Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות קניית המצלמה החדשה,

 

http://max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=32418&PN =1

 

 

 

ובעקבות קניית ה106 ראלי השחורה של חברי ליאור (Try Me In 3Rd) יצאנו שנינו לעשות בוק לראלי ככה שנהיה זקנים נוכל להראות לנכדים ממה התלהבנו שהיינו צעירים...

 

 

 

מבחר תמונות...

 

המצלמה החדשה:

 

norm_558D1399F8234078860F419D3D37EDC7.JPG

 

 

 

norm_7E7937C355B64FC790507AE36C8D044E.JPG

 

 

 

norm_B82A0A06A6DB4182BE362572F19FB244.JPG

 

norm_A5CF73FAED9C49EDA2F9B56878AFD92B.JPG

 

 

norm_C880815345D0470A92A484CE4CA327C5.JPG

 

norm_8FA57D1CF7E44ED492B3BE4AFACBC615.JPG

 

 

המצלמה הישנה (Minolta):

 

 

 

norm_48D5EDE96BE047ECA7214F1E22F04E66.JPG

 

 

 

norm_1678F6061F6042079444F238E2AB92E3.JPG

 

 

 

norm_69633AAB4F9A4CA48C000B0EBC3DA334.JPG

 

 

 

norm_C7FAC614AE4346C6B9C7D3919B66B8E2.JPG

 

 

 

כל התמונות:

 

http://idanabrgel.pic.co.il

Power Is Nothing Without Control

פורסם

עידן תודה על הבוק של היום אחי באמת המצלמה שמה את כבודה.......מקווה שנמשיך את התמונות לאחר שהשחורה תשב על בולמים חדשים והנמכות (מישהו אמר קוני וOMP?) מקווה שהפורום יתן את תגובתו על הכלה החדשה שלי

פורסם

אחלה תמונות, אחלה רכב :-)

במיוחד אהבתי את התמונה מהדלת. שהסתכלתי עליה מהצד ככה, בטעות העברתי את הגלגלת שבעכבר לדרייב וקיבלתי סחרחורת. :loco:

!AWDSOME

פורסם

לכבוד

22Fast4U

 

1. תמונות יפות, אך מה עם צילום בפנים הרכב (קונסולה וכו'), וכן מנוע :?:

 

2. תתחדש.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אחלה אוטו אחי, *** אם הוא אחיך - דבר איתו בבית ***אל תתפרע יותר מידי, כי ממילא הרכב יתפרע במקומך...

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

אחלה רכב

אני מצטרף גם לדעתי טאסות עדיפות על הגאנטים האלה

אם חשוב לך המראה ( ואני מאמין שכן )

לפני שאתה חושב על כול ההשקעות שאמרת תקנה איזה מגנזיום יד שניה...( או חדש )

בכול מקרה זאת דעתי

 

שבוע טוב

מתן

פורסם

לפני הצילומים לא יכלת קצת להבריק את הג'אנטים או כבר את כל האוטו??

רואים שהוא מלוכלך! וחבל זה הורס למי ששם לב לכל פרט בתמונה!

 

וגם אי אפשר להגיגדיל את התמונה למה? זה רק אצלי רושם שגיאה?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...