Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חיישן קראנק נירשם במחשב.

בדרך כלל החיישן הזה מספיק לעבוד כשהרכב חם,כך שבמקרה שלך זה לא תופס

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

פורסם

חיישן טמפ מים אולי

אין לי מושג מה לא תקין אצלך ברכב במיוחד כי אני לא לידו

זה דורש בדיקה מעמיקה וכרגע אני סתם משער..

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

פורסם

תנסה לחשוב מה גורם לזה.

אם זה סביבתי (ימים קרים או חמים)

אחרי שטיפה של הרכב

אחרי תדלוק

אם חסר מים

אם הטורים לא יציבים

אם יש רעש מסויים כשזה קורה

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

פורסם

אין משהו מיוחד שעשיתי כשזה קרה.. הרכב יכול להניע כמה ימים ולתפקד כרגיל ואז הוא ייכבה דקה או שניים אחרי שאני מתניע

 

הוא יכול לא להניע כמה פעמים אבל אם הוא הניע הוא ייסע רגיל כמה ימים ולא יראה סימני תקלה

 

אין בעיות של משיכה או סחיבה ..

דלק זורם כרגיל ..

אין לי מושג מה קורה עם הרכב ואין שום תקלה שהמחשב סורק

פורסם

קרה לי בעבר עם גולף MK4 . קויל תקול שהוחלף והבעיה נפתרה.

גם אצלי לא דלקה נורת בדוק מנוע ולא היה קוד תקלה במחשב.

נסה בכיוון הזה. בהצלחה.

seat leon 1.8 20v

פורסם (נערך)

המנוע נכבה רק בשלב שיש בו תגבור של הזרמת דלק כי הוא עדיין קר ולכן ייתכן שהבעיה רק במערכת הזו. בכל מקרה תתחיל לנסוע בלי מזגן כדי לא להוסיף עוד כאב ראש לעסק.

 

אפשרות אחרת היא לחכות עד שהבעיה תהיה מהותית יותר וקלה יותר לאיתור במקום להתחיל להחליף חלקים עכשיו.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם

אני אנסה להתחיל לסוע בלי מזגן עד שהמנוע יתחמם נראה אם תהיה לזה השפעה .. אני מקווה שהבעיה כברתהיה מהותית וקלה לאיתור כי קשה ככה לסמוך על הרכב בנסיעה

פורסם

היום אמרו לי שיכול להיות שהקודנית יכולה גם לגרום לכיבוי המנוע בזמן נסיעה

האם זה הגיוני ?

יש לי מערכת איתוראן עם קודנית

 

אני אישית לא חושב שזה קשור לקודנית כי כשהרכב מניע הוא כן נוסע

פורסם

תבדוק איזה ניתוק עשו לך ברכב.

תנסה להניע בלי להקיש קוד ותיראה בלוח שעונים אם נידלקת הנורה של ה אימובילייזר .

תבדוק אם יש סטרטר בכלל

ןאם כן אז האם הרכב מניע וניכבה לאחר כמה שניות..

 

אם יש לך אפשרות אז תנתק את הקודן לתקופת נסיון ותיראה אם זה עזר

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

פורסם

הרכב נכנז היום למוסך

דבר ראשון ניתקו את הקודנית וכבר אין בעיות בהנעה של הרכב

לא יודע האם הקודנית היא הגורם הראשי

 

יום ראשון ימשיכו לבדוק מה הגורם לבעיה של כיבוי הרכב בנסיעה

מקווה שאין בעיה עם משאבת הדלק כי מה שהבנתי היום שהרכב היה מונע דקות ארוכות במוסך ללא כל בעיה


×
×
  • תוכן חדש...