Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להחליף בצילינדר מקופסא בתולה.

אחרת אין לך מושג איפה מסתובבים העתקי של המפתח.

שמתה מיליון וחצי ש"ח בדירה - השקע עוד 500 בכך שתהיה מבצרך (עד כמה שאפשר).

קוריוז - לפני 4 שנים החלפתי צילינדר בדלת וקבלן השיפוצים נעלב כשן ראה בכך חוסר אמון בו. סורי, עם כל הכבוד אני לא רוצה מפתחות של הדירה אצל מישהו שאינו מהמשפחה הקרובה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עד כמה זה נחוץ?

להחליף עם שכן מקומה אחרת? (בניין של 13 קומות)

תיקנה צילינדר חדש !! המפתח הקודם כבר שוכפל בלי סוף ‚ כנראה שיש אותו לכל בעלי המקצוע שעבדו בדירה ‚בזה לא חוסכים .

פורסם

מצטרף להמלצה. גם אני רכשתי צילינדר חדש ביום שנכנסתי.

 

אפילו אם הקבלן נמנב על ל״ו צדיקים, קבלני המשנה שלו שכפלו את המפתח ואין שום שליטה לאן הוא הגיע.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

צילנדר מגיע עם 5 מפתחות וכרטיס שכפול במעטפה סגורה.

אתה אמור לקבל 5 מפתחות ומעטפה סגורה, אם מעטפת השכפול פתוחה אתה אמור לדרוש צילינדר חדש מהקבלן.

אם המעטפה סגורה אז אין חשש שהמפתחות שוכפלו.

וכך אנשים שלא מבינים מחליפים סתם צילינדרים וכך מנעולנים עושים הרבה כסף, אף אחד מהם לא יספר לכם על זה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

להחליף כמובן, גם אם רק בשביל השקט הנפשי.

שים לב שחלק מחברות הדלתות מבטלות את האחריות אם החלפת צילינדר שלא דרכם (רב בריח בוודאות).

פורסם

ניתן לשכפל מפתח ללא הכרטיס המדובר.

תקנה צילינדר חדש בכמה מאות שקלים ו10 דק עבודה

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם
צילנדר מגיע עם 5 מפתחות וכרטיס שכפול במעטפה סגורה.

אתה אמור לקבל 5 מפתחות ומעטפה סגורה, אם מעטפת השכפול פתוחה אתה אמור לדרוש צילינדר חדש מהקבלן.

אם המעטפה סגורה אז אין חשש שהמפתחות שוכפלו.

וכך אנשים שלא מבינים מחליפים סתם צילינדרים וכך מנעולנים עושים הרבה כסף, אף אחד מהם לא יספר לכם על זה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

כן...

 

מנעולנים גם לא מספרים לך באיזה קלות משכפלים את המפתחות האלו עם הכרטיס "החכם" בלי שום כרטיס חכם.

אני אישית ראיתי בעיניים שלי שהגיע לקוח כזה לטמבוריה השכונתית ורצה לשכפל מפתח.

ואז הבחור אמר לו שזה הדגם המשוכלל וחייבים כרטיס ובלה בלה בלה. אמר לו שאין לו כרטיס. הוא עשה פרצוף ואמר משהו בסגנון של "אני אעשה לך אבל בעיקרון אסור לי" ושיכפל לו כמו נינגה מפתח.

 

זה מה שמנעולנים לא יספרו לכם שאתם קונים צילינדר יקר.

אגב, כל אלו שהעתיקו להם עם פלסטלינה את המפתח ושיכפלו. העתיקו גם את הכרטיס בפלסטלינה?

פורסם

~

למה לעצור בדירה? שווה גם להחליף מנעול באוטו אחרי כל טיפול במוסך. בשביל השקט הנפשי.

 

או שאפשר לצאת מהסרט ולהבין שלגנבים יש מודיעין, סדר עדיפויות, ומטרות קלות ומניבות יותר מאשר דירה רנדומלית של אנשים בינוניים וסבירים בבניין רב-קומות. גם אופציה.

 

להקדים את התגובה המתבקשת: כן, חוויתי פריצות וגניבות בעבר. לא נעים. אבל מבחינתי זו הזדמנות טובה לרענן את המצאי בבית, ובשביל זה יש לי ביטוח תכולה, וממילא אם מישהו כבר סימן את הדירה שלי אני יודע שהוא ימצא את הדרך להיכנס, וצילינדר חדש זה לא מה שיעצור אותו.

פורסם
כן...

 

מנעולנים גם לא מספרים לך באיזה קלות משכפלים את המפתחות האלו עם הכרטיס "החכם" בלי שום כרטיס חכם.

אני אישית ראיתי בעיניים שלי שהגיע לקוח כזה לטמבוריה השכונתית ורצה לשכפל מפתח.

ואז הבחור אמר לו שזה הדגם המשוכלל וחייבים כרטיס ובלה בלה בלה. אמר לו שאין לו כרטיס. הוא עשה פרצוף ואמר משהו בסגנון של "אני אעשה לך אבל בעיקרון אסור לי" ושיכפל לו כמו נינגה מפתח.

