Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני נפלתי למחלה הידועה של רדיאטור חימום פנימי נוזל לתוך השטיח של הנהג.

בעבר זה גם היה ככה אבל בקושי היו נעלמים מים, היום הגיע מצב שכל שבוע אני ממלא מקו המינימום לקו המקסימום.

מעדיף להשקיע בתיקון הרדיאטור מאשר לקנות כל פעם גלונים של נוזל קירור חח

כרגע אני מיודד עם אסף מהכנופיה להחליף את הרדיאטור לקומפלט מקורי, אבל לפני שנהיה פזיזים אני רוצה לבדוק אולי אפשר להחליף רק את הצינורות שכנראה(לא בדקתי רק משער)שמשם הנזילה, ראיתי בעבר נושאים על זה ויש כאלה שהחליפו את הצינורות וזהו, השאלה אם כדאי להתעסק עם זה או פשוט להחליף קומפלט(מקורי עולה 633שח).

PEUGEOT 206XS

פורסם

welcom to the club bro

איזה קטע אתה כבר השלישי ממש בימים האחרונים שמעלה פוסט עם הבעיה הזו. ועוד בשלושה רכבים שונים. אצלי זה במאזדה 6 שנת 2004. במוסך מאזדה מורשה הציעו לי איזו קומבינה של מעקף של הצנרת, עלמנת למנוע פירוק הדש. כמובן שאת הרדיאטור עצמו צריך להחליף

פורסם

קודם כל תבצע מעקף ותפרק את החלק. ב-206 לא מפרקים את כל הדשבורד כדי להחליף את החלק.

שהחלק אצלך תוכל לבדוק אם הרדיאטור דפוק או לא.

ב-C4 של אח שלי פירקנו כדי לראות מצב של הרדיאטור חימום והוא היה תקין ולכן הזמנו רק צינורות חדשים ואטמים.

לנו היה רכב ספייר ולכן לא היתה בעיה להמתין. לזה נועד המעקף.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
קודם כל תבצע מעקף ותפרק את החלק. ב-206 לא מפרקים את כל הדשבורד כדי להחליף את החלק.

שהחלק אצלך תוכל לבדוק אם הרדיאטור דפוק או לא.

ב-C4 של אח שלי פירקנו כדי לראות מצב של הרדיאטור חימום והוא היה תקין ולכן הזמנו רק צינורות חדשים ואטמים.

לנו היה רכב ספייר ולכן לא היתה בעיה להמתין. לזה נועד המעקף.

 

אלעד

אני יודע שיש כאלה שרק הצינורות והאטמים אני חושב קוראים לזה O RING או משהו בסגנון ואפשר להזמין רק את זה, השאלה מאיפה חחח

PEUGEOT 206XS

פורסם

חלפים ניתן לרכוש בג'אן חלפים בתל אביב או ישירות מלובינסקי.

ג'אן זולים יותר והיחס טוב יותר.

 

במידה ומדובר בחלק יקר - צור קשר עם החבר מלטבשי שעזר לך בשרשור הזה - הוא יוכל לנסות להשיג לך את החלק זול יותר מספק בחו"ל.

פורסם (נערך)

היום קשה יותר להזמין מחו"ל - אין מק"טים.

אבל אפשר בהחלט לעזור עם חלקים בארץ. בעיקר מקוריים.

 

אפשר לחסוך לפעמים 20% מהמחיר המלא לצרכן בארץ.

לאטמים בנפרק אין נק"ט וצריך למדוד בפועל כדי להתאים אטם.

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לשמחתך הרבה תכנון הרדיאטור הפנימי ברכב שלך מעולה, כך שכמו שכתבו לך ניתן לפרק אותו בקלות ע"י פירוק הפאנל הצדדי מתחת להגה, כמה ברגים בודדים.

גם אצלי ב-307 זה דומה, בדיוק שבוע שעבר החלפתי אחרי שנזל זמן מה.

לשם שינוי הודיתי למהנדסים הצרפתיים במקום לקלל אותם :lol:

 

קניתי סט צינורות מקורי עם האטמים (הם לא מגיעים בנפרד), לרוב הנזילה היא מהגומיות האלו שמתייבשות.

עלה כ-170 שקל מקורי.

חפש סירטונים בגוגל, יש המון.

פורסם
לשמחתך הרבה תכנון הרדיאטור הפנימי ברכב שלך מעולה, כך שכמו שכתבו לך ניתן לפרק אותו בקלות ע"י פירוק הפאנל הצדדי מתחת להגה, כמה ברגים בודדים.

גם אצלי ב-307 זה דומה, בדיוק שבוע שעבר החלפתי אחרי שנזל זמן מה.

לשם שינוי הודיתי למהנדסים הצרפתיים במקום לקלל אותם :lol:

 

קניתי סט צינורות מקורי עם האטמים (הם לא מגיעים בנפרד), לרוב הנזילה היא מהגומיות האלו שמתייבשות.

עלה כ-170 שקל מקורי.

חפש סירטונים בגוגל, יש המון.

מודע לכל מה שאמרת, איך בודקים שזה באמת הצינורות והאטמים ולא מהרדיאטור עצמו? בכל זאת הרכב הזה בן 10 לא חדש..חח

PEUGEOT 206XS

פורסם

הפאנל שמכסה את האיזור הזה מהצד, סמוך לרגל ימין של הנהג, מוחזק עם שני ברגים.(לפחות ב307)

פרק אותו ותראה בבירור.

×
×
  • תוכן חדש...