Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב חזק ומהיר מאד עם מנוע אקובוסט 2.0 (240 כ"ס, 34.6 ק"ג מומנט החל מ-1900 סל"ד - עקומת מומנט שטוחה!).

רכב מנהלים (סלון) מאובזר עם:

- צבע שחור מטאלי (עם ניקלים)

- גג נפתח (SUNROOF)

-חלונות כהים

- ג'אנטים מגנזיום 17" עם צמיגי DUNLOP SPORT

- חיישני תאורה

- חיישני גשם

- בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת

- מערכת מולטימדיה חדשה (תואמת מקור - FORD, ראו תמונות) הכוללת:

-- דיבורית BLUETOOTH

-- ניווט WAZE (עם חיבור לאינטרנט)

-- נגן מוזיקה

-- נגן DVD

-- תצוגת נתוני רכב/מנוע בזמן אמת (הספק, תאוצה, מהירות, צריכת דלק, זמני זינוק, ועוד עשרות נתונים המוצגים בחיווי שעונים - ראו בתמונות)

-- כל אפליקציית אנדרויד שתרצו - דואר אלקטרוני, יומן, משחקים, ועוד...

הרכב מגיע עם:

- מצבר חדש

- צמיגים חדשים

- מערכת מולטימדיה חדשה

רכב שמור ומתוחזק בקנאות. הרכב מטופל כל השנים במוסכי היבואן בלבד (ונמכר בצער רב... :( ).

130,000ק"מ

יד 2

מחיר מבוקש - 74000

 

20161030_131337.jpg20161030_131433.jpg20161030_132939.jpg20161030_202453.jpg20161030_202526.jpg20161030_202648.jpg20161030_202751.jpg20161030_203654.jpg20161031_072931.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...