Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מעוניין לתקן בעצמי את הגג בטמפסט נמאס לי לראות את החלודה בגג הרכב.

לצערי אין לי רתכת מה הדרכים שניתן לתקן חלודה? לאחר השיוף יהיה חורים שצריך למלא אותם

והם יהיו די גדולים לפי החלודה.

אני יודע שצריך טלאים אבל האם יש אופציה שלא מצריכה רתכת?

השלבים שאני יודע זה שיוף החלודה,מילוי בבונדו ראיתי שצריך לשים רשת מתכת שהבונדו לא ינזל.

אני אשמח לעצות ממביני עניין.

 

תודה רבה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כל תיקון שלא כולל החלפת החלק הנגוע בחלק חדש וטיפול של צבע מונע חלודה הוא תיקון זמני מאד .

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
כל תיקון שלא כולל החלפת החלק הנגוע בחלק חדש וטיפול של צבע מונע חלודה הוא תיקון זמני מאד .

 

אתה

מתכון להסרת החלודה ולעשות טלאי חדש במקום?

הכוונה שלי אם מסירים את החלודה ושמים חתיכת פח חדשה אבל ללא ריתוך שלה ומילוי זה לא יעזור?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • אחראי פורום
פורסם

איך תחבר אותה ללא ריתוך? בעזרת חומר המילוי/פחחות בלבד?

זה גם לא יחזיק כי החומר הזה שביר ולא נועד ליותר מיישור הפח במקרים מסויימים,

וגם במצב הזה עדיין יהיה לך פח חשוף וחלודה תיווצר גם אם זה יהיה מכוסה בחומר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ראיתי שיש כאלו שמשתמשים בזה בחו"ל ועל זה חומר פחחות בונדו.

אז אין מנוס מריתוך אני מבין נכון? :(

 

http://www.ebay.com/itm/Be-Cool-Shocks-932-Bondo-Self-Adhesive-Patch-Adds-Reinforcement-Foundation-For-B-/401131864671?hash=item5d6552825f:g:DVIAAOSwQupXVBN6

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • אחראי פורום
פורסם

אם אני מתעקש, זה מצויין לתיקוני בודי מפיבר, נותן לך בעצם בסיס ליישם עליו את החומרים.

בכל הקשור לתיקון פח, זה יאפשר לך תיקון חאפרי שלא רק שעשוי להיסדק ולהישבר בקלות אלא בעיקר לא למנוע את החלודה הבאה.

גם לי בסוד יש חורי חלודה בחלון האחורי ועד שלא אטפל בזה בהחלפת פח וריתוך בלבד, אני לא מתקן את זה בשום אופן

(אבל האוטו חונה במקום סגור, מה שלא מסכן אותו כלל).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הבנתי תודה.

אני לכן מתייעץ ולא עושה דברים באופן פזיז.

הרכב שלי חונה בחניה מקורה אבל חושב לתקן זאת.

יש המלצה למישהו במרכז הארץ שעושה רק ריתוך פח חדש ללא עבודת פחחות וצבע?

רק הסרת חלודה וטלאים?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...