Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור מגייס בתחום למשרות כאלו לא ברור מדוע אתה מכוון נמוך למשרות שינוע רכבים. התנאים באופן כללי לא בולטים לטובה ואני חושב שאתה צריך לפחות לכוון גבוה יותר למשרת מכירות.

גם במשרות של אנשי מכירות יש "דרגים" שונים (תיכף אסביר למה במרכאות) ויש אנשי מכירות רכבי יד שניה, אנשי מכירות אצל סוכניות קטנות, אנשי מכירות באולמות יבואן ואנשי מכירות בתחום הפרימיום. כתבתי "דרגים" במרכאות מהסיבה שזה לא שאחד טוב יותר מהשני, דווקא אנשי המכירות הטובים ביותר גדלו איפה שקשה למכור. העניין הוא שיש אופי מסויים למכירות רכבים משומשים ויש אופי שונה למכירת רכב פרימיום, תחליף ביניהם ולא בטוח שכל אחד יסתדר בתפקיד של חברו.

 

ברמת העקרון אין סיבה שלא יקבלו אותך ללא ניסיון לתחום מכירות רכב. אני מאמין שהסיכוי שזה יקרה הינו דווקא במקום בו הצוות גדול ולכן המשקל שלך כחסר ניסיון יהיה קטן יותר ולכן שם יקחו את "הסיכון" איתך ושם תוכל ללמוד הכי טוב. אני מנהל צוות כזה ואני יכול להגיד לך שבעבר כשחיפשתי איש מכירות רציתי דווקא מישהו חסר ניסיון.

 

בגדול יש נטיה לא לכבד את תחום המכירות בכלל בארץ, אבל איש מכירות טוב צריך לשלב כמה יכולות אבל בראש ובראשונה צריך לאהוב אנשים (לקוחות) ולהיות רציני ביחס למקום העבודה. זה לא תפקיד שאפשר לעשות לאורך זמן ולחפף...מי שלא רציני יבלוט לרעה מהר מאוד.

 

אני מציע לך לסרוק כל הזמן את האתר של היבואנים הגדולים וגם את לוחות חיפוש עבודה, תמיד יש שם משרות של אנשי מכירות. נסה לכוון למכירת רכב חדש ואם אתה רואה שזה לא מסתדר הכיוון צריך להיות מכירת רכב משומש אבל בחברה מסודרת ורצינית.

 

בהצלחה!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני לא מכוון לרגע אחד נמוך.

עברתי לא מעט ראיונות ואני לא מוותר.

פשוט לא לעבוד חצי שנה גורם לך לרצות לפחות לקבל הכנסה כלשהי, ומשם להתקדם הלאה.

בנוגע למשרת נציג מכירות -אני פשוט לא בטוח עד כמה זה מתאים לי, ואני כן אחד שאוהב לעבוד עם אנשים, אבל אני צריך גם את הדינמיות הזו שיש בנציג נסיעות מבחן. ככה גם אוכל לעבוד עם אנשים וגם לנהוג (שזה בפני עצמו דבר שאני מאוד אוהב לעשות)

פורסם

חפש משרה כתור נציג מכירות שטח, ישלב לך את הטוב בכל העולמות. גם תהיה במשרת מכירות שנהנת מתגמול גבוהה וגם תנהג כל היום בין הלקוחות הפוטנציאלים.

זה משהו חדש בתחום הרכב, כרגע מגייסים רק אנשים מנוסים (בעיקר מתוך החברה) כי לרוב זו משרת אמון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בתור נציג שינוע לתקופה קצרה עד לא מזמן, מי שאוהב לנהוג - חלום.

גם בפקקים לא סבלתי, למרות שאם במקרה אני נתקע בפקק עם הרכב שלי אני משתגע.

המשכורת ברצפה, מינימום ויש שעות נוספות.

