Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת על אלקנטרה, חומר מדהים, הבנתי אבל שקצת קשה לנקות (מרגיש כמו זמש כזה)

 

כנראה שאיכות הבד שיתפרו לך באוטו אלגנס יהיה הרבה יותר איכותי מאיזה זבל סיני והם יכולים גם לעבות את תרצה.

 

רואים שאתה משקיע הרבה ברכב (אנטנת כריש מקורית זה אתה נכון? אני לא מתבלבל.. וד״א שאפו), נראה לי ששווה להשקיע גם בזה.

SEAT ATECA Style Plus

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

ללא ספק זה לא יפה.

 

למרות זאת כמה דברים על כיסוי הגה אחרי עשרות שנים של שימוש בו.

 

אלו כללים חשובים לפני רכישה.

 

1. כיסוי הגה מרגיש יותר נוח בנהיגה -עבורי.

 

2. יש כיסויים יפים (עולים בהתאם) שמשתלבים יפה בתוך סביבת הרכב. (אצלך זה הפוך)

 

3. לרכוש כיסוי איכותי שלא מתבלה תוך כמה חודשים וגורם לאחיזה לא בטיחותית.

 

4. כיסוי הגה מעולם לא הרגיש חופשי אצלי. למה? כי חייבים לקנות מידה מתאימה.

בפועל צריך להפעיל את כל הגוף והידיים כדי שהכיסוי יכנס -שהצלחתם לאחר מאמץ רב?

אין סיכוי בעולם שהוא יזוז.

 

בפועל כל האזהרות אולי נכונות, אבל לא מדויקות - אם רוכשים מידה מתאימה, וכיסוי איכותי.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
קצת על אלקנטרה, חומר מדהים, הבנתי אבל שקצת קשה לנקות (מרגיש כמו זמש כזה)

 

כנראה שאיכות הבד שיתפרו לך באוטו אלגנס יהיה הרבה יותר איכותי מאיזה זבל סיני והם יכולים גם לעבות את תרצה.

 

רואים שאתה משקיע הרבה ברכב (אנטנת כריש מקורית זה אתה נכון? אני לא מתבלבל.. וד״א שאפו), נראה לי ששווה להשקיע גם בזה.

 

כנראה זה החומר שיש לי כרגע בהגה (מהיצרן). אני לא אוהב את זה, אני רוצה עור מחורר ושיהיה גם רך ונעים לאחיזה וכמובן מעט יותר נפוח.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

yogev20 +1

מחזק את עופר. לכל הכיסויים כמו גם להגה יש מידה ואין להתעלם ממנה כי זה מרכיב בטיחותי חשוב. בשביל שידיים לא יזיעו מדליקים מזגן.

את התפירה לא אהבתי גם.

ברכב של אישתי ההגה קטן ולא עבה (מרגיש כמו שאוחז בספגטי). לא חשבתי יותר מידי וישר קניתי כיסוי. יש לי חולשה לעור אמיתי וכיסויים של הדר רוזן היו הכי זמינים. קניתי את זה: http://www.hadarrosen.com/91,205-646591.aspx

עריכה אחרונה על ידי Dada

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

לא מבין מה הכוונה בלעשות את הרכב כמו "אושריקו".

 

אני חייב להגיד שחבר החליף כיסוי כמו שלך לטויוטה יאריס שלו, זה נראה כמו כיסוי של פרחה ששמה על עצמה טונה בושם ואיפור. לא יודע, סתם עלה לי על הראש.

 

:lol:

אני כל חיי החזקתי כיסויי הגה ברכב ולמען האמת עם הגה מתקלף כמו שלי זה חובה.

בכל מקרה, מעולם לא הייתה בעיה פרט לכיסויים מסויימים שהם מבד ונקשרים עם חוטים, שם באמת הרגשתי סכנה.

 

כרגע החלפתי ריפודים לרכב,היה לי באותו זמן כבר איזה שנה ומשהו כיסוי הגה דמוי עור בצבע חום שחור שהיה נמכר באוטו דיפו, הוא התחיל לדהות ולהתקלף ולצאת ממנו הניטים אבל הוא היה עדיין במצב טוב, עבה מאוד ויציב מאוד, אבל הוא לא התאים בכלל לכיסויים החדשים והיפים שלי אז קניתי כיסוי הגה של אותה חברת ריפודים כמו שלי. האמת, תחושה מוזרה, הוא נבנה מוזר אבל בינתיים זה בסדר כי זה תואם גם לכיסויים, מחירים זולים אז נראה מה יהיה בהמשך.

 

 

אגב, כיסוי הגה מונע התחממות של ההגה וזה מנסיון כך שאין פה "השערות".

פורסם

כיסוי הגה עור בתפירה של חברת wheelskins, זו ההמלצה שלי שמיושמת בשתי מכוניות עם הגה פלסטי.

 

כיסוי עור בתפירה מוסיף לעובי ולא יכול להחליק אם תופרים כמו שצריך. עבודה סיזיפית אבל שווה.

פורסם
180...

כן התייחסי לדגם הבסיסי, אני אישית נוסע על פאגרו 2016 אבל לא סובל מיצובישי וגם לא שווה את ה320 אש"ח לדעתי.

פורסם

הפאג'רו ששווק בארץ נראה די מעפן, אבל מה שהתחילו כבר לשווק בחו"ל נראה מדהים וחדשני.

 

בחזרה לכיסוי, למרות שהסרתי את הכיסוי ומרחתי חומר לעור של סונקס (ההגה שלי מצופה עור) עדיין נשאר ריח חזק של גומי ואני שוקל להתאבד.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

איכס זו מילה עדינה מדי לדבר הזה ששמת, ודי קשה להאמין שחשבת שאולי זה יפה.

אבל מה שיותר מזעזע זה שבעצם מסתבר שהאאוטלנדר לא מושלם בכל זאת? שוק...

פורסם

מושלם יחסית לתנאים שחיפשתי... אבל תמיד יש מקום להוספות...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...