Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי זה בדיוק הפוך מהטענות הרגילות כאן, ההגה בלי כיסוי מחליק חופשי ואני צריך לתפוס בו חזק, והכיסוי יושב עליו בלחץ ונצמד אליו ברמות מטורפות שגם במקרים קיצוניים הוא לא יחליק.

 

הבעיה היחידה זה איך שזה נראה, הפך לי את הרכב לסוג של אושריקו כזה. אולי אשתמש בו רק לחודשי החורף ועד אז אבקר באוטו אלגנס ואראה מה יש להם להציע...

 

אני מחפש עור רך ככפפה בצבע שחור שיתמזג עם ההגה, ויתן נפח להגה, ויהיה אוורירי עם אחיזה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמונה

 

[ATTACH=CONFIG]481085[/ATTACH]

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בתמונה הזאת זה נראה אפילו יותר גרוע,

 

אתה מורח על ההגה איזשהו חומר? יכול להיות שהוא שומני במקרה?

 

כשביררתי לגבי אוטואלגנס הבנתי שהם עושים מחורר (על כל ההגה או רק חלק) אבל העור שהם תופרים הוא לא מעל העור המקורי אלא הם מסירים את העור המקורי (שלרוב מי שעושה את זה העור גמור) ותופרים חדש ולכן לא נראה שזה יוסיף לעובי.

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

נכון שעל טעם ועל ריח..., אבל בוא...

פעם פנטזתי על רכב עם מושבי בז', הרכב יפיפה מבחוץ ומבפנים, אבל הכיסוי הגה פשוט דו@ה..., תחזור למקור!

*הכל ברוח טובה כן...

פורסם

הבנתי שהם עושים מה שמבקשים מהם, ואם תבקש תפירה נוספת על ההגה אז תקבל.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אני אישית דואג לניקיון ההגה, ומחכה ליום שאצטרך לחדש אותו. כל הכיסויים האלה מכוערים ומוזילים.

הרעיון של לקנות אלקנטרה או עור, ולתפור על ההגה הקיים נשמע טוב. ככה אתה מרוויח נוחות ובמידה ויתחיל להישחק מורידים.

אפשר אולי שתי שכבות של עור או עור עבה מהרגיל. אני שם לב שההגה מצופה עור בסובארו B4 של אבא שלי הרבה יותר נעים ורך מההגה מצופה עור בפיאט בראבו שלי.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

אצלי מדובר בכיסוי שנרכש באביי, בתמורה לכ18₪.

מחזיק כבר כחצי שנה, ללא סימני עייפות.

 

בהתחלה רציתי להשקיע בכיסוי עור אמיתי, אך פשוט לא היה משהו ''צבעוני'' שמתאים להגה שלי.

 

אפשר הסבר קצר על התפירה? עצמאית? איך? יש איזה סרטון?

נראה נהדר!

פורסם
נכון שעל טעם ועל ריח..., אבל בוא...

פעם פנטזתי על רכב עם מושבי בז', הרכב יפיפה מבחוץ ומבפנים, אבל הכיסוי הגה פשוט דו@ה..., תחזור למקור!

*הכל ברוח טובה כן...

 

אוקיי.. מקבל... בדיוק בשביל זה העליתי את התמונה, כדי לשמוע מאחרים איך זה נראה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

הפואנטה היא שזה כלל לא משנה אם אחרים חושבים שזה יפה או לא, אתה זה שנוהג ואם נוח לך, מעולה.

עוד פתרון זה פשוט לקנות את אותו כיסוי הגה רק בצבע שחור ש"יתמזג" עם ההגה המקורי.

 

עריכה:

7913387.jpg

5585612-7258.jpg

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

כיסויי בתפירה נראה טוב, עדיין אני מעדיף את המקור אבל לפחות אין סיכוי שהכיסוי יחליק על ההגה.

נראה שבשביל "מגע" עדיף שיהיה אלקנטרה.

פורסם

אוקיי, מה זה אלקנטרה, איפה קונים, מה החיסכון פה אם אני לוקח את זה לאוטו אלגנס, למה לא פשוט ללכת אליהם ולבחור?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...