 

זה מה שמנעולנים לא יספרו לכם שאתם קונים צילינדר יקר.

אגב, כל אלו שהעתיקו להם עם פלסטלינה את המפתח ושיכפלו. העתיקו גם את הכרטיס בפלסטלינה?

למפתחות שיש קידוד מגנטי (וזה כמעת רובם המוחלט באלו שמקבלים מהקבלן) אין אפשרות לשכפל ללא הכרטיס.

אפשר לשכפל את המפתח אבל הוא לא יפתח את הצילינדר.

זה ממקור ראשון של מנעולן במשפחה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כן...

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4483253,00.html

 

שים לב שהוא מדבר גם על לוקטייט ועל MT5. שניהם מהצילנדרים היקרים יותר.

 

עזוב חביבי, חבל לך ולמנעולן על הזמן.

 

https://www.mul-t-lock.co.il/mt5_product

 

ציטוט שלהם:

"את המפתחות של צילינדרים אלו ניתן לשכפל בהצגת כרטיס שכפול למנעולן מורשה מולטילוק.

על מנעולנים מורשים של מולטילוק נאסר לשכפל את המפתחות למי שאינו מציג כרטיס שכפול מקורי."

 

 

פורסם
~

למה לעצור בדירה? שווה גם להחליף מנעול באוטו אחרי כל טיפול במוסך. בשביל השקט הנפשי.

 

או שאפשר לצאת מהסרט ולהבין שלגנבים יש מודיעין, סדר עדיפויות, ומטרות קלות ומניבות יותר מאשר דירה רנדומלית של אנשים בינוניים וסבירים בבניין רב-קומות. גם אופציה.

 

להקדים את התגובה המתבקשת: כן, חוויתי פריצות וגניבות בעבר. לא נעים. אבל מבחינתי זו הזדמנות טובה לרענן את המצאי בבית, ובשביל זה יש לי ביטוח תכולה, וממילא אם מישהו כבר סימן את הדירה שלי אני יודע שהוא ימצא את הדרך להיכנס, וצילינדר חדש זה לא מה שיעצור אותו.

 

השאלה הייתה לגבי דירה חדשה מקבלן, כן?

המפתח של הדירה הזו שוכפל כל כך הרבה פעמים, ועבר כל כך הרבה ידיים של בעלי מקצוע שונים, ברוב המקרים מספר דו ספרתי לא קטן של אנשים.

שאלה פשוטה של ניהול סיכונים ועלות מול תועלת. במקרה הזה, לטעמי לפחות, העלות של נטרול הסיכון הזה מאוד נמוכה, ולכן זה סוג של No brainer.

 

Derish, אם אכן חווית פריצה הביתה, על כל התחושה המאוד לא נעימה שזה מייצר לכל משפחה (גם אם אתה באופן אישי בן דוד דרגה שנייה של איירון מן, רובנו לא חיים לבד), ואתה עדיין כזה קזואל לגבי זה, אתה הגיבור החדש שלי ;-)

 

אפשרות נוספת אגב, ומאוד שכיחה, היא לחכות עם זה עד לסיום כל השיפוצים שלאחר קבלת המפתח, כך שתוכל להרגיש בנוח לתת אותו לבעלי מקצוע שונים ולחסוך את הצורך בלהיות שם פיזית.

פורסם

~

בתור ניהול סיכונים, הצלבת מנעול עם אחד השכנים אמורה להספיק.

 

לגבי הגישה שלי לעניין... גדלתי בדרום נתניה. כמו רבים מתושבי המקום, גם המשפחה שלי חוותה מדי פעם אקטים של בריונות - מהצקות ושוד באיומים בביה"ס ועד פריצות לדירה וניפוץ שמשות האוטו כדי לגנוב תיק שהושאר על המושב. לפעמים היו אלו נערים משועממים שהסתובבו בין הבניינים וחיפשו איפה יש דלת לא נעולה עם ארנק על השולחן, ובמקרים אחרים אלו היו פריצות אלימות ומתוכננות שבהן הורידו את הדלת בכוח יחד עם המשקוף. אחת המכוניות שלנו נפרצה וניזוקה פעמיים עד שבפעם השלישית הצליחו לגנוב אותה, וכשעברתי לגור לבד גם פרצו לי פעם אחת לקטנוע וגנבו את הקסדה והמסמכים.

 

באיזשהו שלב הבנתי שעליי להחליט אם אני חי בפחד מתמיד מהארוע הבא, או זורם עם זה ומאמץ גישה פחות סנטימנטלית לחפצים ולרכוש שלי. בחרתי באופציה השניה. ממליץ בחום.

פורסם

דריש - ללמוד לחיות עם התופעות זה דבר אחד, לשחק לידי הפורצים זה עניין אחר.

מי שיתכנן פריצה עם מטרה ברורה גם יצליח לבצע. אבל מי שמחפש משהו אקראי ישמח לנצל מפתח שנפל לידיו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...