Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

 

אני מודע לעשרות הת'רדים שנפתחו כאן בנושא ה500ים.

ובמיוחד GS\GPZ\KLE

החלטתי כבר לפני יותר מחודש להחליף את הבורגמן באופנוע.

בדקתי את כל הכלים בשוק והתייחסתי למחירי עלות, מחירי ביטוח, מחירי טיפולים, הנאה, נוחות ויעילות.

הGS כולל הGSF אומנם יוצאים יחסית הכי זולים.

אבל הכלים האלה די מאכזבים לטעמי בטוח כמעבר מבורגמן לאופנוע.

ה CBF - נראה כלי מרשים מאוד, לא קיבלתי מספיק חוות דעת נטרליות על הכלי, אבל הונדה זה הונדה - יקר לי מידי והביטוח בשמיים.

ER - לא הבאתי אותו אפילו בחשבון.

DRZ- לא מתאים לצרכים שלי כלל אבל מרשים בפני עצמי

EN - נחמד, אבל זקן מידי בשבילי

ו..KLE.. היחיד שנראה שווה את המחיר שלו. עם הצבעים החדשים שלו הוא גם נראה מצויין.

ובעבר היה לנו כלי כזה במשפחה שנחל הצלחה חוץ מבעיית הביצים הידועה.

 

השאלות:

האם יש כאן מישהו בעל KLE חדש?

האם ישנם חוות דעת על הכלי הזה?

האם יש מוסכים מורשים לכלי הזה, שלא לוקחים תעריפי 300% כמו במטרו על טיפולים (650 ש"ח טיפול 1000?!?!)

האם שווה השקעה של עוד כ 5 אלפיות ולדלג ל CBF?

 

אשמח לקבל התייחסויות הנושא מכוון שבשבוע הבא תיפול החלטה.

 

לכולם יש להתייחס כמובן למחירי הביטוח המקיף.

ובנוסף מדובר על עסקה ב"מימון" חלקי.

מדובר על כולם ככלים חדשים כמובן.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

לא נראה לי שלמישהו פה יש את ה-KLE ה...מחודש.

לדעתי, במחיר שלו כרגע הוא לא ממש אטרקטיבי.

יש לך אופציה לרכיבת מבחן על שני הכלים - עשה זאת לפני שאתה מוציא הרבה מאוד כסף.

אני הייתי הולך על ה-CBF, זה לא שה-KLE לא טוב, הוא פשוט, לדעתי, יקר מידי...

 

נ.ב. מישהו כנראה עישן יותר מידי במוטו (כריש? :smile:) קוטר הדיסק הקידמי היה מאז ומעולם 300 מ"מ.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

אם ה KLE עושה לך את זה פשוט לך עליו, בדרך תעבור אצל רפד תתאים את המושב וזהו.

 

 

אם לעומת זאת השיקולים שלך הם דו"ח רווח והפסד תשאר עם הבורגמן.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

כמובן שCBF. מה גם שבהונדה יש מימון בפריים מינוס חצי, זה בוודאי שווה כמה אלפיות.

 

הוא כלכך נהדר, הCBF הזה.

 

קח אותו בשחור, אני "נאלצתי" לקחת בכחול (האחרון במלאי), אבל אתה תוכל לבחור.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אם ה KLE עושה לך את זה פשוט לך עליו, בדרך תעבור אצל רפד תתאים את המושב וזהו.

 

 

.

הם הבטיחו מושב משופר בKLE החדש.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
הם הבטיחו מושב משופר בKLE החדש.

סקוטר חושב שהבעיה היא ביחס כידון - מושב - רגליות, המושב הוא החלק הפחות נורא.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

כמה דברים:

 

1. אין עדיין נסיעת מבחן על הKLE החדש. והדבר היחיד שמחודש בו הוא הצבעים.

הכסא נשאר אותו כסא.

 

הונדה לא מוכנים לעשות טרייד על הבורגמן וגם מימון

במטרו אפשר.

אם היה לי אקסטרה 20K ש"ח ללא ספק הייתי הולך על ההונדה.

בנוגע למחיר של הKLE - הוא צמוד ל DR , וגם הEN באותו טווח מחירים. שלא נדבר על ההונדה.

והבורגמן מה לעשות , זה פשוט לא זה. עוד 5-10 שנים זה היה יושב עליי טוב יותר.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
כמה דברים:

 

1. אין עדיין נסיעת מבחן על הKLE החדש. והדבר היחיד שמחודש בו הוא הצבעים.

הכסא נשאר אותו כסא.

 

הונדה לא מוכנים לעשות טרייד על הבורגמן וגם מימון

במטרו אפשר.

אם היה לי אקסטרה 20K ש"ח ללא ספק הייתי הולך על ההונדה.

בנוגע למחיר של הKLE - הוא צמוד ל DR , וגם הEN באותו טווח מחירים. שלא נדבר על ההונדה.

והבורגמן מה לעשות , זה פשוט לא זה. עוד 5-10 שנים זה היה יושב עליי טוב יותר.

אה, אני מפספס משהו?

ההונדה עולה 62K, הKLE עולה 58K. על זה לעשות סיפור?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ההונדה כבר עולה 63.

 

אפשר לדעת כמה אתה משלם ביטוח מקיף אם עשית להונדה?

וטיפול אחרון שעשית?

 

ובמקביל אם למישהו יש KLE לנתונים האלה

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

ההשוואה בקטגוריית ה500 בארץ לא מצריכה דגמים זהים לאותה מטרה או קטגוריה .

מכוון שיש 6 דגמים(ER,EN.KLE,GS,DR,CBF) אופציונליים בארץ ההשוואה היא פשוט בין כולם.

יחס עלות מול תועלת (אם זה כביש, שטח, פאן וכ"ו).

 

ההתלבטות כרגע היא נקודתית בין KLE וה CBF כל אחד על ייתרונותיו וחסרונותיו הוא.

 

וכרגע מה שמשחק אצלי במיוחד הוא חסכון בכאב ראש במכירת הבורגן (טרייד) ואפשרויות תשלום.

 

ופה כרגע מנצחים מטרו.

 

ד"א עוד נקודה שמצדיקה חשיבות לדעתי - מה בדבר מכירת הכלי לאחר שנה-שנתיים? CBF יכול להחשב כשם אמצעי בת.ז?

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

אין לי ספק שלא תהיה שום בעיית סחירות לCBF, בטח שלא לאור זה ש:

1. זה הונדה, ויש להם שם לא רע

2. הוא פשוט מעולה

3. אין כאלו משומשים, כך שהביקוש בוודאי יהיה נכבד

 

אני משלם מקיף (שכולל כיסוי גניבה, אש וצד ג' בלבד - ללא תאונה עצמית) 4500 לשנה.

עם תאונה, רצו 7000 לשנה, אבל:

זה האופנוע הראשון שלי, אני בן 21 ואת האופנוע אספתי מהסוכנות יום למחרת הטסט שלי בערך, כך שאתה יכול להסיק שזה בוודאי משפיע מעט לרעה.

 

טיפול ראשון (1000 קילומטרים, אחרי הרצה) עלה לי 400 ש"ח.

 

מאחר ולא רכבתי ברצינות על שום דבר אחר מעולם, אני בטח לא יכול להשוות אותו לאחרים.

אבל מכל מבחן שקראתי, מסתמן שהוא פשוט עולם אחר לעומת היתר. והוא בהחלט מרגיש נהדר.

ונראה ככה, גם.

 

נסיעת מבחן, כבר לקחת?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...