Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת של כלמוביל היא פשוט מעולה, גם אחרי כל הבאגים הקטנים המעצבנים. היא שימושית ונוחה ברמה מטורפת, ויש בה כל מה שצריך כדי להנות מהנהיגה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 386
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ניתן לבקש שלא יתעסקו במולטימדיה ?

למשל ביונדאי קונה שמגיעה עם המערכת המקורית של יונדאי ועליה מלבישים "במתנה" את המערכת של כלמוביל.

במידה ולקוח לא מעוניין ב"מתנה" הזו,יש אפשרות שלא יגעו בכלום ?

מן הסתם אם תתעקש מאד, תקבל רכב עם חור בדשבורד.

לא מביאים את המערכת המקורית ממגוון סיבות.

פורסם

^^

שהן?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מן הסתם אם תתעקש מאד, תקבל רכב עם חור בדשבורד.

לא מביאים את המערכת המקורית ממגוון סיבות.

 

אתה בטוח? לפי הסקירות נראה שהמולטימדיה מקורית ובנוסף ״הלבשה״ של היבואן,מניח שמדובר על דונגל שמתחבר מאחור .

מצד שני יש מצב כמובן שאני טועה..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אולי ברכב הזה זאת מקורית. אני מדבר על דגמי מיצובישי ויונדאי עם קונקטד.

 

^^

שהן?

 

עוד מעט תהיה על זה כתבה במגזין כאן.

פורסם

בדקתי הרגע מול אחת מסוכנויות יונדאי,ענה בחור מאוד שירותי,תחילה אמר שהמערכת מקורית,אך יחד עם ״הלבשה״ של היבואן ולשאלתי האם ניתן לקבל את הרכב AS IS,ללא שום תוספת נאמר לי שלא ובכך הסתיימה השיחה.

לאחר מס׳ דקות חזר אלי ושאל האם זה ״דיל ברייקר״ ומבחינתי אכן זה המצב,אני לא מעוניין בשום התקנה מקומית,תוספות מתנה וכל היוצא בזאת.

נאמר לי,שהוא יבדוק את האפשרות ויחזור אלי.

אולי בסופו של דבר לא הכל שחור,אעדכן ברגע שתהיה לי תשובה סופית לגבי האפשרות ולגבי האולם תצוגה/סוכן שהתנהלתי מולו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
המערכת של כלמוביל היא פשוט מעולה, גם אחרי כל הבאגים הקטנים המעצבנים. היא שימושית ונוחה ברמה מטורפת, ויש בה כל מה שצריך כדי להנות מהנהיגה.

 

מעולה זו הגזמה.

 

כשהאפליקציה של 100FM פועלת, ומעבירים מ-D ל-R ואז חזרה ל-D, המערכת עוברת לנגן את מה שבדיסק און קי. ואם כבר אפליקציה של 100FM, אז השירים שם מתעדכנים פעם בחצי שנה אולי. הפלייליסט הופך ללא רלוונטי תוך יומיים. ווייז נעלם מהמסך כשעוברים לאפליקציה אחרת - ואז כל פעם צריך לעבור בין אפליקציות דרך מסך ראשי.

פרצתי אותה לפני חצי שנה בערך ואז לפחות קיבלתי ממנה יותר תועלת ועדכונים בתדירות גבוהה. לפני שבועיים היא התעדכנה (אלוהים יודע מה השתנה, זה עדיין 4.1.1) והפריצה נמחקה. עכשיו אני לא מוצא את קובץ הפריצה ונשארתי תקוע.

בקיצור, פנגו יש בטלפון וזה הולך איתך, והאפליקציה של 100FM שטות גדולה. רק הווייז נחמד שיש ולא צריך את הסלולארי, וגם זה מתעדכן רק כשכלמוביל יואילו בטובם לשלוח עדכון.

פורסם

מעדכן,

חזרו אלי בנוגע ליונדאי קונה,ניתן לקבל את הרכב ללא המערכת של כלמוביל ולהסתפק במערכת המקורית.

שבוע הבא אסע להתרשם מהרכב.

אם מעניין מישהו,מדובר על סוכנות יונדאי במודיעין,לסוכן קוראים שירן,לא הייתי שם,עד כה הכל דרך הטלפון.

בהחלט נחמד לדעת שעדיין ניתן למצוא אנשים הוגנים,שמשתדלים לעזור.

פורסם

כשהאפליקציה של 100FM פועלת, ומעבירים מ-D ל-R ואז חזרה ל-D, המערכת עוברת לנגן את מה שבדיסק און קי.

 

:lol:

 

זאת ועוד, כל ההגדרות נמחקות בעת שדרוג - שבד"כ מביא עוד יותר באגים. איכות ישראלית קלאסית, half-assed אבל ממוצב כמוצר פרימיום.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

חבל, מנסיעת מבחן באיוניק דווקא נוצר רושם של מערכת לא מעצבנת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

פרצתי אותה לפני חצי שנה בערך ואז לפחות קיבלתי ממנה יותר תועלת ועדכונים בתדירות גבוהה. לפני שבועיים היא התעדכנה (אלוהים יודע מה השתנה, זה עדיין 4.1.1) והפריצה נמחקה. עכשיו אני לא מוצא את קובץ הפריצה ונשארתי תקוע.

בבקשה

http://forum.israpda.com/viewtopic.php?style=4&f=103&t=15734&start=50

פורסם
מעולה זו הגזמה.

 

כשהאפליקציה של 100FM פועלת, ומעבירים מ-D ל-R ואז חזרה ל-D, המערכת עוברת לנגן את מה שבדיסק און קי. ואם כבר אפליקציה של 100FM, אז השירים שם מתעדכנים פעם בחצי שנה אולי. הפלייליסט הופך ללא רלוונטי תוך יומיים. ווייז נעלם מהמסך כשעוברים לאפליקציה אחרת - ואז כל פעם צריך לעבור בין אפליקציות דרך מסך ראשי.

פרצתי אותה לפני חצי שנה בערך ואז לפחות קיבלתי ממנה יותר תועלת ועדכונים בתדירות גבוהה. לפני שבועיים היא התעדכנה (אלוהים יודע מה השתנה, זה עדיין 4.1.1) והפריצה נמחקה. עכשיו אני לא מוצא את קובץ הפריצה ונשארתי תקוע.

בקיצור, פנגו יש בטלפון וזה הולך איתך, והאפליקציה של 100FM שטות גדולה. רק הווייז נחמד שיש ולא צריך את הסלולארי, וגם זה מתעדכן רק כשכלמוביל יואילו בטובם לשלוח עדכון.

 

אצלי לא מחובר דיסק און קי, אז ככה שאני לא מכיר את הבעיה הזאת בכלל.... ולגבי 100FM אני חושב שהשירים מתעדכנים בתדירות גבוהה. שיר יפה אני מפעיל שזאם ולפי השם אני יודע מה להוריד, דוקא סבבה לגמרי...

 

מעבר בין אפליקציות אצלי זה לחיצה ארוכה על HOME, ממש קל, ובכדי לחזור לוויז - הדרך הכי קלה היא ללחוץ על הכפתור הפיזי של וויז.

 

פנגו וסלופארק גם אני משתמש מהנייד, מה שטוב במערכת בעיקר זה ממשק בלוטות ואנשי קשר שמתופעל מההגה, ווייז, 100FM וגם רדיו מאוד נוח עם שליטה מההגה לשניהם.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

 

קשה להבין מי נגד מי שם, אולי תעלה לנו את הקבצים לדרייב ותתן קישור עם הסבר התקנה?

 

המתחיל במצווה אומרים לו גמור...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...