Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 10000 דייהטסו סיריון 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את הרכב לפני כשבועיים אני מעוניין בטיפולים בעצמי

עד עכשיו טופל בחברה , קניתי את השמן הזה

http://www.ferromat.co.il/StaticFiles/51103.png

 

האם זה בסדר ותואם לרכב ?

והאם החלפת פלאגים כל 10000 ? ואיזה סוג פלאגים מומלץ לי ?

 

ובנוגע למים לרדיאטור קניתי מים אדומים של ANTI RUST פשוט ב 30 שקל ...

כמה זה קריטי ? האם להחליף למוצרים איכותיים יותר ?

פורסם (נערך)

שמן טוב אך אין סיבה להשתמש בצמיגות כזאת.

 

תחליף ל-5W30 סינטטי מלא.

 

פלאגים כל 45-60 אלף, צריך לבדוק מה דרישת היצרן המדוייקת.

 

לגבי נוזל קירור, תחזיר אותו וקנה זירקס אסיאן אדום.

 

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA-zerex-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%99

 

יש לך אשכול מרוכז לטיפול בסיריון:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?594430

 

ומדריך לטיפול:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?581741

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אין קשר בינו לבין הסיריון.

אתה סתם מסתבך, אל תתעסק עם חנויות חלפים רגילות ועלובות.

תבצע את כל ההזמנה דרך האתר של אבי, כולל זירקס אסיאן, פלאגים, ופילטר שמן פנימי של טויוטה.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...