בכללי גם דיי בית ז*נ*ת , הייתי הולך לטייל בערים רחוקות בהרבה ממה שהלקוח היה בהם בדרך אליו אם הייתי צריך לעשות סידור באמצע עבודה או לאכול משהו טעים, על נהגים אי אפשר לשלוט מבחינת איפה הם על הדקה, נהנתי מכל רגע, עזבתי רק כי הציעו לי כסף יותר טוב ועתיד (בנהג שינוע אין עתיד למרות שאחרי כמה שנים אפשר להגיע לראש צוות ולהתקדם,אבל לוקח המון זמן)

 

אם הכסף לא מעניין אותך זה תפקיד מעולה.

כל חברת ליסינג אפשרית מחפשת נהגים.

כמובן שעדיף למצוא משהו אחר, תחום המכירות יכול להניב כסף למי שטוב במכירות, אם אתה אחד כזה לך על זה (אם אתה תוכיח את עצמך יקבלו אותך בלי ניסיון קודם)

Miata ND2

 

פורסם

^ חי טוב אתה

 

אני מכיר נציגי שירות שבלבלו להם במוח כל חמש דקות "נו איפה אתה הלקוח מחכה", כל תחילת\סוף נסיעה צריך למלא יותר מדי טפסים, כל כניסה לרכב חדש צריך להתאים את המושבים והמראות בשביל איזו נסיעה מחורבנת של חמש דקות שהמזגן אפילו לא מתחיל לקרר את הרכב.. ואני עוד לא מדבר על הרכבים המסריחים שהלקוחות בדרך כלל מתניידים בהם, כי היי, זה ליסינג, למי אכפת.

דבק בדעתי, שינוע ליסינג זה פשוט קטסטרופה. בקלות אחת העבודות הכי גרועות ששמעתי עליהן.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תודה חברים על העצות והטיפים.

שמח לאמר (או אולי לא..) שכבר ניסיתי כל רעיון שהוצע כאן.

בכל אופן אם יצא לכם לשמוע שצריכים משרה ומחפשים אדם רציני, אשמח אם תפנו את האדם המתאים אלי.

שיהיה לנו חצי שבוע טוב :)

פורסם

דווקא אצל היבואנים הגדולים להיכנס בתור סוכן מכירות זה מאוד בעייתי.

הייתי בכמה ראיונות עבודה אצל מנהלי אולמות, מבחינתם התאמתי לעבודה, אך כשאתה מגיע לראיון בחברה עצמה דוחים אותך אם אין לך נסיון במכירת רכב.

למנהל אולם אין את ה final say.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

^ משום מה זה לא מסביר את כמות ה"נעליים" שעובדים\ות בתחום ללא שום ידע או זיקה לתחום הרכב.

לי בכל אופן נראה שאת התפקידים האלה מקבלים אנשים שיודעים למכור, לא באמת משנה מה, אפשר "לדעת למכור" גם מוצר שבחיים לא ראית, הכל עניין של גישה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
^ משום מה זה לא מסביר את כמות ה"נעליים" שעובדים\ות בתחום ללא שום ידע או זיקה לתחום הרכב.

לי בכל אופן נראה שאת התפקידים האלה מקבלים אנשים שיודעים למכור, לא באמת משנה מה, אפשר "לדעת למכור" גם מוצר שבחיים לא ראית, הכל עניין של גישה.

זה בערך המצב.

והכי מצחיק שברוב המשרות אחת הדרישות היא זיקה לתחום הרכב.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
^ משום מה זה לא מסביר את כמות ה"נעליים" שעובדים\ות בתחום ללא שום ידע או זיקה לתחום הרכב.

לי בכל אופן נראה שאת התפקידים האלה מקבלים אנשים שיודעים למכור, לא באמת משנה מה, אפשר "לדעת למכור" גם מוצר שבחיים לא ראית, הכל עניין של גישה.

 

אני לא מבין על מה אתה מתפלא.

אדם יכול להיות תותח בתחום הרכב (להבין ברכב ומערכותיו, להכיר את שוק הרכב וכו') ועדיין ללא יכולת לבצע מכירה של רכב (פרזנטציה של המוצר לפי בירור צרכים משתנה בהתאם ללקוח, ניהול מו"מ, יחסי אנוש-שירות, סגירת עסקה). ראיתי הרבה כאלו...הבנה בתחום חשובה מאוד אבל לא לא עומדת בפני עצמה לצורך ביצוע תפקיד מכירות בצורה טובה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...