Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש כאלה שלא רק שמאמינים בדברים האלה אלה גם בטוחים שזה עובד.

כמו עם החתיכת מתכת ההיא שדחפו לפתח היניקה של המנוע ש"יסחרר" את האוויר שנכנס למנוע וטענו שזה חוסך דלק ומשפר ביצועים.

עלות התענוג הייתה קרוב ל1,000 שקל.

 

עד שהגיעו המבחנים האמיתיים הוכיחו שהכל שטויות.

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29343-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95-%D7%91%D7%95%D7%93%D7%A7-%D7%97%D7%A1%D7%9B%D7%9F-%D7%93%D7%9C%D7%A7-%D7%A9%D7%9C-dns.aspx

 

חבל על הכסף.

 

מי שרוצה לחסוך כסף בדלק, שיקנה רכב קטן גיר ידני ויסע כמו בן אדם.

אגב, לא קשור ישירות, אבל אתמול תידלקתי את הקליאו 900tce (2014) שלי בפעם השמינית מאז הרכישה לפני כחודשיים.

צריכת בנזין של 1 ל 19.3 במשאבה, בנהיגה רגילה לחלוטין, משולב, חוץ (60%) ועיר (40%)

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

אני ראיתי כתבה בת כמה דקות אחדות שמחרטטת יותר יפה מאשר "התרופפות מולקולות החמצן".

בכתבה נאמר כי מדובר בסגסוגת של מתכות אצילות שגורמות לחמצן להתפרק לאוזון שזה O מינוס.

נוכחות האוזון מביאה את תגובת הבעירה לאידיאלית כלומר אחוז גבוהה יותר מהדלק נשרף.

זה להבנתי שטות גדולה כי אוזון הוא לא רולוונטי לבעירה להבנתי.

פורסם

אתם צריכים לראות את התמונות בפייסבוק של מחשב הדרך שמראה פתאום צריכת דלק הרבה יותר טובה,פשוט דיבילי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני חייב להגיד שגם אני הייתי סקפטי, אבל כשראיתי שכאשר תערובת אוויר עוברת דרך 25 איכות חמצן סיגמטי מגיעה לתאי בעירה זה גורם בעירת מנוע יעילה יותר פתאום הכל מתחבר לי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

יצרני מכוניות משקיעים סכומים אדירים בטכנולוגיות שונות כדי לחסוך 5% דלק.

אם היה משהו פשוט וזול שחוסך 40%, זה היה בייצור סדרתי מזמן אצל כל היצרנים.

 

אבל כל הדברים האלו הם שטויות שלא תורמות לחיסכון כלום.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...