Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 טורבו - מתי בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש שני רכבים עם תיבות רציפות. לגבי הקורולה זה לא נכון בעליל.

 

לגבי פריוס - לא יודע אם זה קשור לתיבה או לא, אבל הרכב לא בנוי לנסיעה מהירה בכללי (לא שהוא לא מסוגל).

 

טוב, אז אולי מה שקראתי לא עדכני, או שאולי לקורולה יש תיבה רציפה מוצלחת במיוחד, או גם וגם.

 

בכל מקרה, אם זה יגיע לכך, אני אנסה את הסיוויק טורבו, אבל רק אם הוא יגיע לארץ עם מערכות בטיחות מקוריות.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נסה את התיבה הרציפה בניסאן מקסימה, ותשוב אלינו עם תובנות.

בשום מכונית התיבה הרציפה אינה מסרסת המנוע, היא פשוט נותנת תחושה של מצמד מחליק ומייצרת לרוב רעש לא נעים.

לא זכור לי שראיתי תיבות רציפות משודכות למנועי טורבו, בארץ (תקנו אותי אם אחרת).

בכל-אופן, הרעש החזק והלא נעים ששומעים כאשר לוחצים חזק על הגז בתיבות הרציפות, הוא שהתיבה מתוכנתת כך שבלחיצה חזקה, המנוע יעלה לשיא הממונט.

ברכבים עם מנוע רגיל, זה קורה בסל"ד גבוה ומרעיש (סביב ה- 4000 סלד).

אם ממשיכים ולוחצים, המנוע מגיע לשיא ההספק שלו - וגם פה הרעש עוד יותר חזק ממקודם.

 

לעומת זאת, לפי מה שקראתי ה- 1.0 מקבל את שיא הממונט כבר ב- 2250 סלד וה- 1.5 כבר ב- 1750 סלד.

זה אומר שבלחיצה חזקה על הגז, הסלד יעלה לערכים אלו בהתאמה לכל מנוע, והתוצאה - לא יהיה רעש חזק בעת ההאצות (לפחות פחות חזק מבמנועים רגילים עם תיבות כאלה).

 

נחיה ונראה איך זה יהיה במבחני-רכב שיעשו פה (או שכבר יש דוגמאות כאלה מחול).

פורסם (נערך)

אף אחד לא חושש פה מבעיות אמינות אחושלוקי מעצם העובדה שזה הפעם הראשונה שהונדה מייצרת אי פעם מנוע טורבו בייצור סדרתי?

עם כל הכבוד לאמינות של הונדה לכו תדעו באיזה חבלי לידה עוד יהיו למנועים האלה.

רק מלחשוב איזה קש VAG אכלו עם מנוי הTSI שלהם בעשור האחרון למרות נסיון העבר העשיר שלהם עם מנועי טורבו.. אז הונדה? כfirst time ever? שומר נפשו ירחק.

אולי רק בדור הבא שלהם כששפני הניסוי/הלקוחות של הדור הראשון יתגלחו עליהם מספיק.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

נתחיל מזה שזה לא המנוע טורבו הראשון שלהם בייצור סידרתי.

ונסיים בכך שהונדה זה לא VAG ואני מאמין שהם עשו שיעורי בית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

נכון, זה בדיוק הנקודה והחשש..

הונדה זה לא VAG, זו חברה הרבה יותר קטנה ממנה מה שגוזר לבטח תקציבים נמוכים יותר מVAG לפיתוח/בדיקות איכות.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
לא זכור לי שראיתי תיבות רציפות משודכות למנועי טורבו, בארץ (תקנו אותי אם אחרת).

בכל-אופן, הרעש החזק והלא נעים ששומעים כאשר לוחצים חזק על הגז בתיבות הרציפות, הוא שהתיבה מתוכנתת כך שבלחיצה חזקה, המנוע יעלה לשיא הממונט.

ברכבים עם מנוע רגיל, זה קורה בסל"ד גבוה ומרעיש (סביב ה- 4000 סלד).

