Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב כ80000 מחפש רכב מפנק באיכות גבוהה - משתדרג מסקודה אוקטביה.

7 מקומות ואמין.

אשמח להמלצה :)

תודה

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

פורסם

פורד S-MAX מהשנים 2012/2013 יהיה שדרוג יותר מראוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נשמע שגם גראנד סניק דיזל עשויה להתאים, מנוע טורבו דיזל ותיק, אמין, חסכוני וסוחב לא רע (די והותר למהירויות המותרות בארץ ומניסיון גם די הרבה מעבר להן), גיר רובוטי כפול מצמדים שמציג אמינות טובה ועובד טוב בסך הכול. (ההעברה היחידה שמורגשת מעט לפעמים היא מראשון לשני)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היי.

לגבי הפורד הבנתי שהמיזוג שלה חלש מאד מאחור... האם זה נכון? כי חשבתי לגביה אבל הסוגיה של מיזוג בארצנו משמעותית...

איך האמינות של הרכב? עם איזה פינוקי נהג מגיע?

לגבי הגרנד סניק... אני מאד חושש מרנו. מהכרותי זה רכב שמזדקן רע... יבואן שלא עושה חסד עם לקוחותיו ומלאים במחסן...

 

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

פורסם (נערך)

מציע שתגדיר קצת טוב יותר את הצרכים. ישנם לא מעט רכבי 7 מקמות עם לא מעט הבדלים

עריכה אחרונה על ידי oferman
פורסם

כרגע אנחנו ט נפשות וצפוף מאד שלא לדבר על האתגר בנסיעות משפחתיות וחופשות. מתכננים להתרחב ורכב צריך לקנות.

מחפשים רכב שיהיה מרווח ומפנק איכותי ואמין.

הגרנד וויאגר נראה על פניו מצוין גם אם יחסית קצת גדול... אבל לא יודע לגבי אמינותו ושאר ירקות...

לכן מחפש הצעות.

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

פורסם

d_medic, אין לי מושג מה הניסיון שלך עם קרסו, אבל לפחות מהרושם שאני קיבלתי כשהחזקתי רנו, וההורים מחזיקים גם רנו כבר קרוב ל4 שנים, לא נתקלתי בבעיות עם היבואן. אנשים אוהבים לנפח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
כרגע אנחנו ט נפשות וצפוף מאד שלא לדבר על האתגר בנסיעות משפחתיות וחופשות. מתכננים להתרחב ורכב צריך לקנות.

מחפשים רכב שיהיה מרווח ומפנק איכותי ואמין.

הגרנד וויאגר נראה על פניו מצוין גם אם יחסית קצת גדול... אבל לא יודע לגבי אמינותו ושאר ירקות...

לכן מחפש הצעות.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

הוויאג'ר הוא לדעתי קצת גדול מדי וממש אבל ממש לא זול לאחזקה משום היבט שהוא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

משפחה בת 6 נפשות צריכה להשתמש בשורה ה-3 באופן קבוע.

בכל המינוואנים הקטנים כדוגמת גרנד סניק, סיטרואן פיקאסו מאזדה 5 וכדומה הכניסה לשורה ה-3 ממש קשה ובכלל לא נעים לשהות שם לפרק זמן שהוא קצת יותר מנסיעה קצרה, נוסף על כן שכשהשורה ה-3 פתוחה לא נשאר בכלל מקום למטען ובכלל כל הצפיפות הזו היא פוטנציאל מצויין לפיתוח מריבות של הילדים.

הוואנים הגדולים מרווחים ונעימים לשהיה הרבה יותר, אומנם עולים יותר לקנייה ותחזוקה אבל שווים את זה.

פורסם

אם כך עופר אתה ממליץ על סגנון הגרנד וויגר. מה יש עוד מסוגה? מה מהם יחס עלות רווח עדיף?

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

פורסם (נערך)

אכן הגראנד וויאגר יתאים רק תוודא שיהיה רשום ברישיון הרכב :פורד גלקסי . יש פתחי מיזוג לשורה שלישית ויש נפח אחסון לתיקים.

אז תסבול כמה דקות של חמסין בתחילת נסיעה.תעשה השחרת חלונות אם אין.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

סליחה. הייתי ציני. תעדיף פורד גלקסי על הוויאגר. גם חסכונית יותר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לדעתי הרכבים המתאימים הם: וויאגר, סיינה, קרניבל, רודיאו, גלאקסי, אלהמברה, גרנדיס

אני בסטאטוס דומה ובחרנו בקרניבל בנזין 2009 (כבר 4 שנים, כמו כן קיים גם דגם דיזל) וסה"כ מרוצים מהאוטו.

×
×
  • תוכן חדש...