Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 טורבו - מתי בארץ?


DaMN
שימו לב! השרשור הזה בן 2310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא זכור לי שראיתי תיבות רציפות משודכות למנועי טורבו, בארץ (תקנו אותי אם אחרת).

בכל-אופן, הרעש החזק והלא נעים ששומעים כאשר לוחצים חזק על הגז בתיבות הרציפות, הוא שהתיבה מתוכנתת כך שבלחיצה חזקה, המנוע יעלה לשיא הממונט.

ברכבים עם מנוע רגיל, זה קורה בסל"ד גבוה ומרעיש (סביב ה- 4000 סלד).

אם ממשיכים ולוחצים, המנוע מגיע לשיא ההספק שלו - וגם פה הרעש עוד יותר חזק ממקודם.

 

לעומת זאת, לפי מה שקראתי ה- 1.0 מקבל את שיא הממונט כבר ב- 2250 סלד וה- 1.5 כבר ב- 1750 סלד.

זה אומר שבלחיצה חזקה על הגז, הסלד יעלה לערכים אלו בהתאמה לכל מנוע, והתוצאה - לא יהיה רעש חזק בעת ההאצות (לפחות פחות חזק מבמנועים רגילים עם תיבות כאלה).

 

נחיה ונראה איך זה יהיה במבחני-רכב שיעשו פה (או שכבר יש דוגמאות כאלה מחול).

 

קיים אצל ניסאן, נכון להיום עם בנוט ובקשקאי בנזין. הם גם היחידים עם דיזל שמשודך לגיר רציף בקשקאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לVAG במנועי TSI דור שלישי כבר אין בעיות אמינות,גם למנועי PURTECH וTHP דור שני של פיגו אין בעיות אמינות.

כיום אפילו לסוזוקי שהיא חברה קטנה כבר יש מנועי טורבו,זה העתיד ואפילו היפנים השמרנים כבר התחילו עם הקו הזה.

 

אין יצרן שחף מבעיות ותקלות.

יש כבר כמה מנועי פיור-טק שהחליפו בוכנות, וגם מנועי tsi חדשים.

היפנים והקוראנים ״נותנים״ לאירופאים להיות ראשונים עם הטכנולוגיה ו״לאכול״ את כל המחלות ילדות.

כשזה מבשיל, הם מעתיקים ומוציאים את זה הרבה חותר אמין (ברוב המקרים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר הונדה זה לא VAG, השוואה מצחיקה הייתי אמור.

למה מצחיקה?

הנה למשל מבחינת גירים רובוטיים, הונדה לא יותר טובה והגירים שלה סובלים מהבעיות הנפוצות של הסוג הזה.

https://acurazine.com/forums/5g-tlx-problems-fixes-420/8sp-dct-transmission-issues-920749/

http://www.tlxforums.com/forum/engine-technical-discussion/23233-2015-acura-tlx-8-dct-issues.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש לך איזה בלבול כאן.

בגיר רציף אין העברת הילוכים. מה יכול להיות לך לא חלק בנסיעה?

 

שום בלבול - נהגתי על ארבעה רכבים רציפים (מיקרע, עינסייט, זבייסטאר, אימפרזה), כולם הפגינו התנהגות דומה מבחינת טלטולים.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לPUERTECH לא היו החלפות בוכנות,היה מנועים בודדים מסדרה מסויימת רק ה1.2 ללא טורבו 82 כ"ס שחליפו קראנק.

 

היו גוטה, היו. ידיעה ממקור ראשון (קרוב משפחה שעובד במוסך פיג׳ו- סיטרואן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגירים רציפים יש חסרונות (זינוק עצל, חבטות..), אך היכולת שלהם לשמר מומנט ואף לסחוט אותו ממנועים צנומי נפח (ניסאן מיקרע) היא לא פחות ממדהימה. קח משפחתומטית אטמוספרית עם גיר פלנטרי אל מול אחת עם גיר רציף לדרך עם עליה מתמשכת (העליות של שער הגיא, לצורך העניין) ותיווכח.

 

וגם יכולת לשייט על 140 ב2800 סל"ד. למרות שזה כבר יותר קשור לגיר למנוע ספציפי.

 

ואל תשכח חיסכון בדלק.

אני חושב שיש לך איזה בלבול כאן.

בגיר רציף אין העברת הילוכים. מה יכול להיות לך לא חלק בנסיעה?

לפעמים מרגישים חבטה בתחילת הנסיעה. אני חושב שזה בגלל ממיר מומנט שננעל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי באינפיניטי יש גיר רציף שמחולק ל7 יחסים ויש לו אופי פעולה פלנטרי. כפי שהסבירו בסרטון זאת דרישת השוק שלא מוכן להתרגל לאופן פעולה הנכון של גיר רציף כמו שהיה לי בהונדה. בלקסוס של אשתי עם גיר רציף אין חלוקה והוא נתקע עו סל"ד יעיל ומשם רק התיבה עובדת כפי שזה צריך להיות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באאוטלנדר הישן היה גיר רציף ללא "חלוקה" להילוכים וזה היה ממש אסון בעיקר כשרוצים להאיץ, הוא היה צורח בטורים גבוהים ולא משחרר. היום בגיר רציף בניסן הוא כן "מחולק" להילוכים התאוצה נעימה יותר ומרגישים יותר "אוטומטי רגיל". כניראה שאם כיוול נכון של הגיר אפשר להתרגל.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיים אצל ניסאן, נכון להיום עם בנוט ובקשקאי בנזין. הם גם היחידים עם דיזל שמשודך לגיר רציף בקשקאי.

 

קיים גם בטויוטה CH-R בנזין וסובארו לבורג'.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 2310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...