקונה, לא מעוניין להמשיך להתעמק בזה.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

בדיוק. ההשפעות של זה יכולות לבוא גם אחרי 40-60 אלף ק"מ. שחיקה גדולה במכלולים, צריכת שמן מוגברת.

כל המוסכים המומחים לאלפות (לא הרשמיים מטעם היבואן) לא מפסיקים לחזור על החובה בהחלפת שמן תכופה מהוראות היצרן ההרסניות האלה.

כל 10 אלף זה מצויין. אצלי אני עושה אפילו פחות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
גם אוטו אחרי פריצת קולר שמן לא הייתי קונה. אני לא יודע איזה שטיפה עשו, איך עשו וכו' וגם שטיפה טובה לא מאפשרת להוציא את כל שאריות השמן לגמרי. כנ"ל ניקוי בוצה.

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

אתה צודק. שום שטיפה לא תחזיר את מצב המנוע או תיבת ההילוכים טרם התקלה במיוחד אם הרכב נסע לא מעט קילומטרים במצב זה.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...