Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני עד 60K


Yuval Sabag
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים.

אני מחפש מיני עד 60K ש''ח.

הכוונה היא לקנות רכב מהיבואן ולקבל אותו בינואר על מנת שירשם כ2017.

חשוב לי מאוד עניין הדלק, הרכב נוסע בתוך באר שבע ומידי פעם נסיעות למרכז (פעם בחודש גם לים המלח, אבל ברור לי שזה יהיה קשה עם כל רכב מיני). מחפש אוטומט בלבד.

 

רכבים שהתעניינתי בהם זה סיטרואן c1 / פיג׳ו 108 / סיאט מי.

 

אשמח לקבל חוו''ד על הרכבים שרשמתי והצעות לנוספים. מבקש לא לרשום דברים כמו 'תוסיף עוד 10 ותביא ב.מ.וו'

 

תודה רבה לעוזרים ושבת שלום!!

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Yuval Sabag
פורסם

דווקא הפיגו 108 עדיפה כי היא מגיעה עם מנוע חזק יותר בנפח 1.2 לעומת אחותה סיטרואן,הרכב עצמו בעל מושבים די נוחים אך מאחור צפוף גם ביחס לקטגוריה,גם תא מטען די קטן,הבידוד טוב מאשר בדור הקודם,הרכב בהחלט חיסכוני.

אגב ב 55 יש לך את דאצה סנדרו בפנים פחות מודרנית אך מרווחת משמעותית ובעלת תא מטען הרבה יותר גדול,שווה לבדוק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ה-108 1.2 באמת חביבה אבל הוא מחפש רק אוטומט.

 

יובל, בחרת ב-3 רכבים שמצויידים בגיר רובוטי חד מצדי, יצא לך לנסות אחד כזה? מתחבר לאופי הפעולה שלו? זה לא בדיוק גיר אוטומטי.

פורסם

יוליאן ומייק, קודם תודה על התגובות שלכם.

המנוע שמגיע עם הפיז׳ו והסיטרואן הרובוטיות הוא מנוע 1000 בלבד, ה1200 מגיע עם הידני לצערי ואני אחרי 3 שנים עם ידני.. שבעתי מהגיר הזה חח.

מייק, אני עבדתי כשנה כנהג באחת מחברות ההשכרה, לכן אני מכיר את הגיר מהפיג׳ו 107. אכן מעצבן אבל זה משהו שאני מוכן לספוג תמורת בצריכת דלק.

 

בקשר לדאצ׳יה, לא פוסל על הסף אבל איך הן?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

גם הדאצ'יה בטווח המחירים שלך היא רק עם גיר ידני,

באופן כללי אם רכב חדש זול ופשוט לאחזקה חשוב לך הייתי ממשיך עם גיר ידני - יוזיל עלויות רכישה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

סורי טעות שלי לא שמתי לב שאתה מחפש אוטומט.

אם תוספת של 7 אלף יש לך ספארק חדשה מליסינג,אבל אם 60 זה הגג

הייתי מחפש מיצובישי ספייס סטאר,רכב מאוד חיסכוני,מאובזר,מרגיש זריז החיסרון מנוע רועש והתנהגות כביש בכביש מפותל פחות טובה מהמתחרות.

יש כמובן את הסיטרואן והפיגו אבל הם עם גיר רובוטי,אמנם בדור החדש הגיר עדיף מהקודם אבל עדיין לא מושלם אבל תנסה מדובר על רכבים חיסכוניים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איך הסיאט מי? הביקורות שקראתי עושה רושם שהיא מצויינת.

הספייס סטאר מאוד מעניינת מבחינתי אבל היא יקרה מהמתחרות.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

היא לא רעה, היא דיי זריזה, לא מרגישה כמו עלה נידף ברוח בכביש המהיר כמו חלק ממכוניות המיני וגם המרווח הפנימי לא רע.

מצד שני, אין אפשרות לכוון את פתח המזגן המרכזי, הגיר הרובוטי הוא חד מצמדי לא חלק במיוחד, בידוד הרעשים לא מצטיין ולי אישית קצת קשה עם הפח החשוף בתא הנוסעים ובתא המטען.

הגישה שלי היא הפוכה, אני מוכן לספוג קצת בעלויות אחזקה ולשלם יותר על דלק אבל לנסוע בנוחות ובתוך תא נוסעים ראוי מבחינתי. ספארק, פיקנטו ו-I10 יותר מתאימות לסגנון שלי.

אתה הולך לנסוע המון שצריכת הדלק הופכת לכל כך קריטית?

פורסם

משהו כמו 20,000 בשנה יצא לי.

הקטע שיהיו מתוך ה20 האלה הרבה נסיעות בין עירוניות, בגלל זה ההתלבטות.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם
סורי טעות שלי לא שמתי לב שאתה מחפש אוטומט.

אם תוספת של 7 אלף יש לך ספארק חדשה מליסינג,אבל אם 60 זה הגג

הייתי מחפש מיצובישי ספייס סטאר,רכב מאוד חיסכוני,מאובזר,מרגיש זריז החיסרון מנוע רועש והתנהגות כביש בכביש מפותל פחות טובה מהמתחרות.

יש כמובן את הסיטרואן והפיגו אבל הם עם גיר רובוטי,אמנם בדור החדש הגיר עדיף מהקודם אבל עדיין לא מושלם אבל תנסה מדובר על רכבים חיסכוניים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

צודק לגמרי. הייתי עושה עוד מאמץ ומגייס עוד 7000 ש"ח והולך על הספארק.

פורסם

יש את מתחרה מבית פיגו ה208,גם מנוע טורבו,מרווחת יותר מאחור,ניראית מעולה,אבל הבעיה העיקרית בה זה חוסר איבזור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...