Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש שמן סינטטי תקן 502 לרכב לסקודה פאביה.

אני רואה שקיים הרבה חברות, איזה חברה מומלצת?

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם (נערך)

עזוב את הרשימה שצ׳מפיון מביאים

 

כל שמן מחברה טובה ומוכרת בתקן VW 502 וסינטטי מלא כמובן יעשה את העבודה מעולה

עריכה אחרונה על ידי omripatai

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
זה גם מה ששמים לך במוסך

 

תלוי באיזה מוסך. זה שמן שהיצרן שם. בצ'מפיון נגיד שמים פז/סונול בעלות הזויה.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם
תלוי באיזה מוסך. זה שמן שהיצרן שם. בצ'מפיון נגיד שמים פז/סונול בעלות הזויה.

מסכים איתך - אכן יש מוסכים ששמים לך דברים אחרים.

אבל אם דורשים - הם ישימו

קובי

:-)

פורסם

מחזק את הבחורים שמעלי, יש לך מבחר מאוד גדול של שמנים שעומדים בתקן הזה.

אלו השמנים שאני בדרך כלל משתמש לרכבים שבאים אלי לטיפול וצריכים שמן בתקן הזה:

 

http://www.apexmotors.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9C-motul-8100-5w40

 

http://www.apexmotors.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9F-valvoline-synpower-5w40

 

http://www.apexmotors.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9C-castrol-edge-5w40

רועי

פורסם

אין ספק שמוטול שמן ברמה. אני עדיין בדעה שקסטרול הכי טוב לרכב של פות"ש, גם מבחינת המחיר הוא סביר.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

מאיפה לך שהוא ״הכי טוב״ לרכב הנ״ל, כי כתוב על הפקק במנוע ״castrol"?

 

זה בגלל שקסטרול שילמו הכי הרבה לקונצרן VAG

 

אם אתה הולך על קסטרול הייתי ממליץ דווקא על magnatec ולא על edge

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

SEAT ATECA Style Plus

×
×
  • תוכן חדש...