אם ממשיכים ולוחצים, המנוע מגיע לשיא ההספק שלו - וגם פה הרעש עוד יותר חזק ממקודם.

 

לעומת זאת, לפי מה שקראתי ה- 1.0 מקבל את שיא הממונט כבר ב- 2250 סלד וה- 1.5 כבר ב- 1750 סלד.

זה אומר שבלחיצה חזקה על הגז, הסלד יעלה לערכים אלו בהתאמה לכל מנוע, והתוצאה - לא יהיה רעש חזק בעת ההאצות (לפחות פחות חזק מבמנועים רגילים עם תיבות כאלה).

 

נחיה ונראה איך זה יהיה במבחני-רכב שיעשו פה (או שכבר יש דוגמאות כאלה מחול).

 

הסל״ד האופטימלי לשיא הכוח ברכב יהיה בשיא ההספק ולא בשיא המומנט.

תיראה מיאוץ של ההונגה הנ״ל עם תיבה רציפה מ 0 ל 100. הסל״ד קופץ ל 6000 בערך ומשם נותן תחושה של העברת הילוכים כמו שהרבה תיבות רציפות מודניות עושות(כמו בקורולה למשל ששם זה מחולק ל 6 הילוכים מדומים)

פורסם
נכון, זה בדיוק הנקודה והחשש..

הונדה זה לא VAG, זו חברה הרבה יותר קטנה ממנה מה שגוזר לבטח תקציבים נמוכים יותר מVAG לפיתוח/בדיקות איכות.

 

אני לא יודע לאן הולכים התקציבים של ואג, אבל זה בטוח לא לפיתוח או בקרת איכות.

פורסם

+ 1 תכנון רכיבים לקוי ובקרת איכות מהגרועים בחברות הרכב, אם לא הגרועה שבהם, הרוכשים הם שפני ניסיון ולא בציניות. הכסף בוודאי שלא הולך לשם.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לVAG במנועי TSI דור שלישי כבר אין בעיות אמינות,גם למנועי PURTECH וTHP דור שני של פיגו אין בעיות אמינות.

כיום אפילו לסוזוקי שהיא חברה קטנה כבר יש מנועי טורבו,זה העתיד ואפילו היפנים השמרנים כבר התחילו עם הקו הזה.

פורסם
אף אחד לא חושש פה מבעיות אמינות אחושלוקי מעצם העובדה שזה הפעם הראשונה שהונדה מייצרת אי פעם מנוע טורבו בייצור סדרתי?

עם כל הכבוד לאמינות של הונדה לכו תדעו באיזה חבלי לידה עוד יהיו למנועים האלה.

רק מלחשוב איזה קש VAG אכלו עם מנוי הTSI שלהם בעשור האחרון למרות נסיון העבר העשיר שלהם עם מנועי טורבו.. אז הונדה? כfirst time ever? שומר נפשו ירחק.

אולי רק בדור הבא שלהם כששפני הניסוי/הלקוחות של הדור הראשון יתגלחו עליהם מספיק.

 

אתה רציני ?

 

הונדה היא יצרנית המנועים הגדולה בעולם.

ולמנועים שלה , גם מסדרות חדשות שיוצאות בדרך כלל אין מחלות ילדות, ובטח שלא כמו ב-vag...

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם (נערך)
בעלות על רכב עם גיר רציף והכרות ונהיגה עם כמה חברים עם בעלי DSG.

 

מי אמר שזה טוב אינסוף יחסי העברה?.

 

לגירים רציפים יש חסרונות (זינוק עצל, חבטות..), אך היכולת שלהם לשמר מומנט ואף לסחוט אותו ממנועים צנומי נפח (ניסאן מיקרע) היא לא פחות ממדהימה. קח משפחתומטית אטמוספרית עם גיר פלנטרי אל מול אחת עם גיר רציף לדרך עם עליה מתמשכת (העליות של שער הגיא, לצורך העניין) ותיווכח.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ

×
×
  • תוכן חדש...