Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני חדש פה בפורום ככה ששלום לכולם נעים מאוד :-D

אז שאלתי היא כזאת , רכשתי לא מזמן מכונת פוליש מדגם LHR 21 של חברת Rupes

מכונה מעולה! , בפעם האחרונה השתמשתי ב-Menzerna 2400

כל זה בשילוב של פדים של חברת HEX עושים עבודה מעולה!.

אך לא הכל טוב ויפה חחחח , השאלה שלי היא כזאת בערך באמצע העובדה ולא משנה איזה חומר והכמות על הפד , החומר מתחיל קצת לעוף לכל מקום וכמו סופת שלגים כל האוטו מלא בחומר , ככה שחוץ מהמקום עליו אני עובד אני צריך לקחת מטלית מיקרובייר ולנקות את כל האוטו מהחומר.

השאלה מה אני לא עושה נכון ומה לעשות, האם אני מפעיל יותר מידי לחץ או חומר דבר אחר, כמובן שאני בעצמי חשבתי על זה ושום דבר לא עוזר.

חוץ מזה אני אשמח לטיפים על עבודה נכונה עם מכונת הפוליש.

תודה ושבת שלום.

פורסם

גם לי יש את אותה מכונה, באמת מעולה!, לפי דעתי הפד פשוט מתמלא יותר מדי בחומר והוא מתחיל לצאת, לפעמים גם זוויות שונות שהפד נוגע ברכב גורמות לזה.

 

אני בהתחלה הייתי עובר עם פד אחד על כל האוטו ובחלקים שהייתי עושה בסוף הייתי מקבל Marring, עכשיו אני משתמש בשני פדים זהים, כל פד על חצי רכב. לחילופין אפשר לנקות את הפד עם מברשת אחרי שסיימת חצי רכב (מצמיד את המברשת למכונה בזמן שהיא עובדת)

 

בנוסף הייתי ממליץ לעבור עם פד פוליש עם מנזרנה מסדרת 3000 אחרי ה-2400.

 

בטוח שתקבל תשובות יותר חכמות מהדיטיילרים המקצועיים פה אבל זה מה שעובד טוב בשבילי

 

ד״א - עם פולישים של scholl זה קורה לי הרבה פחות מאשר עם Menzerna למרות ששניהם מעולים.

 

בהצלחה

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
גם לי יש את אותה מכונה, באמת מעולה!, לפי דעתי הפד פשוט מתמלא יותר מדי בחומר והוא מתחיל לצאת, לפעמים גם זוויות שונות שהפד נוגע ברכב גורמות לזה.

 

אני בהתחלה הייתי עובר עם פד אחד על כל האוטו ובחלקים שהייתי עושה בסוף הייתי מקבל Marring, עכשיו אני משתמש בשני פדים זהים, כל פד על חצי רכב. לחילופין אפשר לנקות את הפד עם מברשת אחרי שסיימת חצי רכב (מצמיד את המברשת למכונה בזמן שהיא עובדת)

 

בנוסף הייתי ממליץ לעבור עם פד פוליש עם מנזרנה מסדרת 3000 אחרי ה-2400.

 

בטוח שתקבל תשובות יותר חכמות מהדיטיילרים המקצועיים פה אבל זה מה שעובד טוב בשבילי

 

ד״א - עם פולישים של scholl זה קורה לי הרבה פחות מאשר עם Menzerna למרות ששניהם מעולים.

 

בהצלחה

 

 

תודה רבה! בהחלט אנסה זאת :-D:-D

פורסם

חברים,מי שירצה לרכוש אצלנו חומרים ואו אביזרים בחנות הסטודיו

מקבל הדרכה והדגמה ואם לא מסתדר לו אז גם מקום לעבודה

הכוללת תמיכה תכנית צמודה ללא תוספת במחיר כלומר חינם

שבוע טוב ובהצלחה בכל דרך שתבחרו מיעקב אלטר

https://www.facebook.com/ALT.D.S/

 

×
×
  • תוכן חדש...